Nod: Kletslijst September 2008

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 155)
  • Auteur
    Gast

Hey Jess, wat vervelend zeg meis.

Nu moet je weer zo een test doen. Nou ik ga echt voor je duimen dat het vrijdag wel oke is.

Balen hoor meid, ik denk aan je

Lid

Hey meiden,

Ik ben vanmorgen voor de samenlevingstest geweest. De uitslag was negatief en dat komt omdat de test te vroeg is gedaan. Ze heeft een echo gemaakt en zag dat mijn ei inderdaad nog te klein was en nog niet gaat springen.

Nu moet ik vrijdag weer heen om opnieuw de test te laten uitvoeren.

jammer meis dat je te vroeg was

heel veel succes vrijdag

Lid

Hey Jess, wat vervelend zeg meis.

Nu moet je weer zo een test doen. Nou ik ga echt voor je duimen dat het vrijdag wel oke is.

Balen hoor meid, ik denk aan je

Ik wist dat hij negatief zou zijn, omdat mijn eisprong altijd vrij laat is in mijn cyclus (dag 17/18 meestal en ik zit nu pas op dag 11). Dus ik was erop voorbereid dat ik nog een keer de test moest doen.

Lid

Ik wist dat hij negatief zou zijn, omdat mijn eisprong altijd vrij laat is in mijn cyclus (dag 17/18 meestal en ik zit nu pas op dag 11). Dus ik was erop voorbereid dat ik nog een keer de test moest doen.

heb je dat toen niet aan je gyn gemeld dan dat je wist dat je dan geen ei had

had je ene onderzoek bespaart gebleven

Lid

heb je dat toen niet aan je gyn gemeld dan dat je wist dat je dan geen ei had

had je ene onderzoek bespaart gebleven

Ik heb het gezegd,maar ze wilde het dag 11 van de cyclus doen :hmmz:

Lid

Ik heb het gezegd,maar ze wilde het dag 11 van de cyclus doen :hmmz:

stelletje eigen wijzen zijn het toch he gadsie

denken het vrouwen lichaam als geen ander te kennen pffff

Lid

stelletje eigen wijzen zijn het toch he gadsie

denken het vrouwen lichaam als geen ander te kennen pffff

Ach ja :hmmz:

Ik ken mijn lichaam redelijk goed,maar ze willen het op hun manier doen.

Ik heb weinig andere keus denk ik.

Lid

Ach ja :hmmz:

Ik ken mijn lichaam redelijk goed,maar ze willen het op hun manier doen.

Ik heb weinig andere keus denk ik.

ja dass waar we komen jamer genoeg af en toe niet verder zonder hun :wacko:

Gast

– 2 sept: Tinkeling {26 jaar},bezig sinds 01-11-2007 {in juli beginnen met ivf}cyclus van slag door operatie!{2-7 ongi geworden

– 4/6 of 8 september:mariska(20jaar)mama van keano 05-04-08 ronde 2,2de kindje

– 10 sept: Sanna( 21 jaar) mama van Ise ( 11-08-2006 ) ronde 3

– 12 sept: Janien, mama van 2 kids, ronde 4, 3e kindje

– 19 sept: Loes (23 jaar) ronde 3 voor een 1e kindje

– ?? sept: Samantha (24 jaar) mama van Yoel (2-7-2007) ronde 4, 2e kindje

– ?? Liz (29 jaar) ronde 21 voor 1e kindje – 2e ronde IUI als we betere zwemmers hebben

– 29 sept: Tinkeling {26 jaar},bezig sinds 01-11-2007 {officieel begonnen met de 1e poging IVF}Hopelijk begin okt.punctie

ik ben ook ongi geworden had nu een cyclus van 25 dagen

daarvoor 24 dagen en daarvoor 26 dagen

hoe kan k het nu het beste uitrekenen kwa klussen want ze zeggen dat je het het beste om de dag kunt doen hoe doen jullie dit

alvast bedankt voor het antw:)

groetjes mariska

Lid

ik weet dat het zelfs nog het beste zou zijn als je om de 2 dagen doet klussen dan zijn volgens mijn gyn je zaad cellen op zijn sterkst

en ik zou dan uit gaan van je langste cycles

Gast

Ik zou gemiddeld een week nemen van je eisprong.

Dus 14 dagen berekenen voor je ongi en dan wat meer dagen erbij nemen, en dan zou ik om de dag klussen in die week.

Ik heb dus weer gehoord dat je idd om de dag beter kan klussen, want het zaad blijft 24uur goed hoorde ik!!!! :blush:

Succes in ieder geval meid

Lid

Ik zou gemiddeld een week nemen van je eisprong.

Dus 14 dagen berekenen voor je ongi en dan wat meer dagen erbij nemen, en dan zou ik om de dag klussen in die week.

Ik heb dus weer gehoord dat je idd om de dag beter kan klussen, want het zaad blijft 24uur goed hoorde ik!!!! :blush:

Succes in ieder geval meid

het zaad blijft in je lichaam 72 uur goed zelfs haha

dus het dubele zo wat

heb dit van een info pagina af gehaald

Zwak zaad geeft gn verhoogde kans op aangeboren afwijkingen bij de baby, ook niet als de zaadcellen afwijkend van vorm zijn. Alleen als het zaad zzwak is, dat er ICSI nodig is, (een IVF-behandeling waarbij de zaadcel in de eicel wordt gejecteerd), is er een licht verhoogde, maar kleine kans op een aangeboren afwijking in de geslachtschromosomen bij de baby. De baby zal dan zelf later onvruchtbaar zijn. Dagelijks n of meer keer klaarkomen verzwakt het sperma. De eerste zaadlozing bevat de meeste zaadcellen, de tweede aanmerkelijk minder en de derde bevat vaak nauwelijks nog spermacellen. Een vrijfrequentie van elke 36 tot 48 uur geeft een goede zaadkwaliteit.

Te weinig klaarkomen tast k de spermakwaliteit aan. Bij meer dan tien dagen onthouding bevat het sperma te veel oude en dode zaadcellen. Na twee tot drie dagen onthouding is de zaadkwaliteit optimaal.

Gast

Ik zeg ook niet dat het zo is, alleen wat ik denk en hoe ik het zou doen! :blij:

Bijdrager

ik ben ook ongi geworden had nu een cyclus van 25 dagen

daarvoor 24 dagen en daarvoor 26 dagen

hoe kan k het nu het beste uitrekenen kwa klussen want ze zeggen dat je het het beste om de dag kunt doen hoe doen jullie dit

alvast bedankt voor het antw:)

groetjes mariska

Ik denk dat je het beste je langste cyclus kan aanhouden, dan 14 dagen terugrekenen…..dus 26 – 14 = 12.

Op dag 12 zou je dan je vermoedelijke eisprong hebben……dus op dag 10, 12, 14 gaan klussen ;)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 155)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.