Oud en Nieuw

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Chantal
    Moderator

Waar vieren jullie oud en nieuw?

Gewoon thuis, met het gezin? Of krijg je juist bezoek?

Of misschien ga je juist wel op bezoek?

Wij blijven dit jaar lekker thuis :) Wil eerst weten hoe mn meisje er op reageert en dan ben k liever in een vertrouwde omgeving.. En wij zijn sowieso niet van de feestbeesten hihi :)

Klaver
    Bijdrager

Ries is werken tot ’s avonds laat en hoopt tegen twaalf uur thuis te zijn zodat we dat moment samen als gezin hebben :hmmz: Ik ben dus al vanaf ’s middags alleen thuis en blijf ook gewoon thuis, heb geen zin om met 3 kids op pad te gaan dus maak het thuis wel gezellig :)

Chantal
    Moderator

Ik heb overigens overdag een verjaardag.. Mja das altijd zo gezellig.. Iedereen is dan toch ook net ff in een andere stemming haha!

Nijna
    Bijdrager

Met z’n allen bij opa en oma. Mijn nichtje heeft bij opa al eten met kleine pannetjes “besteld” voor oudjaarsavond.

Taaipoppetje
    Bijdrager

Nijna, geweldig! :lol:

Wij zijn bij mn schoonouders, elk jaar eigenlijk. Ik vind het gezellig.. we maken altijd een buffettafel en dan lekker tv kijken en soms gaan we sjoelen haha. We blijven er ook altijd slapen :)

Fiene
    Bijdrager

Wij gaan ieder jaar naar mijn ouders, ik weet alleen nog niet of mijn vader dan ook thuis zal zijn…ik ga er wel van uit omdat hij met kerst al moet werken!

Carool
    Lid

Wij doen het altijd bij ons, ze3ker nu we de kleine man hebben, kan die in zn eigen bed

Nog niet over gehad maar vermoed dat mijn ouders en zussen weer gewoon hierheen komen en gourmetten we

smurfie
    Lid

Wij zijn ook niet van die feestbeesten maar we hebben dit jaar wel een leuke uitnodiging gehad. M’n zus+man+kind hebben al hun vrienden en familie uitgenodigd. Wie komt, die komt.. wie niet, die mist wat :lol:

Maar ik weet nog niet zeker of wij gaan want moet werken 1 januari en zie het niet echt zitten om ’s nachts nog terug te moeten rijden en ook niet echt om dan weer een wekker te moeten zetten omdat ik op tijd terug moet.. dus we denken er nog ff over na!

Als we niet gaan dan blijven we gewoon thuis met z’n tweetjes en gaan dan lekker uit het dakraam hangen zodat we het vuurwerk van de hele wijk kunnen zien :)

Nijna
    Bijdrager

We blijven er ook altijd slapen :)

Dat doen wij ook altijd hoewel we absoluut niet ver van elkaar wonen.

Chantal
    Moderator

Hihi deden wij vroeger bij een oom en tante ook. daar vieren en dan blijven slapen

Taaipoppetje
    Bijdrager

carool, ja dat is wel het makkelijkst inderdaad. en gourmettten: gezellig!

Smurfie, klinkt gezellig joh!

Nijna, ja wij ook.. lekker makkelijk. De kids hebben daar ieder een eigen kamer en wij de zolder: heerlijk! Is beetje onze tweede thuis :lol:

Chantal
    Moderator

Nouuu das een luxe Nikki!

Heerlijk hoor als het zo kan :)

Taaipoppetje
    Bijdrager

zeker chantal, maar dat komt omdat we daar lange tijd hebben gewoond. milene is in het ziekenhuis geboren maar we woonden toen bij hun omdat we geen woonruimte hadden.. daar mochten we dan een kinderkamer maken en de zolder was voor ons.

Chantal
    Moderator

Ennn up!

Wat zijn de plannen voor dit jaar dames?

Nijna
    Bijdrager

Zelfde programma als afgelopen jaar vermoed ik. Met z’n allen bij opa & oma gourmetten daarna het kleine spul naar bed en tegen 23.45 uur eruit om samen vuurwerk te kijken en vervolgens allemaal blijven slapen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.