Nod: Kletslijst November 2008

6 berichten aan het bekijken - 256 tot 261 (van in totaal 261)
  • Auteur
    Gast

nog niks hieroh begin steeds meer te balen pfff

Lid

Ik heb ook goede ervaringen met acunpunctuur mbt bedplassen (het is wel een heel ander onderwerp maar toch). Ik zou het zeker aanraden!

Lid

Hier ben ik weer ff!!

Vind het echt *** dat ik ongi ben geworden. Had echt zulke hoop gehad. We hebben wel 5 keer in/rond mijn vruchtbare dagen geklust, dus vriendlief had deze maand ook goede hoop en dan kwam vandaag dan toch de ongi. Heel erg kl***, al is het dan wel zo dat de afspraak met de gyn het iets verlicht. Heb goede hoop dat hij ons verder gaat helpen, want en dat dat dan spoedig zn vruchten gaat afwerpen, want hog eens 7 maanden ongi worden… hmmmzz daar wordt ik niet echt vrolijk van… Nu weer een einde aan mn klaagzang, want sommigen van ons zijn al veel langer bezig!!!

Meiden, dat het voor ons allen maar snel raak mag zijn!!!

Lid

Balen Loes. Gelukkig mag je maandag al naar de gyn!

Urs balen meis,dat je ongi niet wil komen :boos:

Lid

Tinkeling… jammer dat het nu zo lang duurt…

Loes sterkte ermee… ik hoop dat de gyn je verder kan helpen….

Lid

Hier ben ik weer ff!!

Vind het echt *** dat ik ongi ben geworden. Had echt zulke hoop gehad. We hebben wel 5 keer in/rond mijn vruchtbare dagen geklust, dus vriendlief had deze maand ook goede hoop en dan kwam vandaag dan toch de ongi. Heel erg kl***, al is het dan wel zo dat de afspraak met de gyn het iets verlicht. Heb goede hoop dat hij ons verder gaat helpen, want en dat dat dan spoedig zn vruchten gaat afwerpen, want hog eens 7 maanden ongi worden… hmmmzz daar wordt ik niet echt vrolijk van… Nu weer een einde aan mn klaagzang, want sommigen van ons zijn al veel langer bezig!!!

Meiden, dat het voor ons allen maar snel raak mag zijn!!!

Als dat alleen voldoende was, was ik al lang zwanger geweest. Heb al positieve ovulatietesten gehad en dan goed geklust en dan zou je toch zeggen dat het zaadje het eitje niet kan missen. Maar helaas is dat nog maar het hele begin van het proces…

Succes bij de gyn morgen, hopelijk kan hij iets voor jullie betekenen!

Meiden voor jullie allemaal :kussie:

6 berichten aan het bekijken - 256 tot 261 (van in totaal 261)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.