poolen? post het hier

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

ik denk dat het handig is even een apart topic te openen om carpools te regelen.

Poolen is gezellig, het is een stuk voordeliger , want je deelt de kosten en het is goed voor het millieu. Wat willen we nog meer.

Het is ook handig als je aangeeft hoeveel je bereid bent om te rijden, als je iemand mee kan nemen. En als je een carpool zoekt is het handig om aan te geven of je thuis opgehaald wil worden of dat je naar een handig opstap punt kan komen. ( als ik bv met zusje 1 mee rijd, naar zusje 2 , brengt manlief me naar het benzine station op bij snelweg: hoeft zij het dorp niet door)

Maak de principe afspraak hier op het forum en regel de rest per pb.

Bye the way : ik kom met de trein ( want ik kan niet auto rijden )

Daisy
    Lid

Ik kom ook met de trein, ik kan wel autorijden, maar ik heb begrepen dat dat niet mag zonder rijbewijs :lol:

En volgens mij ben ik de enige gek uit Grunn :blij:

Felice
    Sleutelbeheerder

het mag wel zonder rijbewijs, maar je meot er wel voor zorgen dat de politie je niet ziet. Misschien zijn er mensen die onderweg bij je instappen?

mimroos
    Lid

Nou, ik heb dus één plekje voorin en een miniplekje op de achterbank, vanuit Gouda.

Mss iets voor jou Felice?

smurfie
    Lid

Ik kom ook met de trein, ik kan wel autorijden, maar ik heb begrepen dat dat niet mag zonder rijbewijs :lol:

Hahaha Daisy toch! :lol:

Zoals ze bij Moonshiners zeggen: it ain’t illegal until you get caught! ;)

Ik kan heel misschien 2 mensen oppikken van een station in de buurt, als dat tenminste niet al te ver om is (kom zelf uit NH).

Maar dat hangt compleet van Nikki af :)

Taaipoppetje
    Bijdrager

Hahaha Daisy toch! :lol:

Zoals ze bij Moonshiners zeggen: it ain’t illegal until you get caught! ;)

Ik kan heel misschien 2 mensen oppikken van een station in de buurt, als dat tenminste niet al te ver om is (kom zelf uit NH).

Maar dat hangt compleet van Nikki af :)

Ik rij graag met jou mee en ik neem alleen Milène mee :)

Felice
    Sleutelbeheerder

minroos, dank je wel! maar naar Gouda is 25 minuten en naar Utrecht een half uur , met de trein!

Hou jij je plekje maar lekker oen voor iemand anders( psst er zitten er meer in onze regio !)

smurfie
    Lid

Ik rij graag met jou mee en ik neem alleen Milène mee :)

Okee.. dan kan ik dus evt. 2 dunne mensen of 1 grote oppikken van het station ;)

Kijk binnenkort wel ff welk station daar vlakbij ligt en hoever het dan omrijden is voor mij.

Taaipoppetje
    Bijdrager

nou smurfie, Milène zit op een verhogertje, daar passen gewoon wel 2 mensen naast hoor

smurfie
    Lid

Okee dan. Dacht dat die dingen net zo breed waren als autostoeltjes :) 2 dus :P

Taaipoppetje
    Bijdrager

Okee dan. Dacht dat die dingen net zo breed waren als autostoeltjes :) 2 dus :P

Nah, is niet echt groot.. passen best twee mensen naast.. en anders kan ze ook gewoon zitten hoor..

Fiene
    Bijdrager

zoals ik al zei: ik heb plaats voor 2. Wacht even af wat Chantal doet…..

Pallas
    Bijdrager

Ik heb vanuit Naarden 3 plekken over in de auto. Vind het ook niet erg om iets om te rijden om mensen van een station te pikken ofzo.

Chantal
    Moderator

Chantal wil wel heel graag Fiene, maar als jij knetter ver moet omrijden is het de moeite niet lijkt mij ;)

Fiene
    Bijdrager

Ja, helaas is het de andere kant op voor mij. Ik kan je dus wel ergens op een station afhalen….

(ik ben voorzien van extra autostoeltje cat. 1/2)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.