Poliep In Ooglid

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Hallo!

Ik had al een tijdje een bultje aan de binnenkant van mijn onderooglid en deze begon circa 1,5 week geleden ineens te irriteren en te groeien zodat ik nu een dik oog heb; tijd dus om een keer naar de huisarts te gaan. Gisteren geweest en nu blijk ik dus een poliep te hebben in mijn onderooglid :huh: – ik had er nog nooit van gehoord maar ben dus doorverwezen naar een oogarts waar ik over 10 dagen al terecht kan.

Maar nu begin ik me eigenlijk zorgen te maken …. heeft iemand misschien ook zo’n poliep gehad en zoja gaan ze dit dan verwijderen ofzo? Ik hoop dat jullie wat weten!

Klaver
    Bijdrager

Ik ken wel het woord poliepen, volgens mij zijn dat goedaardige uitstulpingen zeg maar….

maar heb er zelf geen ervaring mee.

Sterkte hoor!!

Ojee, nu ga ik ook twijfelen. Ik heb in mijn linkerooglid boven een bultje wat steeds groter word!!

Hou ons even op de hoogte als je geweest bent aub.

Succes

Ojee, nu ga ik ook twijfelen. Ik heb in mijn linkerooglid boven een bultje wat steeds groter word!!

Hou ons even op de hoogte als je geweest bent aub.

Succes

Ja, dat bultje goed in de gaten houden hoor …….. en ik hou jullie op de hoogte!

jheuvel
    Lid

Vraagje aan Nathalie! Hoe is het met de poliepen in het ooglid afgelopen? Bij mijn zoon hebben we gisteren hetzelfde geconstateerd. Hij heeft twee poliepen in het onderste ooglid. Bij de weekendarts geweest, en deze geeft aan dat hij naar de oogarts moet. Maak me best wel zorgen hierom.

Daantje
    Lid

Nou idd, zie ook wel dat dit een oud Topic is. Maar ben ook wel benieuwd.

Had namelijk ook 2/3 weken terug een dik oog en nu zit er ook een raar bultje onder me ooglid.

Heb er niet zoveel last van, maar hij zit er wel.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.