Nod: Kletslijst November 2008

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 261)
  • Auteur
    Lid

Daar hebben wij dus ook last van….

Welkom bij de aftelclub Fara! Ik hoop voor jullie op een augustus-beebje! Is erg leuk kan ik jullie vertellen… ;):blij:

Bedankt voor het welkom dames en dat we dit clubje maar snel mogen opdoeken en een nieuw clubje oprichten! :lol:

Lid

Ik vraag me eigenlijk af wat jullie kids van Sinterklaas krijgen…. :blij:

Er moet (mag…. :blij: ) weer geklust worden in deze periode…..Op hoop van zegen dan maar… :rolleyes:

Lid

Succes Janien ;)

Lid

Ongesteldheid begint nu dan echt door te zetten

Lid

We zijn nog niet bezig met een Brusje, ben net bijgekomen van numero uno, maar hoop voor allen dat deze aftelclub een optelclub wordt. Met mooie augustus-leeuwtjes-en maagden- baby’s.

Lid

Dank je nien, ik hoop het ook.

Dit wordt alweer ronde 6…

Gast

Janien succes

Loes sterkte en succes met de volgende ronde

Lid

Dit wordt alweer ronde 6…

Gaat alweer snel h:hmmz:

Lid

Janien succes

Loes sterkte en succes met de volgende ronde

Thnx, maar het is toch nog niet doorgezet :wacko::blink: Snap er echt helemaal niets van… Vanaf eigenlijk zaterdag/zondag rose, en toen later rood, toen bruin etc etc etc etc etc etc en gisteravond leek het door te zetten (ik had weer wat bloed aan mn wc papiertje, maar toen ik vanmorgen wakker werd, was het helemaal niets…. Het k gewoon niet zo zijn dat ik het tegenhoudt, want ik ben eigenlijk steeds vrij relaxt er over geweest en igg donderdag, vrijdag, zaterdag en vandaag (zondag) had ik het veel te druk met werken om er overdag dan ook maar aan te denken….

Morgen dan officieel mn nod… Ga denk ik niet testen, want het k gewoon niet anders dan dat ik het morgen dan echt wordt, want zit dan op dag 25, dus heb ik dan officieel mn nod.

Gaat alweer snel h:hmmz:

Ja het gaat idd erg snel. Had stiekem toch wel gehoopt heel veel mazzel te hebben en niet eens tot deze ronde te hoeven belanden, maar ja, op dit onderwerp heb je (helaas) niets te willen, slechts te hopen….

Hoop echt dat we allemaal snel dit topic mogen verlaten…

Ben wel erg benieuwd wat de dokter woensdag zal gaan zeggen. Vriendlief zegt dat hij denkt dat hij me gewoon weer naar huis zal sturen met de mededeling dat we het nog een jaar moeten proberen, maar ik kan het me niet voorstellen. Mijn gevoel zegt gewoon dat er iets niet goed zit met mijn lijf. Vriendlief vind het wel prima dat ik dus naar de ha ga, maar vind het nog wel een beetje vroeg…

Lid

Nou nu dan 1 dag overtijd, maar de ‘gekleurde bende’ is weer gestopt. Vanmorgen voor de zekerheid toch maar een testje gedaan (jaja ik ben wispelturig) maar testje geeft negatief aan. Vorige maanden had ik steeds onwijs pijnlijke tepels, maar nu helemaal niets, nada noppes. Ik huil wel om een poep en een scheet, maar ik weet het ff niet. Woensdag weet ik hopelijk meer …

Lid

he loes wat ellendig die onzekerheid!! :bloemetje:

Sleutelbeheerder

Loes wat vervelend :( Wat houdt jou lichaam je voor de gek zeg, je hebt groot gelijk dat je al naar de HA gaat. Mijn zus had het afgelopen maand ook: moe, emotioneel, kotsmisselijk, chaotisch…en toch niet zwanger. :wacko:

Lid

Nou nu dan 1 dag overtijd, maar de ‘gekleurde bende’ is weer gestopt. Vanmorgen voor de zekerheid toch maar een testje gedaan (jaja ik ben wispelturig) maar testje geeft negatief aan. Vorige maanden had ik steeds onwijs pijnlijke tepels, maar nu helemaal niets, nada noppes. Ik huil wel om een poep en een scheet, maar ik weet het ff niet. Woensdag weet ik hopelijk meer …

Hey Loes…erg h al die onzekerheid….je kan alleen afwachten meid..succes!

Gast

sterkte Loes, en het is bijna woensdag

Lid

Thnx, maar het is toch nog niet doorgezet :wacko::blink: Snap er echt helemaal niets van… Vanaf eigenlijk zaterdag/zondag rose, en toen later rood, toen bruin etc etc etc etc etc etc en gisteravond leek het door te zetten (ik had weer wat bloed aan mn wc papiertje, maar toen ik vanmorgen wakker werd, was het helemaal niets…. Het k gewoon niet zo zijn dat ik het tegenhoudt, want ik ben eigenlijk steeds vrij relaxt er over geweest en igg donderdag, vrijdag, zaterdag en vandaag (zondag) had ik het veel te druk met werken om er overdag dan ook maar aan te denken….

Morgen dan officieel mn nod… Ga denk ik niet testen, want het k gewoon niet anders dan dat ik het morgen dan echt wordt, want zit dan op dag 25, dus heb ik dan officieel mn nod.

Ben wel erg benieuwd wat de dokter woensdag zal gaan zeggen. Vriendlief zegt dat hij denkt dat hij me gewoon weer naar huis zal sturen met de mededeling dat we het nog een jaar moeten proberen, maar ik kan het me niet voorstellen. Mijn gevoel zegt gewoon dat er iets niet goed zit met mijn lijf. Vriendlief vind het wel prima dat ik dus naar de ha ga, maar vind het nog wel een beetje vroeg…

Loes wat een gedoe allemaal zeg :wacko:

Iedere maand speelt je lijf met je :boos:

Ik hoop dat de HA je woensdag serieus neemt en je verder kan helpen!

Sterkte meis!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 261)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.