raad nodig

Dit onderwerp bevat 7 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar beertjenicky 3 jaren, 10 maanden geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Hallo ik en mijn vriend proberen sinds kort zwanger te worden ..

Nu zou ik normaal de 21ste december mijn nod krijgen maar nu heb ik 2 dagen voor mijn nod bloedverlies licht roos .. Heb verder geen pijn .. Wel vorige week last aan men borste .. Voelen zwaarder en jeukende en gevoelige tepels .. 2 weken geleden wel wat krampen gehad maar voor de rest niets … Is dit het begin van mijn nod of kan het innesteling zijn ?

Hoi bangmeisje, allereerst welkom bij babyenkind. 

Het kan van alles betekenen. Je zult alleen duidelijkheid krijgen als je een test doet of definitief ongesteld wordt. Heb je een vaste cyclus?

Ja , maar nu is het bloedverlies ook weg …

Je zult enkel met een test duidelijkheid hebben

Felice
    Sleutelbeheerder

hallo bang meisje, ook namens mij welkom!
    Ik kan me goed voorstellen dat je hier onzeker van wordt en graag duidelijkheid wil hebben, maar zoals BeertjeNicky ook al zegt: die krijg je alleen met een test,en daar moet je als ik het goed zie nog even mee wachten.
    De verschijnselen die je beschrijft kunnen van alles zijn, dus wees verstandig en reken nog maar even nergens op.

Ik ben benieuwd, kom je het ons vertellen?

Chantal
    Moderator

Welkom hier!

Ik sluit me bij mijn voorgangers aan. Alleen een test zal (tzt) duidelijkheid geven

Klaver
    Bijdrager

Welkom hier!!

Ook ik sluit me bij voorgaande reacties aan. Alleen een test geeft 100% duidelijkheid!

Succes met testen!!

Als je nod vandaag is, kun je testen…. Ben bnieuwd 

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.