Pijnbestrijding In Utrecht?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Graag wil ik weten wie en hoe jullie ervaring met pijnbestrijding is geweest tijdens de bevalling in Utrecht (Wilhelmina kinderziekenhuis en/of Diakonesse)?

Alvast bedankt voor jullie reacties…

Ik ben in het Diakonessenhuis in Utrecht bevallen. Wat wil je precies weten dan?

Ik wil graag weten of er in het diakonessehuis of WKZ moeilijk gedaan wordt bij een eventueel verzoek om pijnbestrijding! Je hoort hier de laatste tijd zoveel verhalen over en zou hier graag ervaringen over willen horen..

Ik ben goed tevreden over mijn bevalling in het Diak, kreeg een pethadine-injectie wat de piek van de wee?n afnam. Mijn ervaring is dat ze enthousiast rond je bed staan te roepen dat je het zo goed doet, als ik er nog aan terug denk…. :angry::lol: Ze proberen het wel te rekken voordat je een epidurale krijgt, ik kreeg uiteindelijk een KS. Over de nazorg wat minder tevreden, vandaar dat ik nu tijdens mijn 2-de zwangerschap in het WKZ loop en ook daar zal bevallen. Het voordeel van bevallen in het Diak zijn de prachtige kraamsuites daar, we werden vreselijk verwend en me man bleef ook slapen. Geweldig!! :eusa_dance:

Anoniem
    Gast

ik ben in het diak bevallen maar wel via een ks dus kan je geen antwoord geven op deze vraag.

maar wil wel graag het antwoord weten. ik ga binnenkort het zh bellen voor een afspraak met de gyn om mijn bevalling door te spreken omdt ik een niet al te geweldige ervaring had bij de vorige en nu mag ik aangeven wat ik wil qua bevallen.

dus verdoving of ks of gewoon normaal

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.