Nod: Kletslijst Oktober 2008

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 260)
  • Auteur
    Lid

Jammer Mariska!! Op naar de volgende keer meid… :)

Tinkeling en Liz…Succes de komende tijd! Ik hoop voor jullie dat er een wondertje van komt… :)

Lid

@t Janien:

Wij hebbn tegelijk onze nod…. Lukt jou het wachten nog een beetje?? Voel je al iets?? ;)

Lid

@t Janien:

Wij hebbn tegelijk onze nod…. Lukt jou het wachten nog een beetje?? Voel je al iets?? ;)

Wachten duurt altijd lang..maar de testen zijn alweer in huis.. :D

Ik voel nog niets, maar het is dan ook nog erg vroeg.

Ik denk dat ik er vrijdag maar eentje tegenaan gooi, en jij? ;)

Lid

Vrijdag al testen?? Ehhh dat is 4 dagen voor de NOD… Ik denk dat het dan hoe dan ook negatief zal zijn, denk je ook niet????

Ik wil deze keer pas echt na mn nod testen, want ik heb al genoeg testen er tegen aan gegooid, maar het is natuurlijk nog ff de vraag of ik dat wel vol ga houden haha. Heb je goede hoop voor deze maand??

Ik heb wel wat krampjes in mn darmen, maar dat heb ik altijd al haha.

Lid

We hebben flink ons best gedaan, dat mag je wel zeggen.. :rolleyes:

Ik heb er nu dan ook even genoeg van, en heb m’n man in de wacht gezet.. :D

Lid

Haha in de wacht gezet :lol:

Ik zal vriendlief nooit in de wacht zetten haha, daarvoor hou ik teveel van :bedliefde: Bovendien hebben we een nieuw huis met veel kamers dus alle kamers moeten nog wel ff ingewijdt worden, dus wij blijven nog wel ff bezig ;):P

Maar ehh, vind je het klussen nog wel leuk dan eigenlijk dat als je het nu hebt over in de wacht zetten??? Ik kan me voorstellen dat als het ronde na ronde niet raak zou zijn dat je dan wel een beetje zou gaan balen, maar het vrijen moet wel leuk blijven h!!

Ik hoop van harte dat wij nu straks een juni mama zullen worden :)

Maarehh, zou het niet per definitie negatief resultaat geven als je 4 dagen voor je nod al gaat testen??????

Lid

Tja, 4 dagen voor je nod testen is natuurlijk wel erg vroeg, maar je weet het maar nooit. Bovendien heb ik 2 testen in huis…dus probeer ik het gewoon. :blij:

We zien wel wat ervan komt… ;)

Lid

Tja, 4 dagen voor je nod testen is natuurlijk wel erg vroeg, maar je weet het maar nooit. Bovendien heb ik 2 testen in huis…dus probeer ik het gewoon. :blij:

We zien wel wat ervan komt… ;)

Ik hoop echt voor jou (en voor mezelf hihi) dat we straks beiden vettttt positief gaan testen!!!!

Test jij eigenlijk elke maand???

Lid

nou janien succes met testen hoor

ben erg benieuwt :joepie:

Lid

Ik hoop echt voor jou (en voor mezelf hihi) dat we straks beiden vettttt positief gaan testen!!!!

Test jij eigenlijk elke maand???

Ik heb n keer een maand niet getest, dat was op vakantie…Bij de vorige twee kids heb ik 2 en 3 dagen voor m’n nod getest en die waren positief, dus je snapt mijn beweegredenen om het deze keer 4 dagen voor m’n nod te doen. :blij::blij:

Ik hoop natuurlijk dat we beide positief testen…dat wens ik iedereen toe…Het wordt wel weer eens tijd dat er iemand positief test..vinden jullie ook niet?

Hoe zit dat met jou, en de andere dames eijgenlijk…testen jullie elke maand?

Lid

dan kan ik het me voorstellen, als je al eerder voor je nod posittief hebt getest.

Ik probeer niet elke maand te testen, want tjsa, ik merk het al een aantal dagen voor mn nod dat ik vaak dan toch ongi ga worden, heb namelijk bijna elke keer al vanaf dag 17 beetje oud bruin en vaak ook rose bloedverlies… Vorige maand wel getest, was immer door jou overgehaald hihi het te doen, weet je nog ;)

Ach, ik heb nog drie testen in huis liggen… Wie weet ga ik nu ook wel voor mn nod testen ;)

Op vele mooie positieve testjes!!!! :joepie:

Lid

ik teste over het algemeen ook elke maand wel een keer

werd ook meer een gewoonte hoor hahaha

moest er nu gewoon van af kicken hahaha

Lid

Ik hoef niet te testen,want ik heb een week voor mijn NOD licht bloedverlies.

Lid

Haha, afkicken!!

Ik zat vandaag alweer op dag 17. Vroegah was het altijd zo dat op dag 17 de licht rose bloeding starte en dat afwisselde met donkerbruine afscheiding. Alleen vorige maand starte dat pas later…

Heb nu nog nergens last van qua afscheiding, wel heb ik donderdag een ‘ovulatiebloedinkje’ gehad, heel erg licht, dat wel.

Ben trouwens wel misselijk maar dat komt waarschijnlijk doordat ik net een halve bak Ben en Jerry naar binnen heb gewerkt ;)

Ik ga zo maar ff opzoeken wanneer ik vorige maand ook al weer die gekleurde afscheiding kreeg, hopen dat dat deze keer wegblijft!!! Voor een maand of 9 hihi!!!

Lid

Ik hoef niet te testen,want ik heb een week voor mijn NOD licht bloedverlies.

:knuf:

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 260)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.