Nod: Kletslijst November 2008

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 261)
  • Auteur
    Gast

Jammer Jess! Ik had het je zo gegund! Dikke knuf meid!

Lid

Jammer Jess! Ik had het je zo gegund! Dikke knuf meid!

Lief van je, thanks!!

Lid

Jess :(:kussie:

Je had nu wel een kortere cyclus toch?

Lid

Jess :(:kussie:

Je had nu wel een kortere cyclus toch?

Dank je wel, lief!

Hij was nu 30 dagen. Vorige keer 35, en die keer daarvoor ook 30 dagen.

Lid

Pffff, ik hoop voor je dat deze rond wel raak is! Je hebt al zo lang moeten wachten!!!

Lid

Pffff, ik hoop voor je dat deze rond wel raak is! Je hebt al zo lang moeten wachten!!!

Ik hoop het ook!

Het begint inderdaad nu wel lang te duren :(

Lid

Als er niets mis is met je lichaam zoals de gyn zegt. Zou ik er toch eens over nadenken om naar een acupuncturist te gaan. Was het toeval of niet van Lo, ik weet het niet. Maar je zou het in ieder geval kunnen proberen

Lid

Als er niets mis is met je lichaam zoals de gyn zegt. Zou ik er toch eens over nadenken om naar een acupuncturist te gaan. Was het toeval of niet van Lo, ik weet het niet. Maar je zou het in ieder geval kunnen proberen

Daar denk ik heel vaak aan,maar het komt er niet van. Ik ga nu gelijk even op internet kijken waar er een in de buurt bij mij zit.

Lid

Je bent niks kwijt met het te proberen. Als je meer info wil moet je maar vragen

Lid

Je bent niks kwijt met het te proberen. Als je meer info wil moet je maar vragen

Ik heb er een gevonden. Ik ga maandag bellen, voor een afspraak.

Lid

Dat is heel goed van je!! NIet vergeten. En je moet zeggen dat je pas ongesteld bent en wanneer je ongeveer je eisprong zou moeten hebben. Dan prikken zemeestal net voor je eisprong

Gast

Jess, wat balen meid…verdorie waarom nou weer niet he pffff je moet weten dat ik aan je denk hoor

Hier ook nogsteeds geen ongi pfff word er zo moedeloos van.Anders had ik dinsdag al mijn tp kunnen hebben….

Lid

Jammer Jess. Hopelijk in de volgende ronde meer succes!

Balen Urs. Ik hoop dat je heel snel ongesteld bent!

Lid

Dat is heel goed van je!! NIet vergeten. En je moet zeggen dat je pas ongesteld bent en wanneer je ongeveer je eisprong zou moeten hebben. Dan prikken zemeestal net voor je eisprong

Nee ik vergeet het niet. Ik ben benieuwd hoe snel ik terecht kan.

goed zo meid…ik heb daar meer positieve verhalen over gehoord!! Mijn schoonzus wil het niet proberen… jammer hoor. Zij zijn al 8 jaar bezig. Ik hoop dat je het aandurf meid!!

Succes met deze nieuwe ronde!!

Ik durf het zeker aan, nu alleen nog bellen ;)

Jess, wat balen meid…verdorie waarom nou weer niet he pffff je moet weten dat ik aan je denk hoor

Dank je wel :wub:

Ik denk ook aan jou!

Lid

even heel snel en kort:

Jess, wat ontzettend balen!! Hopen dat een accupuncturist iets voor je kan doen!!

Urs, balen dat je ongi er nog niet is!!! Hopen dat die snel arriveert!!

Ik ben vanmorgen ongi geworden. Blehhh bahh baal!!

Ronde 7, here we come!

– 26 nov: Tinkeling {26 jaar},bezig sinds 01-11-2007,1e ivf poging gehad (mislukt) pff

– 18 of 23 december-mariska 20 jaar mama van keano -5-04-2008 ronde 6 voor 2de kindje

– 22 december (zou toch zo’n leuk verjaardagscadeau zijn!) Fara, mama van Talle 09-05- 2006, ronde 8

– 23 december Loes (24 jaar) ronde 7 voor een 1e kindje

– 27 december Jess (30 jaar) ronde 16, mama van Emma (03-02-06)

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 261)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.