Nod: Kletslijst November 2008

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 261)
  • Auteur
    Lid

Loes hopelijk kan de ha wat voor je betekenen woensdag!

Janien veel plezier! ;)

Ik moet/mag ook weer bijna ‘gericht’ gaan klussen! :lol:

Lid

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Heb gisteravond maar ff ge-:bedliefde:;) Vaak als ik tegen mijn ongi zit aan te hikken wil het daar dan wel mee op gang komen :blush::blush::blush:

Dus ik hoopte vanmorgen ongi wakker te worden. Jeetje, ik ongi willen worden… Tsss ;) Tsja, ik weet gewoon dat ik niet zwanger bent dus dan wil ik het liefst gewoon weer verder voor de volgende ronde. Ik heb nu alweer anderhalf week dat mn ongi er tegen aan hikt, dus dit is gewoon irritant. Maar nee dus, geen ongi vanmorgen. Wel weer toen ik ff een ‘tampon-test’ deed, zat er iets aan, maar inmiddels zijn we alweer een paar uur verder en heb de ‘tampon-test’ opnieuw uitgevoerd, maar helemaal niets, nada noppes…. Raar trouwens ook: ik heb gewoon het gevoel deze maand helemaal niet meer ongi te gaan worden. Misschien sla ik wel een maand over…?? Normaal ben ik altijd al een week van de voren met tampons en maandverband bezig omdat ik een trauma tegen doorlekken heb en dus gewoon niet voor verassingen wil komen te staan dat ik ineens ongi wordt zonder dat ik maandverband of tampons bij me heb ;) maar nu gebruik ik al twee dagen helemaal niets, zelfs niet als ik buiten ben.

Misschien moet ik morgen voor de zekerheid toch nog maar een zwangerschapstest doen, tegen beter weten in, maar ja, ik weet het allemaal niet meer. Gelukkig heb ik morgen om 10 voor 10 al de afspraak bij mn huisarts, dus dan heb ik niet de hele dag om me zenuwachtig te gaan maken voor die afspraak. Ik ga overigs alleen heen, want vriendlief moet werken. Heb trouwens niet aan mn beste vriendin verteld dat ik deze afspraak heb… Zij is nu ook net begonnen en ik ben bang voor haar reactie. Zij is echt van de niet mee bezig zijn en dan wordt je vanzelf zwanger :wacko: Ik geloof daar ook wel in dat als alles gewoon prima is van binnen, maar met mijn cyclussen geloof ik daar niet zo in. Misschien dat ik het haar wel vertel wanneer ik al geweest ben… Ik weet het nog niet.

Lid

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Heb gisteravond maar ff ge-:bedliefde:;) Vaak als ik tegen mijn ongi zit aan te hikken wil het daar dan wel mee op gang komen :blush::blush::blush:

Dus ik hoopte vanmorgen ongi wakker te worden. Jeetje, ik ongi willen worden… Tsss ;) Tsja, ik weet gewoon dat ik niet zwanger bent dus dan wil ik het liefst gewoon weer verder voor de volgende ronde. Ik heb nu alweer anderhalf week dat mn ongi er tegen aan hikt, dus dit is gewoon irritant. Maar nee dus, geen ongi vanmorgen. Wel weer toen ik ff een ‘tampon-test’ deed, zat er iets aan, maar inmiddels zijn we alweer een paar uur verder en heb de ‘tampon-test’ opnieuw uitgevoerd, maar helemaal niets, nada noppes…. Raar trouwens ook: ik heb gewoon het gevoel deze maand helemaal niet meer ongi te gaan worden. Misschien sla ik wel een maand over…?? Normaal ben ik altijd al een week van de voren met tampons en maandverband bezig omdat ik een trauma tegen doorlekken heb en dus gewoon niet voor verassingen wil komen te staan dat ik ineens ongi wordt zonder dat ik maandverband of tampons bij me heb ;) maar nu gebruik ik al twee dagen helemaal niets, zelfs niet als ik buiten ben.

Misschien moet ik morgen voor de zekerheid toch nog maar een zwangerschapstest doen, tegen beter weten in, maar ja, ik weet het allemaal niet meer. Gelukkig heb ik morgen om 10 voor 10 al de afspraak bij mn huisarts, dus dan heb ik niet de hele dag om me zenuwachtig te gaan maken voor die afspraak. Ik ga overigs alleen heen, want vriendlief moet werken. Heb trouwens niet aan mn beste vriendin verteld dat ik deze afspraak heb… Zij is nu ook net begonnen en ik ben bang voor haar reactie. Zij is echt van de niet mee bezig zijn en dan wordt je vanzelf zwanger :wacko: Ik geloof daar ook wel in dat als alles gewoon prima is van binnen, maar met mijn cyclussen geloof ik daar niet zo in. Misschien dat ik het haar wel vertel wanneer ik al geweest ben… Ik weet het nog niet.

