NOD Kletslijst Oktober

Dit onderwerp bevat 43 reacties, heeft 11 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Klaver 7 jaren, 11 maanden geleden.

14 berichten aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
  • Auteur

Dank je wel, allemaal…

Hopelijk is het voor jullie ook snel raak!

Ik blijf jullie iig volgen.

wonder
    Lid

gefeliciteerd meid, wat een super nieuws!

Jesske
    Lid

Gefeliciterd meis

geniet lekker van jullie zwangerschap !!!!!:joepie:

6804438-82674724.jpg

Geen twijfel meer mogelijk. Duidelijker kan gewoon niet meer!!!

Marnat
    Lid

Druifje@ Gefeliciteerd duidelijker kan idd niet.

Klaver
    Bijdrager

Super zeg, echt geweldig!! :joepie: :joepie:

hilisa
    Lid

Wat fijn zeg!!!

Gefeliciteerd! Lekker genieten meid!

wonder
    Lid

Geniet ervan meid. Super hoor.

Daisy
    Lid

Wat heerlijk voor je!! Gefeliciteerd!

Waarneer denk je uitgerekend te zijn?

loes
    Lid

Wauw!! Ik zou een moord doen voor zo’n test!!

Wat zul je door de dolle heen zijn!! :D

@Deess: Ik ben nu dus 4 weken en 2 dagen zwanger… Echt nog pril. Verwachte bevaldatum 11-7-2010

Indy10
    Lid

Hoi iedereen,

Ik had een vraagje, en hoop dat er iemand is die hier een antwoord op heeft :)

We proberen al een aantal maanden om zwanger te worden, maar het wil nog niet echt lukken. We hebben nu de laatste keer gemeenschap gehad in de periode dat ik het meest kans had om zwanger te worden, en nu moet ik over ongeveer een week ongesteld worden, maar ik ben in ene misselijk en mijn tepels doen pijn. Ook rommelt mijn buik en heb ik krampen. Ik heb laatst wel ineens 2 dagen last gehad van wat bloedverlies (dit heb ik nooit eerder gehad)..

Nu vraag ik mij af of dit kan betekenen dat ik zwanger kan zijn, of ben ik gewoon erg hoopvol?

Ik heb wel op internet gelezen dat het mogelijk is, dat je zwangerschapssymptomen eerder kan hebben voor het te testen is..

Maar of dit ook bij mij is..

Heeft iemand anders dit ook gehad? of heeft iemand hier antwoorden op?

Graag hoor ik van jullie!

Super bedankt vast! :)

Felice
    Sleutelbeheerder

ik ben bang voor je dat niemand hier het antwoord op weet, tot je het veilig kan testen….Je kunt al zwangerschapssymptomen voelen voor je kan testen. Dat is ook logisch, want als je test ben je in feite al een tijdje zwanger. Maar die symptomen zijn best vaag en buikpijn en misselijk….het zijn nu typisch van die pijnen die je ook kunt voelen als je je te druk maakt…

Dus er zit niks anders voor je op dan te wachten tot je kan testen. Wel reuze spannend hoor. We duimen hier natuurlijk keihard met je mee!

Klaver
    Bijdrager

Ik was beide keren voordat ik ging testen ook al strontmisselijk dus daardoor wist ik dat ik zwanger moest zijn dus het kan zeker. Ook had ik al vrij snel last van pijnlijke tepels.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent, nog even een week wachten, dan kun je gaan testen ;)

Succes!!

14 berichten aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.