November 2006 Mama’s

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    jobke
    Lid

hallo nov mama’s waar zijn jullie en hoe gaat het met de kleintjes

Anoniem
    Gast

Ik ging weer eens kijken op bbc en zie een berichtje bij de november ’06 mama’s, en daar hoor ik bij! Ben je zelf ook nov mama Jobke, of zit je bij een vd maanden hieromheen?

Hier gaat alles goed. Laura woog 4 kg bij de geboorte en nu 5400 gram, iets bovengemiddeld, ze heeft mijn bolle toet. Haar ene oortje moet nog steeds onderzocht worden in het ziekenhuis (daar heeft ze een ‘frummeloor’ zonder gehooruitgang – microtie heet dat) maar dat komt denk ik komende maand. Vooralsnog gaan we ervan uit dat ze aan een kant hoort, en ik merk wel dat dat goed zit. Doordat ze bij de kinderarts ‘loopt’ is ze in haar 8 weken oude leventje al 6x in het ziekenhuis geweest…maar goed daar merkt ze weinig van, meer lastig voor ons…dan weer een foto hiervan, dan weer een echo daarvan. Laatst wilde de kinderarts weer een r?ntgen van de nekwervel, om haar te testen op een of ander zeldzaam syndroom, maar ik verwacht niet dat er wat is, ze is zo helder en flink, en sterk in haar nek.

Laura is best een wakker kindje overdag, ze doet wat hazeslaapjes, en is helaas nog speenverslaafd (heb ik zelf in de hand gewerkt) dus ik ga vaak naar boven of naar de box om het speentje er opnieuw in te doen… ze poepte eerst maar eens per week/10 dagen, maar dat is gelukkig nu verbeterd. Haar broer van 16 maanden is nog wat hardhandig dus ik moet er wel bij blijven, maar als ze huilt komt hij meteen met het speentje aanrennen, heel schattig.

Ze slapen sinds een week op 1 kamer en dat gaat goed. Ik leg hem om zeven uur in bed, en zij gaat dan om acht uur als hij slaapt. En ’s nachts huilen ze allebe wel eens maar worden niet wakker van elkaar, gelukkig. Laura maakt vaak 2x een ruk van 5 uur ’s nachts, dus maar 1 nachtvoeding (bv), dat is best te doen.

Over een paar weken vliegen we naar de zon voor 2 wk vakantie, een hele onderneming met 2 kleintjes, maar het is vast de moeite waard! En dan ga ik 12 maart pas weer werken, ik heb een maand extra verlof.

Nou dat was de stand van zaken hier, ik ben benieuwd of er nog meer november 2006 mama’s zijn, maar tijdens de zwangerschap bleek al dat die dun bezaaid zijn. Met 30 november kan ik me natuurlijk ook bij december gaan aansluiten :)

Groetjes

Mariette

Youri
    Lid

Hier nog een November mama !!

Alles gaat harstikke goed met Youri !

Hij groeit al lekker

Anoniem
    Gast

hallo november mama’s.

Mijn zoon is ook geboren in november op 24-11-2006 en staat nu bij baby van de maand zouden jullie

op hem willen stemmen elke dag.

Veel liefs priscilla mama van Jayden

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.