een echte vriendin kun je alles vertellen

en verder heel veel succes meid

anders gewoon je urine mee nemen

en hem laten testen is nog goedkoper ook ;)

Lid

een echte vriendin kun je alles vertellen

en verder heel veel succes meid

anders gewoon je urine mee nemen

en hem laten testen is nog goedkoper ook ;)

Ja, ik denk normaal ook altijd dat ik haar alles kan vertellen, maar ik ben bang dat op dit gebied dat niet op gaat. Heb het wel eens, en wel eens wat vaker ;) met haar over mijn angst gehad dat het niet zonder doktershulp gaat lukken, maar zij zei toen dat zij denkt dat ik er gewoon te veel mee bezig ben. Waarop ik weer zeg dat door er minder mee bezig te gaan ik niet ineens een mooie cyclus ga krijgen, maar zij denkt er dus zo over. Heb ook wel eens tegen haar gezegd dat ik er niet eens zo idioot veel mee bezig ben: volgens mij is het niet meer dan normaal dat je er wel over nadenkt als je er mee start, maar ik heb zelf niet het idee dat ik er zo gefrustreerd mee bezig ga. Meestal is het namelijk zo dat als ik ongi wordt, dan baaaaaal ik. Dag twee denk ik alweer, oke nieuwe ronde nieuwe kansen. En dan ben ik er rustig mee tot dat ik mn eisprong heb. Mn lichaam geeft dan zelf aan te willen :blush:;) En dan na mn ei denk ik: afwachten. En dan wordt ik na een kleine week weer ‘pre-ongi’ en dan weet ik dat ik weer door ben naar de nieuwe ronde….

Hee, dat zou ik kunnen doen, maar ben nu al 2 dagen overtijd… Was namelijk uitgegaan van een ‘lange cyclus’, 24 dagen……….Maar als ik uitga van de cyclus die ik het meest heb gehad, de 22 daagse cyclus, dan ben ik al 4 dagen overtijd… Maar dan zou ik in geval van zwangerschap gisteren al wel positief getest moeten hebben… Dus zwanger KAN ik gewoon niet zijn :( Boehoee Ik ben een beetje verdrietig….

Sleutelbeheerder

Hee, dat zou ik kunnen doen, maar ben nu al 2 dagen overtijd… Was namelijk uitgegaan van een ‘lange cyclus’, 24 dagen……….Maar als ik uitga van de cyclus die ik het meest heb gehad, de 22 daagse cyclus, dan ben ik al 4 dagen overtijd… Maar dan zou ik in geval van zwangerschap gisteren al wel positief getest moeten hebben… Dus zwanger KAN ik gewoon niet zijn :( Boehoee Ik ben een beetje verdrietig….

Niet dat ik je valse hoop wil geven, maar dat hoeft dus niet persé. Er zijn ook mensen die een week na hun NOD pas positief testten. Het lijkt me idd een goed plan om gewoon wat urine mee te nemen naar de HA, scheelt je weer een test kopen ;)

Lid

Loes wat je opschrijft is o zo herkenbaar, alleen is mijn cyclus dan langer.

Je wilt niet in de onzekerheid zitten, je wilt gewoon duidelijkheid!

Ik zou idd als je morgen nog niet ongesteld bent, urine meenemen naar de HA.

Sterkte meis!!

Lid

Bedankt meiden, het doet me goed dat jullie met me mee denken en ik heb echt het gevoel dat jullie er voor me zijn :)

Ergens, heel diep in me, is een stemmetje die hetzelfde zegt als dat Eschre nu net postte…. Die gedachte van nog te weinig HCG is ook al eens door mijn hoofd gespookt, maar ik durf niet toe te geven aan die hoop…

Ik ga straks denk ik maar ff bij de kruidvat een urine potje halen… Het liefst zou ik willen gaan slapen en pas weer wakker worden als ik zwanger ben, maar slapend wordt je zo lastig zwanger h;)

Jess, wat moet het voor jou ook frustrerend aanvoelen, zo lang al deze gevoelens hebben, brr meid. Ik hoop echt dat we beiden straks snel naar een ander topic mogen, topic uitgerekend in augustus of uitgerekend in september lijkt mij wel wat :)

Eschre, ik las dat jou zus dus ook probeerd zwanger te raken en vorige maand echt het gevoel had zwanger te zijn, maar het dus niet was. Is zij al lang bezig? Ik denk wel hoe kort of hoe lang je ook bezig bent, als je ECHT het gevoel te hebben hebt dat je zwanger bent, en je bent het dan niet, dat dat heel verdrietig is. Begreep ik het eigenlijk goed dat ze net als jij toen van Shefali ook via een donor zwanger probeerd te worden??

