onweerstaanbare tostiÅ› : testmoeders gezocht

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

op de site heb ik in het hoofdstuk :peuters een eet hoekje geopend

daar verzamel ik allerlei receptjes en ideeen waarvan ik denk dat kindren, ook al zijn het nog zulke lastige eeters, ze niet kunnen weerstaan !

Maar : Ik ben geen peuter, en ik heb er ook geen . Dus doe me een lol,

Voer je peuter deze onweerstaanbare tosti. EN vertel me dat ik gelijk had

https://www.babyenkind.nl/je-peuter-en-eten/peuter-eten/

post-3208-098237000 1353522493_thumb.jpg

smurfie
    Lid

Jaja, een goed idee lijkt me!

Die tip van een tosti pindakaas/banaan had ik van Fiene gelezen, toen ik ‘m namaakte had ik ook zoiets van: dit lusten kinderen ook!

Dit is mijn eigen recept van deense rode kool. Dat zullen kinderen ook geheid lekker vinden! Misschien heb je er wat aan voor op de site?

Fiene
    Bijdrager

heeeee houd de dief :P

Nee hoor Felice, heel nuttig dit recept op de site want ik had er nog niet aan gedacht om het met krentenbrood te maken…goed en leuk idee! Ga ik proberen :)

Mijn kinderen kunnen deze tosti idd niet weerstaan!

Felice
    Sleutelbeheerder

op dat krentebrood kom ik nog terug!

hou het in de gaten dames en geef veel feed back, ik ben van plan hier een hele serie makkelijk, lekker en gezond te posten

Taaipoppetje
    Bijdrager

het klinkt mij eerlijk gezegd niet als muziek in de oren.. maar ik ga het van de week eens proberen voor de kids, kijken wat die er van vinden.. maar dan doe ik het eerst wel met gewoon brood ipv krentebrood.. dat is dan de volgende stap :) word vervolgd..

Felice
    Sleutelbeheerder

kids gaan voor pindakaas met banaan Mark my words ;-)

Felice
    Sleutelbeheerder

heeeee houd de dief :P

Mijn kinderen kunnen deze tosti idd niet weerstaan!

ik wist het #zeizijbescheiden

Fiene
    Bijdrager

hahahaha maar ik schotel deze tosti al jaren voor aan mijn kinderen hoor :P

Vanavond krijgen ze hem weer….

Felice
    Sleutelbeheerder

zoÅ„ tosti met een krenteboterham en banaan is niet verkeerd….

post-3208-060096600 1355485989_thumb.jpe

Felice
    Sleutelbeheerder

geiinspireerd door de banenentosti en het fruittopic van mimroos ben ik even verder gaan exprimenteren: en dames de tosti van krentenbrood met kaas en appel is ook een absolute aanrader! sterker nog : ik vind een tosti met appel veel lekkerder danmet banaan. Meer bite.

en het rest je van de appel heb ik heel braaf opgegeten. Goed he

post-3208-084984800 1357737425_thumb.jpg

post-3208-052206200 1357737449_thumb.jpg

smurfie
    Lid

Hmm, kaas EN appel. Niet de eerste combinatie die ik zou bedenken maar zo te horen de moeite waard!

Morgen ben ik met de lunch thuis, dus wie weet :)

En dan krijg je ook mijn recensie te horen natuurlijk!

smurfie
    Lid

Zit er nu lekker aan te knabbelen! Heb wel bruin brood gebruikt ipv. krentenbrood.

Eerlijk gezegd ben ik er niet helemaal weg van. De combinatie van de appel met de kaas valt me wel reuze mee, dat is best lekker.

Maar zo gebakken hangt er een raar luchtje aan. Ook eet het niet echt makkelijk weg. Als je een hap van de appel neemt trek je gelijk het hele partje eruit, waardoor je daarna eigenlijk niet meer dan een tosti kaas zit te eten..

Fiene
    Bijdrager

nee dit zou ook niet mijn combi zijn. Ik maak wel vaak wentelteefjes met gebakken appel erop :blij:

Felice
    Sleutelbeheerder

hahaha surfie : je moet ook boorbijten !! als er appel op zit… dat rare gebakken luchtej edat weet ik niet, ik gooi de tostiÅ› in de grilpan, misschien dat dat verschil maakt?

smurfie
    Lid

De appel werd geplet, waardoor het sap er uit liep en dit aanbrandde in het tosti-apparaat ;)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.