Nolan (10) eet besmette hamburger en sterft acht jaar later:

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Avatar Felice 4 weken, 1 dag geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #705267
    Avatar
    Felice
    Sleutelbeheerder

    Een Frans jongetje (10) dat acht jaar geleden bijna volledig verlamd raakte nadat hij een besmette hamburger van supermarktketen Lidl in Frankrijk had gegeten, is afgelopen weekend overleden. Het stuk vlees was besmet met de E.coli-bacterie, beter bekend als de poepbacterie.

    bron AD

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.