Lid

Ja het is zeker frustrerend!

Maar vooral omdat wat je schrijft zo herkenbaar is (bloedverlies vanaf je eisprong tot aan je ongi enz). Alleen zijn jouw cyclussen korter. Ik hoop aan de ene kant dat je morgen gelijk een doorverwijzing krijgt naar de gyn. Want ik heb het idee dat het bij jou anders ook heel lang kan gaan duren voordat je zwanger bent.

Maak duidelijk dat je gevoel zegt dat het ergens niet klopt, want jij kent je lichaam zelf het beste!

Lid

Heb net de test die ik had gedaan er weer ff bij gepakt en gesloopt om te kijken of ik dan een duidelijker zicht er op zou hebben ;) Nou ik werd niet veel duidelijker. Eerst dacht ik een indrooglijntje te zien, maar ineens zag ik hem niet meer :unsure: (Ik had trouwens met zo’n pippetten-test getest)

Toen bedacht ik me, dat er zo veel verschillende testen zijn en toen wilde ik weten of er een verschil zit in de gevoeligheid van de kruidvat pippetten test en de gewone van kruidvat dus ik heb de kruidvat info-lijn gebeld :lol:

Die dame wist niets van de pippettentest. Voor zover zij wist verkoopt de kruidvat alleen die test waar je overheen moet plassen :wacko: Dat callcenter zit trouwens in Duitsland en ze vroeg aan mij of ik vlak bij de Duitse grens woonde want de gewone kruidvattest heeft een gevoeligheid van 50 en tegenwoordig wordt er in Duitsland testen verkocht die 25 al meten en aangeven. Nou, helaas ik woon dus niet in de buurt van Duitsland…

Maar ze zei ook nog dat zij er op getraind was om info over zwangerschapstesten te geven. Dus ik vroeg aan haar welke test ik dan het beste nog een keer zou kunnen doen om uit te sluiten of juist te ontdekken dat ik zwanger zou zijn. Zij zei toen dat de clear blue en deze van het kruidvat beiden even gevoelig waren omdat het dezelfde test is: ze worden in hetzelfde fabriek gemaakt, dus er zit precies hetzelfde in….

Die gevoelige van 25 zou wel ook naar Nederland komen, maar dat duurd nog ff zei ze.

Weten we dat dan ook maar weer mooi ;)

11 okt: Sanna( 21 jaar) mama van Ise ( 11-08-2006 ) ronde 4

– 3 november Loes (24 jaar) ronde 5 voor een 1e kindje

– 17 november: Janien, mama van 2 kids, ronde 6, 3e kindje

– 25 november: Fara, mama van Talle (09-05-2006), ronde 7, 2de kindje

– 26 nov: Tinkeling {26 jaar},bezig sinds 01-11-2007,1e ivf poging gehad (mislukt) pff

– ?? nov Jess (30 jaar) ronde 15, mama van Emma (03-02-06)

-29 nov:mariska 20 jaar,mama van keano 05-04-2008,ronde 5 voor 2de kindje

ik heb me er ook weer tussen geplaatst helaas weer ongi geworden hopelijk de volgende ronde beter we houden hoop

hoe gaat het met de rest??

Gast

Loes, succes morgen ik ben benieuwd

Maartje jammer,succes verder

Hier gaat het redelijk. Veel verdrietig maar ja dat hoort erbij denk ik!

Lid

Maartje, balen hoor, maar nieuwe ronde nieuwe kansen h!

Loes, succes morgen ik ben benieuwd

Thnx. Ik ben ook benieuwd. Heb net een urine bakje bij de kruidvat gehaald. Ben namelijk vandaag niet meer ongi geworden, ook de verkleurde afscheiding is (weer) gestopt sinds vanmorgen…. Vriendlief kwam net terug van zijn werk en toen ik zei dat ik nog steeds niet onig ben zei hij: zul je zien dat je nu je een afspraak hebt gemaakt ineens een normale cyclus gaat krijgen, of beter nog: nu ineens zwanger blijkt te zijn. Ik ga nergens van uit, maar krijg toch weer wat hoop…

Morgen weet ik hopelijk meer.

(heb ook nog een extra zwangerschapstest gehaald. Die van het eigen merk waren op, dus ik heb CB meegenomen. Heb thuis ff op de bijsluiter gekeken en ja hoor: het wordt echt in hetzelfde fabriek gemaakt als de test van het eigen merk van kruidvat)

Tinkeling, logisch dat je verdrietig bent. Tis niet niets. Ik hoop dat je veel fijne mensen om je heen hebt waar je je verdriet mee kunt delen, maar weet ook dat wij er voor je zijn hmeid!!!!! :knuffel:

Ik hoop echt voor je dat je straks snel ongi wordt zodat je door kunt met de eerste cryo poging. Zou wel heel gaaf zijn als deze raak zal worden!! Ik ga straks weer vol op voor je duimen meid!!!!!!

