okee, ik beken…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Pallas
    Bijdrager

Hebben jullie ook gewoontes waar je je eigenlijk voor zou moeten schamen, maar waar je open en eerlijk voor uit durft te komen? Plaats het hier, als je durft!

Ik beken… ik heb altijd 100% NL aanstaan, en blèhr keihard mee (vooral in de auto).

Felice
    Sleutelbeheerder

horror-momentje

kijk, ik spoel drie keer per week mijn mond met van da antiseptische water. Dat is rood. Zeer rood.

Nu moet je daar een minuut of drie mee spellen, anders heb-ut-geen-nut.

Dat doe ik dan onder de douche, lekker warm en het is een prima excuus er langer onder te staan.

Als ik dan uit gegorgeld ben, je voelt ḿ aan komen, dan spuug ik met veel genoegen zoń bloedrode straal in het afvoer putje.

Mijn horror momentje…..

kinderachtig he?

Pallas
    Bijdrager

Heerlijk Felice! Ik zou het zo tussen mijn tanden uit laten lopen denk ik :D

Felice
    Sleutelbeheerder

hmmm, overmorgen eens proberen….

smurfie
    Lid

Hihihi ik poets soms wel eens m’n tanden onder de douche en dan probeer ik het altijd uit te spugen over m’n tenen ;)

Felice
    Sleutelbeheerder

Dank! die gaan we morgen uitproberen

smurfie
    Lid

Hahaha waar zo’n forum toch al niet voor kan dienen he ;)

Ik vergeet heel vaak mijn make up er ’s avonds af te halen (vandaag toevallig niet!) en ik gebruik zwarte oogschaduw, zwarte eyeliner en zwarte maskara. Moet ik er bij vertellen hoe mijn kussen er uit ziet na een dag of 3? En zelf zie ik er ’s ochtends uit als iemand uit een horrorfilm. :blush:

Felice
    Sleutelbeheerder

hmmm en combineer dat nu eens met het uitspugen van bloedrood water !

eschre
    Sleutelbeheerder

Ik vergeet heel vaak mijn make up er ’s avonds af te halen (vandaag toevallig niet!) en ik gebruik zwarte oogschaduw, zwarte eyeliner en zwarte maskara. Moet ik er bij vertellen hoe mijn kussen er uit ziet na een dag of 3? En zelf zie ik er ’s ochtends uit als iemand uit een horrorfilm. :blush:

hmmm en combineer dat nu eens met het uitspugen van bloedrood water !

:lol: :lol:

Felice, hahaha! Met z’n allen zijn we een horrorfilm!

Felice
    Sleutelbeheerder

ik heb vandaag de tandpasta spug-truc van smurfie geprobeerd. EITJE.

wie kan het nog meer.? ja kom maar op dames, ik weet zeker dat er meer geprobeerd hebben de tandpasta voorbij hun tenen te krijgen :haha:

Taaipoppetje
    Bijdrager

hahahahaha dit heb ik dus ook Astrid.. soms ben ik gewoon te lui om het er ’s avonds af te halen!

hahahahaha dit heb ik dus ook Astrid.. soms ben ik gewoon te lui om het er ’s avonds af te halen!

Pfew, ben ik in ieder geval niet de enige, haha!

Klaver
    Bijdrager

Ik vergeet nooit mijn make-up er ’s avonds af te halen, is echt heel slecht om te laten zitten.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.