Nod: Kletslijst Oktober 2008

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 260)
  • Auteur
    Lid

Zo’n lange cyclus, Jess :( Hopelijk kan die fertiliteitsarts je helpen

Lid

Ja vandaag was de 35e dag. Ik hoop ook idd echt dat de arts mij kan helpen!

Lid

Jammer Jess…Ik hoop echt dat de arts iets voor je kan betekenen.. :hmmz:

loes: Hoe was het bij de HA?

Lid

Jess… wat lang na je eisprong :(

Janien, ik heb de afspraak komende woensdag.

Gast

Jess, wel balen maar nu weet je eindelijk waar je aan toe bent meis.

We gaan samen door naar de volgende ronde.

Ik denk aan je

Lid

Janien, ik heb de afspraak komende woensdag.

Oh, ok..nog een weekje wachten.. :blush:

Lid

Jess: wat een cyclus zeg :wacko: hopelijk weet je gauw meer!!!

Lid

Jess, wel balen maar nu weet je eindelijk waar je aan toe bent meis.

We gaan samen door naar de volgende ronde.

Ik denk aan je

Ja we gaan samen gewoon maar weer naar de volgende ronde :hmmz:

We gaan voor een augustusbeebje!!

Lid

Ja we gaan samen gewoon maar weer naar de volgende ronde :hmmz:

We gaan voor een augustusbeebje!!

In augustus jarig zijn is leuk :D

Gaan we er samen voor ;)

Ik ben inmiddels al wat gaan bloeden, maar het is nog niet echt goed doorgezet.

Woensdag naar de ha… Ben echt benieuwd wat die gaat zeggen.

Verwachten jullie qua wat jullie van mij weten dat hij zelf onderzoekjes gaat doen of dat ik doorgestuurd ga worden naar een gyn??? Ik heb echt geen idee wat ik er van kan verwachten. Nou ja, nog maar ff afwachten… Vind het wel spannend.

Ik wilde trouwens nog iets kwijt. Mijn beste vriendin gaat vanaf november starten met proberen een kindje te krijgen. Zij is nu drie maand van de pil af en een maand begonnen met foliumzuur. Vanaf de eerste keer dat ze nu ongi is geworden, was het direct netjes om de 28 dagen. Ik weet dat dat niets hoeft te zeggen, maar stiekem ben ik ff heel erg jaloers. Heel stom, want als ik het iemand ook heel erg gun, is het haar wel. Alleen ben ik wel een beetje bang dat zij straks binnen no time zwanger is.. Hoe zeer ik het haar ook gun, ben ik best een beetje bang dat ik er voor mezelf dan wel een beetje verdrietig van zou worden, snappen jullie wat ik bedoel?? Het is echt niet dat ik het haar niet gun: ik gun het haar hartstikke… maar als zij dan wel direct zwanger raakt en ik ben alweer 5 rondes verderm sterker nog, wij starten zo met ronde 6….

Bah, vind het vervelend dat ik daar uberhaupt over na denk, vind ik niet zo lief van mezelf :blush: dus zo weer genoeg gezeurd voor vandaag.. ;)

Lid

Hey meiden,

Mag ik er ook nog bij? Wij zitten ondertussen in ronde 7 voor kindje nr. 2. ;)

Bij Talle was het in de derde ronde al gelukt dus hoewel een half jaar niet eens echt zo heel lang is, moeten we toch even wennen aan het idee dat het nog niet gelukt is. Vorige keer zat ik ook in de aftelclub dus wie weet helpt het wel. :P

Voor Talle nam ik de pil en had ik even na het stoppen ook een zeer regelmatige cyclus. Altijd netjes 32 dagen. Na de bevalling een spiraal gehad en sinds die eruit is (jan. 2008) heb ik een nogal onregelmatige cyclus. :wacko: Ik heb geen idee wanneer mijn NOD precies is. Maar ik ga uit van een cyclus van ongeveer 31 dagen en dan zien we wel.

