Nod: Kletslijst Mei 2008

6 berichten aan het bekijken - 91 tot 96 (van in totaal 96)
  • Auteur
    Bijdrager

Hoe ging dat eigenlijk bij jullie toen jullie besloten hadden om voor een kindje te gaan? Hadden jullie toen van de 1 op de andere dag die beslissing genomen en er direct voor gegaan of hadden jullie ook aan datum in de toekomst?

Tijdens onze huwelijksreis in Mexico besloten we dat we na die vakantie voor kindjes zouden gaan en ik dus zou

stoppen met de pil :) 5 maanden later was ik zwanger van Justin………wij wilden daarna vrij snel een 2e dus

toen Justin 9 maanden was, werd ik zwanger van Samira :D Dat was in de 2e ronde al raak :joepie:

Je zag zien dat de dagen voorbij vliegen Loes……je hebt in ieder geval een mooi vooruitzicht en een mooi iets om

naar toe te leven!!

Wat vreemd Karin.

Denk je dat je zwanger bent,maar dat het weer mis is?

Ik ben daar eigenlijk wel bang voor. Weet niet waarom , maar is een gevoel. Heb nl wel weer dezelfde kwaaltjes als de vorige keer, alleen niet zo sterk. Van de ene kant denk ik aan testen, aan de andere kant wil ik het eigenlijk nog helemaal niet weten. Maar die pijn in mijn buik komt en gaat weer. Weet niet of dat het zelfde is als toen met de BBZ. Ik had toen ook wel een wat bukpijn, maar dat gaf ik op bandenpijn en op vakantie kreeg ik toen ineens heftige pijnen. Het is aan de kant waar ik geen eileider en eierstok meer heb. Maar met de bbz had ik dus ook pijn aan de andere kant dan waar het kindje zat. Ik wacht nog wel ff het weekend af, misschien word ik wel gewoon ongi. Je hoort zovaak dat de 1e keer na een mk anders verloopt dan normaal. Heb het weekend genoeg te doen, dus afleiding zat.

Lid

Moeilijk hoor,maar je moet doen wat jij denkt dat goed is.

Sterkte hoor.

Lid

– 26 mei: Karin (29 jaar) mama van Maaike (27-03-06) sinds juni ’07 bezig voor een 2e kindje.

– 08 juni : Janien (36 jaar) mama van Marije en Martin. ronde 1, 3e kindje

– 15 juni: Tinkeling {25 jaar},bezig sinds 01-11-2007 {in juli beginnen met ivf}

– 21 juni: Jessica(22jaar) mv danischa 03-09-2005, ronde20 2e kindje

– 24 juni : Roli , bezig vanaf januari

– 26 juni : Jess (30 jaar) mama van Emma (03-02-2006) ronde 9 voor 2e kindje

– 27 juni : Olga (25 jaar), poging 17 voor eerste kindje

– ?? juli :sanna(21 jaar) mama van ise ( 11-08-2006 ) ronde 1

– ?? Liz (29 jaar) ronde 21 voor 1e kindje – 2e ronde IUI als we betere zwemmers hebben

Ik had me wel verplaatst, maar de datum had ik nog niet veranderd, bij deze.

Liefs Olga

Lid

Ik durf niet te testen, bang voor een tegenvaller.

Ik zou gister of eergister mijn NOD hebben, maar nog niet ongi. Wel heeeeeel klein beetje rood bloedverlies

gehad, terwijl mijn menstruatie eerst een paar dagen met bruine afscheiding begint.

Mijn borsten voelen ook alsof ik ongi moet worden.

Een paar dagen geleden had ik het gevoel dat ik ongi moest worden, maar nu niet meer.

Ik ging vanmorgen wegen, ik was flink afgevallen, terwijl ik altijd juist ongeveer 1 kilo zwaarder ben als ik

ongi ga worden. Af en toe heb ik een gevoel dat ik een beetje weeig voel (niet misselijk maar wel iets ernaartoe)

Ik durf het niet te hopen en niet te testen. Als deze negatief is, is ook meteen mijn humeur verpest.

Ik heb nu ook al 16 mislukte rondes gehad, bijna elke maand had ik wel iets waarvan ik dacht dat ik

zwanger zou kunnen zijn, natuurlijk elke keer weer andere dingen, dus ik durf ook niet meer naar mijn

eigen lichaam te luisteren.

Liefs Olga

Gast

Hey olga,

Misschien is het beter om even af te wachten meid. Anders ga je je zelf misschien alleen maar gek maken.

Ik duim in ieder geval voor je, en hoop dat je ongi weg blijft.

Sterkte maar ook weer succes meis

6 berichten aan het bekijken - 91 tot 96 (van in totaal 96)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.