Nod: Kletslijst September 2008

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 155)
  • Auteur
    Lid

Goedemorgen,

Net de gyn gebeld voor een afspraak voor de samenlevingstest. Maar wat een gedoe zeg :hmmz: .

Ik heb maandag de 8e de test, en dan zou ik volgens mijn eigen gyn gelijk daarna een afspraak hebben om de uitslag te bespreken,maar dat was dus niet zo.

Het is normaal zo dat je de uitslag pas 3 weken later krijgt :wacko: (terwijl het gelijk te zien is of de test goed of slecht is).

Dus ik gebeld met mijn eigen gyn. Nu kan ik de 11e langskomen voor de uitslag.

En als de uitslag niet goed is dan word het onderzoek herhaalt.

Maar tjonge jongen wat een gezeik allemaal. Ik kan zo kwaad worden om dit soort dingen. Waarom moet er zo moeilijk gedaan worden. Ik snap best dat zij er ook niks aan kunnen doen dat het zwanger worden niet lukt maar toch.

Jesske even een vraagje voor jou.

Bij jou was de uitslag toch niet goed, of zeg ik nu iets raars :blush:

Gast

Jess, heel veel succes ik hoop dat jullie een goede uitslag krijgen!

Lid

Goedemorgen,

Net de gyn gebeld voor een afspraak voor de samenlevingstest. Maar wat een gedoe zeg :hmmz: .

Ik heb maandag de 8e de test, en dan zou ik volgens mijn eigen gyn gelijk daarna een afspraak hebben om de uitslag te bespreken,maar dat was dus niet zo.

Het is normaal zo dat je de uitslag pas 3 weken later krijgt :wacko: (terwijl het gelijk te zien is of de test goed of slecht is).

Maar tjonge jongen wat een gezeik allemaal. Ik kan zo kwaad worden om dit soort dingen. Waarom moet er zo moeilijk gedaan worden. Ik snap best dat zij er ook niks aan kunnen doen dat het zwanger worden niet lukt maar toch.

ik kreeg gelijk de uitslag dus wat raar dat ze bij jou zo moilijk doen

bij de eerste test was mijn baarmoederslijm minimaal

en bij de 2e test

te dik

dus was niet heel goed nee

mijn man zijn zaad was wel goed gelukig

meid laat je eigen niet afpoeieren hoor

Lid

Jessica heb jij toen Clomid gekregen om je baarmoederslijmvlies te verbeteren of omdat je cyclus niet klopte?

Lid

Jessica heb jij toen Clomid gekregen om je baarmoederslijmvlies te verbeteren of omdat je cyclus niet klopte?

ik kreeg clmid omdat de waarden onder de 10 zat

en dan spreke je wel van een ei maar alleen om ongi te worden

daar kun je nooit op zwanger raken

bij een gezonde vrouw vertelde ze mij is de waarden rond de 45 a 60 geloof ik

ik kan er naast zitten hoor

maar dit is wat ik er van begreep in elk geval

Lid

Ok, dat wist ik niet. Ik denk dat de eerste test negatief uitpakt,omdat ik weer dat mijn eisprong later is in de cyclus. Maar we zullen wel zien.

Lid

Ok, dat wist ik niet. Ik denk dat de eerste test negatief uitpakt,omdat ik weer dat mijn eisprong later is in de cyclus. Maar we zullen wel zien.

meid meschien ergens ook wel goed als ze denken dat dit hoort bij jou eisprong

dan krijg je meschien wel de rechten om te profiteren van hun kunden :blush:

Lid

meid meschien ergens ook wel goed als ze denken dat dit hoort bij jou eisprong

dan krijg je meschien wel de rechten om te profiteren van hun kunden :blush:

Dat hoop ik ook!

Gast

– 31 aug/begin september,Jess ronde 12 voor 2e kindje,mama van Emma (03-02-06)

– 2 sept: Tinkeling {26 jaar},bezig sinds 01-11-2007 {in juli beginnen met ivf}cyclus van slag door operatie!{2-7 ongi geworden

– 4/6 of 8 september:mariska(20jaar)mama van keano 05-04-08 ronde 2,2de kindje

– 10 sept: Sanna( 21 jaar) mama van Ise ( 11-08-2006 ) ronde 3

– 12 sept: Janien, mama van 2 kids, ronde 4, 3e kindje

– 19 sept: Loes (23 jaar) ronde 3 voor een 1e kindje

– ?? sept: Samantha (24 jaar) mama van Yoel (2-7-2007) ronde 4, 2e kindje

– ?? Liz (29 jaar) ronde 21 voor 1e kindje – 2e ronde IUI als we betere zwemmers hebben

Heb even de lijst naar voren gehaald voor mij is het aftellen begonnen :blush: De vorige keer was het zo keurig op tijd, maar vrees dat het hem morgen niet gaat worden :wacko:

Lid

– 2 sept: Tinkeling {26 jaar},bezig sinds 01-11-2007 {in juli beginnen met ivf}cyclus van slag door operatie!{2-7 ongi geworden

– 4/6 of 8 september:mariska(20jaar)mama van keano 05-04-08 ronde 2,2de kindje

– 10 sept: Sanna( 21 jaar) mama van Ise ( 11-08-2006 ) ronde 3

– 12 sept: Janien, mama van 2 kids, ronde 4, 3e kindje

– 19 sept: Loes (23 jaar) ronde 3 voor een 1e kindje

– ?? sept: Samantha (24 jaar) mama van Yoel (2-7-2007) ronde 4, 2e kindje

– ?? Liz (29 jaar) ronde 21 voor 1e kindje – 2e ronde IUI als we betere zwemmers hebben

Ik heb mijzelf er weer even tussenuit gehaald.

Tinkeling wat balen dat je ongie nu opzich laat wachten :hmmz:

Lid

succes met wachten urs

Lid

En Tinkeling… Voel je al een ongi aankomen?? Ik hoop echt dat je erg snel mag gaan beginnen en een supermooi resultaat zult gaan hebben!!!

Hier weer druk aan de klus geweest, dubbel aan de klus hahaha dus druk druk druk!! Ik ben eigenlijk nu sinds maandag helemaal niet met mn ei bezig geweest, alleen vanmorgen had ik best veel afscheiding dus toen dacht ik ineens: oeee we hebben nog niet geklust.. Ben dus benieuwd… :)

Lid

Goedemorgen,

Gelukkig ga je sneller resultaat hebben, maar waarom zeggen ze het niet meteen :rolleyes:

Lid

Hier weer druk aan de klus geweest, dubbel aan de klus hahaha dus druk druk druk!! Ik ben eigenlijk nu sinds maandag helemaal niet met mn ei bezig geweest, alleen vanmorgen had ik best veel afscheiding dus toen dacht ik ineens: oeee we hebben nog niet geklust.. Ben dus benieuwd… :)

Spannend weer Loes!

Gelukkig ga je sneller resultaat hebben, maar waarom zeggen ze het niet meteen :rolleyes:

Ze zeggen dat de meeste mensen na dit onderzoek vaak zwanger zijn en daarom zou ik moeten wachten totdat ik ongesteld ga worden. Rare manier van handelen maar dat zal wel aan mij liggen denk ik :rolleyes:

Lid

Hey meiden,

Ik ben vanmorgen voor de samenlevingstest geweest. De uitslag was negatief en dat komt omdat de test te vroeg is gedaan. Ze heeft een echo gemaakt en zag dat mijn ei inderdaad nog te klein was en nog niet gaat springen.

Nu moet ik vrijdag weer heen om opnieuw de test te laten uitvoeren.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 155)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.