nod wie allemaal?

Dit onderwerp bevat 29 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar smurfie 4 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur

Spannend!

Voel je al iets?

shaaar
    Lid

hallo iedereen,

Ik heb een vraagje aan jullie ik ben zo confused.

ik heb mijn menstruatie gehad 6 december tot 12 december en op de 13e heb ik onveilig sex gehad maar hij is niet in me klaar gekomen wel veel voorvocht , en na mate van een week heb ik last van ontzettend moeheid ik lig dagen op bed ik ga moe slapen en wordt moe wakker , ik heb nog maar net kracht om te douchen en ook heb ik ontzettend veel pijn aan me borsten , ik heb geprobeert te drukken op me tepel en er kwam iets uit als water ofzo en ik heb af en toe last van krampen in me linker kant van me onderbuik bij me eileiders in de buurt , deze symptomen kunnen niet van menstruatie zijn wsnt ik moet weer 6 januari me menstruatie krijgen.. zou ik zwanger kunnen zijn ??

@beertjenicky: nee voel niet echt wat.. ja dingen die ook op ms kunnen duiden. Ga nergens vanuit. Wacht het rustig af.

@shaaar. Qua symptomen zou het kunnen. Alleen heb je in de eerste week sex gehad dus dat maakt de kans weer heel klein. Om het zeker te weten zou je gewoon moeten testen. Succes.

Sanien, ja herkenbaar. Pfff heb echt veel gevoeld de week voor nod. Echt niet tof…

Heb je geen testdrang? Oh ik had dat een week van te voren al…. Ben zo een zenuwpees

Shaaar, ik had al in je eigen topic gereageerd…

Haha nee nog niet nicky. Tis ten slotte de 1e ronde. Maar zodra ik overtijd raak kan ik vast niet wachten.

shaaar
    Lid

Beertjenicky

ik heb gereageert.

Oh hahaha hier ook ronde 1 en meteen al de bibbers hahaha.

Was ook wel benieuwd mbt ovulatietesten of ik nu wel gelijk had wanneer ei…

Hier de testen in huis weer en vanaf nieuwjaarsdag weer mijn ovulatie gaan opsporen….

Wat ik me kan herinneren van kyara had ik ook niet veel klachten in het begin. Dus blijft onzeker wat dat betreft.

Ik wil.gaan tempen de volgende ronde. Eens kijken hoe dat is.

Ja dat is de beste manier, maar niks voor mij. Ben niet consequent genoeg om op zelfde tijd en meteen na wakker worden te doen…

Ik had bij de eerste ook niet vermoeden zwanger te zijn. Tot op nod dag er op werk knoflookolie viel en ik bijna over mijn nek ging. Normaal kan ik het opruimen en vind ik de geur heerlijk.

Partner had idee al wel, want ik was elke dag doodmoe en sliep om 20:00 al

Ik verwijtte dat aan drukke werktijd en lange dagen…

smurfie
    Lid

Haha leuk stuk dat laatste om te lezen, beertje ;)

Hier NOD 19 januari!! Maar kan ook later zijn, want dit is berekend op 35 dagen… en moet eigenlijk 55 zijn, maar dat hebben die testjes op internet niet….

OF het is juist vroeger!! Want ik lIJk haast wel een (vroege) eisprong te hebben gevoeld dit keer!!

Spannend dus weer!

9 januari weer n afspraak bij de gynaecoloog ook…. spannend allemaal!!

Smurfie, en evt elke keer ovultaietesten gebruiken? Of been there done that?

smurfie
    Lid

Ja zoiets.. been there, done that…

Ik vind ze zo onlogisch…. wannEEr je moet testen lijkt altijd wel af te wijken..

Voor mij te onduidelijk..

Denk dat ik ook maar weer ga beginnen met temperaturen binnenkort..

Helaas duivels hebben zich gemeld. Zal me aanmelden bij jan 2015. Kletsen we daar verder.

smurfie
    Lid

Helaas duivels hebben zich gemeld. Zal me aanmelden bij jan 2015. Kletsen we daar verder.

Jammer meis! Volgend jaar weer nieuwe kansen gelukkig! :)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.