Lid

11 okt: Sanna( 21 jaar) mama van Ise ( 11-08-2006 ) ronde 4

– 3 november Loes (24 jaar) ronde 5 voor een 1e kindje

– 17 november: Janien, mama van 2 kids, ronde 6, 3e kindje

– 25 november: Fara, mama van Talle (09-05-2006), ronde 7, 2de kindje

– 26 nov: Tinkeling {26 jaar},bezig sinds 01-11-2007,1e ivf poging gehad (mislukt) pff

– ?? nov Jess (30 jaar) ronde 15, mama van Emma (03-02-06)

-29 nov:mariska 20 jaar,mama van keano 05-04-2008,ronde 5 voor 2de kindje

ik heb me er ook weer tussen geplaatst helaas weer ongi geworden hopelijk de volgende ronde beter we houden hoop

hoe gaat het met de rest??

Jammer zeg :(

:knuffel:

We zijn er voor je meis!

Thnx. Ik ben ook benieuwd. Heb net een urine bakje bij de kruidvat gehaald. Ben namelijk vandaag niet meer ongi geworden, ook de verkleurde afscheiding is (weer) gestopt sinds vanmorgen…. Vriendlief kwam net terug van zijn werk en toen ik zei dat ik nog steeds niet onig ben zei hij: zul je zien dat je nu je een afspraak hebt gemaakt ineens een normale cyclus gaat krijgen, of beter nog: nu ineens zwanger blijkt te zijn. Ik ga nergens van uit, maar krijg toch weer wat hoop…

Morgen weet ik hopelijk meer.

(heb ook nog een extra zwangerschapstest gehaald. Die van het eigen merk waren op, dus ik heb CB meegenomen. Heb thuis ff op de bijsluiter gekeken en ja hoor: het wordt echt in hetzelfde fabriek gemaakt als de test van het eigen merk van kruidvat)

Tinkeling, logisch dat je verdrietig bent. Tis niet niets. Ik hoop dat je veel fijne mensen om je heen hebt waar je je verdriet mee kunt delen, maar weet ook dat wij er voor je zijn hmeid!!!!! :knuffel:

Ik hoop echt voor je dat je straks snel ongi wordt zodat je door kunt met de eerste cryo poging. Zou wel heel gaaf zijn als deze raak zal worden!! Ik ga straks weer vol op voor je duimen meid!!!!!!

Spannend Loes!

Heel veel succes morgen en laat ons gauw wat weten!

Lid

Dit kan niet….

Net moest ik plassen. Impulsief pakte ik een zwangerschapstest (eigen merk kruidvat had ik nog liggen, die zonder pippetjes). Ik heb er over heen geplast, ff gewacht en shit tuurlijk: negatief. Ik heb hem weer heel ff weggelegd alleen toen dacht ik, ik breek hem ff kapot om hem even tegen het licht te gaan houden. Eerst dacht ik niets te zien, maar toen dacht ik, ik ga hem ff bekijken tegen mijn uber felle halogeenlamp… Ik zag toen ineens een flinterdun lijntje :blink::blink::blink: Ben huilend naar beneden gerent en heb vriendlief het ook tegen die lamp aan laten zien. Hij zag het ook. Normaal zeg ik altijd een streep is een streep, maar trillend vraag ik nu aan jullie: telt dat ook als je hem uit elkaar sloopt en hem tegen een halogeenlamp aan moet leggen? Hij is echt hartstikke licht en dun…. Heb geprobeerd hem op de foto te zetten zodat jullie kunnen oordelen, maar je ziet niets op de foto.

Ik zit vol tranen dit stukje te schrijven. Dit kan gewoon niet. We hebben niet goed geklust deze maand, ik heb zulke rare cyclussen, ben zo bang dat er iets niet goed is in mijn lichaam dat ik morgen zelfs een afspraak bij de HA heb staan… Dit kan toch gewoon niet???

Had mijn beste vriendin beloofd haar te gaan bellen als ik een positieve test ooit zou hebben, zelfs als het middennacht was, maar nu twijfel ik of ik wel moet bellen, of ik wel echt mag geloven wat dat flinterdunne lichte streepje mij verteld.. Ik wil het zo graag geloven maar ik ben ook heel bang….

Lid

Ik wil je niet teleurstellen maar ik denk niet dat het telt, meid

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 261)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.