Pijn Voor Menstruatie

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Vanya
    Lid

Een vriendin van mij heeft voor haar menstruatie vaak erge buikpijn. Ze heeft vandaag een echo laten maken en daarop was gelukkig niets verontrustends te zien, geen endo, geen pco, geen kyste. De gyn zei al dat bij endo de pijn tijdens en na de menstruatie is dus dat ze dacht dat dat het niet was. Nu moet ze de volgende keer als ze die pijn weer heeft(dus voor haar ongi) meteen contact opnemen zodat ze dan even kan kijken,omdat de pijn toch niet normaal is, mijn vriendin is dus ook nog helemaal niet opgelucht.

Herkent iemand dit toevallig? Ik kan me herrineren dat iemand ook zo’n soort verhaal had hier.

jobke
    Lid

nee ik erken het niet kan me voorstellen dat ze ongerust is ik wil haar wel sterkte en suc6 wensen en hoop dat ze er snel achter komen wat het is en dat ze er iets voor de pijn kan krijgen

Emma4
    Lid

Toen ik de pil niet slikte kon ik van de pijn dikwijls een ganse dag in bed kruipen van de pijn.

Met de pil is het beter.

Ik hoop voor haar dat het geen endo is. Mimi zal daar wel op kunnen antwoorden.

brit22
    Lid

Een vriendin van mij heeft voor haar menstruatie vaak erge buikpijn. Ze heeft vandaag een echo laten maken en daarop was gelukkig niets verontrustends te zien, geen endo, geen pco, geen kyste. De gyn zei al dat bij endo de pijn tijdens en na de menstruatie is dus dat ze dacht dat dat het niet was. Nu moet ze de volgende keer als ze die pijn weer heeft(dus voor haar ongi) meteen contact opnemen zodat ze dan even kan kijken,omdat de pijn toch niet normaal is, mijn vriendin is dus ook nog helemaal niet opgelucht.

Herkent iemand dit toevallig? Ik kan me herrineren dat iemand ook zo’n soort verhaal had hier.

ik herken het zeker, ik ben aan de pil, als ik vrijdag de laatste heb genomen word ik meestal de woensdag ongie maar tussen de vrijdag en woensdag heb ik gewoon vreselijke krampen in me buik of na mijn ongie :(

en dat is echt pijnlijk want zou bijna zeggen dat het weeen zijn zo erg.

Ik ben er al mee naar de dokter geweest en die vertelde mij dat het mijn darmen zijn :wacko:

maar mocht ik bij de volgende ongie weer mega pijn hebben bel ik zeker weten de dokter weer op.

Wens der maar veel sterkte

grtz brit22

Klaver
    Bijdrager

Nee ik herken het niet………..ik heb nooit pijn tijdens mijn menstruaties gehad………..ik hoop

maar dat het niets bijzonders is van je vriendin en dat ze er gauw achter komen waarom zij

wel pijn heeft :( :(

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.