Nog Een Bevallingsverhaal

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Na al die bevallingsverhalen gelezen te hebben komt bij mij al het gevoel weer terug boven en wil ik mijn verhaaltje ook delen.

Ik was uitgerekend op 28-10-2005 en we wisten dat het een jongetje ging worden, vonden we best makkelijk ivm de kleertjes, namen enzo

Zaterdag 22-10-2005

Ik had met mijn moeder afgesproken om te gaan shoppen. Gewoon nog een paar leuke hebbedingetjes gaan halen, je kent het wel. Mijn man Peter had nachtdienst gehad en was rond 09h00 in bed gekropen. Ik ben voor het weggaan nog ff lekker in bad geweest, daar kon ik zo van genieten!!!! Nog ff met mijn ventje liggen kletsen en rond 09h30 was ik bij mijn ouders.

Toen ik bij mijn ouders was, begon ik ineens veel buikpijn te krijgen, leek net alsof ik ongesteld moest worden maar daar had ik al vaker last van gehad dus daar dacht ik niets bij. Mijn moeder zag al direct hoe laat het was maar ik wou het nog niet geloven en beweerde dat het wel weer over zou gaan maar de pijn bleef en ik besloot toch maar om terug naar huis te gaan en lekker in bed te kruipen. Helaas vonden mijn ouders het niet zo een geslaagd plan dat ik nog ging auto rijden dus mocht ik Peter uit bed bellen omdat die de auto weer mee naar huis moest nemen die anders bij mijn ouders zou blijven staan.Mijn vader heeft me terug naar huis gebracht. Toen was het 09h45. Toen Peter weer terug was vond hij (na een gesprek met mijn ouders) dat het tijd werd om toch maar eens naar het ziekenhuis te bellen en hij kreeg te horen dat we langs mochten komen en dat ze zouden kijken of het inderdaad al zo ver was. Om 10h45 ongeveer waren we in het ziekenhuis en kregen we te horen dat ik al 5 cm ontsluiting had!!! Peter vroeg nog met zijn slaperig hoofd aan de verpleegster: “ik hoef zeker niet meer naar huis om te gaan slapen???”. Om 11h15 had ik 7 cm onsluiting en hebben ze mijn water gebroken. Nog een half uurtje later had ik 9 cm ontsluiting en daar ben ik dan even op blijven hangen maar om 12h30 mocht ik de verloskamer in en na een weeen strom, kwam Damian om 12h45 op deze wereld.

Anoniem
    Inactief

wat een supersnelle bevalling heb jij gehad,en wat reageerde je man leuk tegen die verpleegster :D:D

en dan een weeen storm, vreslijk,weet er alles van :) . mooie naam hebben jullie je zoontje gegeven.

ook jullie veel geluk met damian.

groetjes marga

Klaver
    Bijdrager

Wat een snelle bevalling, was die van mij maar zo vlot gegaan :(

En ja, over een weeenstorm weet ik ook alles………ben nl. ingeleid :angry:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.