Over tijd

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar lonnepon 7 jaren geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Admin
    Bijdrager

Hallo allemaal!

Ik ben 4 weken over tijd ( nu precies is het de 2e periode dat ik eigelijk ongestelt moet worden)

2 weken geleden heb ik 2 zwangerschap testen gedaan die aangaven dat ik niet zwanger was.

Nu ( nog steeds niet ongestelt) Ik krijg bruine afscheiding, en heb geen idee waarvan dat is.

Ik voel een druk onder mn navel (heb ik nooit eerder gevoelt) het maakt me misselijk.

Het lijkt alsof mn buik en billen zijn aangekomen (anderen zien het ook aan me) maar als ik of de weegschaal sta, ben ik niets aangekomen.

Zwangerschaptest geeft aan dat ik niet zwanger ben en op de doos sta 99.99 procent betrouwbaar.

Weet iemand wat dit betekent? of wat de afscheiding is? laat me het a.u.b ff horen groetjeszz :wub:

Felice
    Sleutelbeheerder

lieve gast _Priscilla

wat een narigheid, je moet wel flink in spanning zitten. Het allerbeste kan je raad vragen aan de verloskundige. Zij heeft echt verstand van zaken. Je vindt haar onder het kopje : actieve profesionals

Sterkte

Daisy
    Lid

allereerst van harte welkom op dit forum!

Wat lastig dat je lichaam je zoveel onzekerheid geeft. Ben je nog maar net gestopt met de anticonceptie? Misschien dat je lichaam daar even aan moet wennen, dat je cyclus nog niet helemaal op orde is.

Verder zou ik het niet weten, sorry! Misschien heeft iemand anders een beter antwoord voor je.

Laat je nog wel even weten wat het uiteindelijk is geweest?

Chantal
    Moderator

Jeetje, vervelend als je lijf je zo voor de gek houdt…

Zoals Felice al zei kan je het beste je vraag even aan onze profesional stellen :) Zij kan je vast beter helpen..

En anders even langs de huisarts voor een bloedtest? Dan weet je zeker waar je aan toe bent!

Hee…ze is weg?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.