Loes die gevoelens zijn normaal hoor. Ik ben ook elke keer jaloers als iemand zegt dat ze zwanger, overtijd had ik het bij een vriendin zelfs heel erg. Ik schaamde me ook omdat ik me zo voelde :blush: maar ik kon er niets aan doen. Het is gewoon een feit dat wij ook heel graag zwanger willen zijn en dan is jaloezie wel normaal. Maar onze beurt komt ook nog wel! :blij:

– 11 okt: Sanna( 21 jaar) mama van Ise ( 11-08-2006 ) ronde 4

– 29 okt:mariska(21 jaar)mama van keano 05-04-2008,vierde ronde voor 2de kindje

– 3 november Loes (24 jaar) ronde 5 voor een 1e kindje

– 17 november: Janien, mama van 2 kids, ronde 6, 3e kindje

– 25 november: Fara, mama van Talle (09-05-2006), ronde 7, 2de kindje

– 26 nov: Tinkeling {26 jaar},bezig sinds 01-11-2007,1e ivf poging gehad (mislukt) pff

– ?? nov Jess (30 jaar) ronde 15, mama van Emma (03-02-06)

Lid

Hey meiden,

Mag ik er ook nog bij? Wij zitten ondertussen in ronde 7 voor kindje nr. 2. ;)

Bij Talle was het in de derde ronde al gelukt dus hoewel een half jaar niet eens echt zo heel lang is, moeten we toch even wennen aan het idee dat het nog niet gelukt is. Vorige keer zat ik ook in de aftelclub dus wie weet helpt het wel. :P

Voor Talle nam ik de pil en had ik even na het stoppen ook een zeer regelmatige cyclus. Altijd netjes 32 dagen. Na de bevalling een spiraal gehad en sinds die eruit is (jan. 2008) heb ik een nogal onregelmatige cyclus. :wacko: Ik heb geen idee wanneer mijn NOD precies is. Maar ik ga uit van een cyclus van ongeveer 31 dagen en dan zien we wel.

Loes die gevoelens zijn normaal hoor. Ik ben ook elke keer jaloers als iemand zegt dat ze zwanger, overtijd had ik het bij een vriendin zelfs heel erg. Ik schaamde me ook omdat ik me zo voelde :blush: maar ik kon er niets aan doen. Het is gewoon een feit dat wij ook heel graag zwanger willen zijn en dan is jaloezie wel normaal. Maar onze beurt komt ook nog wel! :blij:

– 11 okt: Sanna( 21 jaar) mama van Ise ( 11-08-2006 ) ronde 4

– 29 okt:mariska(21 jaar)mama van keano 05-04-2008,vierde ronde voor 2de kindje

– 3 november Loes (24 jaar) ronde 5 voor een 1e kindje

– 17 november: Janien, mama van 2 kids, ronde 6, 3e kindje

– 25 november: Fara, mama van Talle (09-05-2006), ronde 7, 2de kindje

– 26 nov: Tinkeling {26 jaar},bezig sinds 01-11-2007,1e ivf poging gehad (mislukt) pff

– ?? nov Jess (30 jaar) ronde 15, mama van Emma (03-02-06)

Tuurlijk mag je erbij. Wat leuk dat jullie proberen een broertje of zusje erbij te krijgen voor Talle!! :joepie: Wel balen dat het deze keer niet zo snel gaat als bij Talle, maar ik hoop voor je dat je weer heel snel van deze lijst af mag en dat je je dan mag aansluiten bij een zwangerlijst :D

Thnx dat je zegt dat die gevoeld normaal zijn, want ik schrok er van dat ik zo jaloers dacht… Ik bedoel: zij is mijn beste vriendin…

Groetjesss en heel veel klusplezier!!!!

Lid

Hey Fara,

Welkom meis, leuk dat je er ook bij komt :joepie:

Balen dat je nog steeds niet zwanger bent :( , hopelijk ben je gauw weer van het lijstje af!

Loes ik herken je gevoel maar al te goed. In het begin kon er nog prima tegen als iemand vertelde dat zij zwanger is. Maar nu heb ik het er steeds moeilijker mee. Maar intussen zijn er al zoveel mensen om mij heen zwanger geworden,dat ik er nu een beetje de balen erin krijg als iemand zwanger is. Ik gun het ze van harte hoor,maar toch :blush:

Sleutelbeheerder

Ik gun het ze van harte hoor,maar toch :blush:

Je gunt het jezelf ook zo van harte :bloemetje:

Lid

Meiden we gaan gewoon met z’n allen naar het “augustus 2009-clubje” ! :blij:

Lid

Je gunt het jezelf ook zo van harte :bloemetje:

Ja idd. Thanks!

Meiden we gaan gewoon met z’n allen naar het “augustus 2009-clubje” ! :blij:

Ik hoop het!!

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 260)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.