Ook oktober 2007 mama

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Elsje
    Lid

Hallo allemaal

Ben een poos weg geweest maar ben weer terug. :D En Ben zwanger!! De termijn echo heb ik 2 maart gehad en ben op 12 oktober uitgerekend. Op mijn eigen verjaardag.

jessica
    Lid

Van harte gefeliciteerd

en een hele fijne zwangerschap gewenst ( mooie datum, ik ben van 11 oktober :rolleyes: )

mem25
    Lid

Hartelijk gefeliciteerd meid

Ik ben ook een Oktober mama.

Emma4
    Lid

gefeliciteerd namens het ganse babyenkind.nl team :D

Jess
    Lid

Gefeliciteerd, fijne zwangerschap !.

mimi85
    Lid

gefeliciteerd! fijne zwangerschap!

Els
    Lid

gefeliciteerd en een fijne zwangerschap.

ik was met Caitlin op me verjaardag uitgerekend 3 oktober maar ze kwam 3 weken eerder,ze wou dat schijnbaar niet :lol:

colle
    Lid

Gefeliciteerd!!!

Anoniem
    Inactief

gefeliciteerd hoor :)

lieke
    Lid

gefeliciteerd meid, echt heel leuk, en hoe gaat het trouwens met ruben, met boaz is alles super goed, ze worden al echt groot he, nog 2 maandjes en het is alweer feest.

Klaver
    Bijdrager

Gefeliciteerd meid, geniet van je zwangerschap!! :eusa_dance: :eusa_dance:

Ellis
    Lid

welkom terug elsje om eerlijk te zijn miste ik je al gefeliciteerd

lianda
    Lid

gefeliciteerd en een fijne zwangerschap

Elsje
    Lid

gefeliciteerd meid, echt heel leuk, en hoe gaat het trouwens met ruben, met boaz is alles super goed, ze worden al echt groot he, nog 2 maandjes en het is alweer feest.

Dank je wel allemaal.

Met Ruben gaat het super heeft nu 7 tandjes en begint nu steeds meer te lopen langs de tafel enzo. Stapt over van de bank naar de tafel zal wel niet lang duren voor hij echt loopt. Begint Boaz ook te lopen? Ik krijg nl van iedereen te horen dat hij zo vroeg is. Ook bij CB hij moet achterstand hebben omdat hij te vroeg is geboren zeggen ze

ilona
    Lid

Dank je wel allemaal.

Met Ruben gaat het super heeft nu 7 tandjes en begint nu steeds meer te lopen langs de tafel enzo. Stapt over van de bank naar de tafel zal wel niet lang duren voor hij echt loopt. Begint Boaz ook te lopen? Ik krijg nl van iedereen te horen dat hij zo vroeg is. Ook bij CB hij moet achterstand hebben omdat hij te vroeg is geboren zeggen ze

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik zat zo jou berichtje te lezen en dan vooral dat stukje over dat hij eingelijk een achterstand moet hebben volgens het CB omdat hij te vroeg geboren was.

Dat wil helemaal niks zeggen onze Rick is 2 weken te vroeg geboren en woog bij de geboorte maar 2220 gram hij zou eingelijk ook een grote achterstand moeten hebben volgens het CB maar hij was 7 maanden toen kroop hij voor het eerst en meteen met de buik van de grond, toen hij 8 maanden was liep hij achter zijn loopauto aan en langs de tafel enzo en toen hij 11 maanden was liep hij los. Volgens het CB moest hij dan met de rest heel erg traag zijn maar daar is hij ook overal heel snel mee behalve met praaten daar is hij traag mee de rest loopt hij volgens het CB ver voorop met zijn leeftijds genoten.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.