Nod: Kletslijst Mei 2008

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 96)
  • Auteur

Gaan je eileiders eruit? Maar misschien een blonde vraag (biologie was niet mijn sterkste vak) maar waar halen ze dan de eitjes vandaan? Of krijg je een donor? Sterkte en veel geluk gewenst. Ik zal voor je duimen!

De eitjes zitten niet in de eileiders, maar in de eierstokken en die halen ze er gelukkig niet uit. Al kan je met 1 eierstok ook goed zwanger worden :blush:

Lid

Oh ja da’s waar… :rolleyes: :kiekeboe3:

Lid

Ik wil me ook bij de aftelclub melden! Vanaf juli gaan ook wij weer proberen voor een kleintje! :joepie:

Lid

– 28 april: roli(28 jaar)mv liam en roos, ronden 4, 3e kindje

– 11 mei : Urs {25 jaar},poging 17 eerste kindje, beginnen met 1e ivf

– 26 mei : Jessica(22jaar) mv danischa 03-09-2005, ronde19 2e kindje

– 31 mei : Olga (25 jaar), poging 16 voor eerste kindje

– 03 juni : Jess (30 jaar) mama van Emma (03-02-2006) ronde 8 voor 2e kindje

– ?? juli :sanna(21 jaar) mama van ise ( 11-08-2006 ) ronde 1

– ?? : Karin (29 jaar) mama van Maaike (27-03-06) sinds juni ’07 bezig voor een 2e kindje.

– ?? : Liz (29 jaar) ronde 21 voor 1e kindje – 2e ronde IUI als we betere zwemmers hebben

heej gezellig heb je in de lijst gezet

Lid

Ik wil me ook bij de aftelclub melden! Vanaf juli gaan ook wij weer proberen voor een kleintje! :joepie:

Welkom!

Sanna welkom!!!

Roli, weet je al wat meer??? Je NOD staat nl nog op 28 april.

Urs succes donderdag bij de dokter.

Hier is het vloeien alweer ff over, dus weer volop aan de klus. Weet dus niet wanneer mijn ei is, dat maakt het wel spannend. Normaal wist ik altijd wanneer mijn eisprong was en dus klusten we extra die week, maar nu weet ik dus niets, we klussen op de gok zeg maar :) We zien wel wat er van komt of wanneer ik ongi word. Ik kon de 1e menstruatie tussen 3 en 8 weken na de mk verwachten. Dus is er over een week of 7 nog geen ongi, dan zien we wel weer.

Voor nu lekker genieten van het mooie weer, heerlijk zo de zomer.

Lid

Ja ik had heel licht bloedverlies eerst en sinds eergister echt zwaar ongie weer… erg donker ook. Anders dan anders… maar ik weet dus niet helemaal op welke dag ik mijn volgende NOD moet zetten. Ergens eind mei denk ik maar…

Karin wat is bbz? (staat in je onderschrift)

Bijdrager

Met bbz word een buitenbaarmoederlijke zwangerschap bedoeld ;)

Lid

Ja ik had heel licht bloedverlies eerst en sinds eergister echt zwaar ongie weer… erg donker ook. Anders dan anders… maar ik weet dus niet helemaal op welke dag ik mijn volgende NOD moet zetten. Ergens eind mei denk ik maar…

bbz betekend buiten baarmoederlijke zwangerschap

Lid

Ja als je het zegt is het wel logisch die afkorting… dat ik daar zelf niet op kwam!

Lid

Met bbz word een buitenbaarmoederlijke zwangerschap bedoeld ;)

haha zie nu pas dat jij het ook al had weg gezet

Lid

Wat leuk zeg!!

En… Als alles goed is/blijft… DAN MAG IK VANAF AUGUSTUS OOK IN HET RIJTJE!!!! Ik ben echt zo onwijs blij!!!!! :joepie: Misschien is het nog veel te vroeg om het hier te melden, maar ik heb het in mn omgeving nu eerst nog met alleen 1 vriendinnetje er over en ik moest het gewoon eigenlijk aan de halve wereld (eerst nog vrij anoniem hihi) kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blush:

Dit is iets wat ik echt al jaren wil, maar vriendlief vond het eerst steeds nog te vroeg, zichzelf nog te jong en wist nog 100 redenen bedenken om er nog niet aan te willen/durven beginnen (zie ook mijn klaagtopic van laatst over tentamens, maar waar later nog meer klaaggezang in geuit werd ;)), maar nu, na een heel goed gesprek…. mag ik eindelijk naar een datum toeleven… vanaf 1 augustus geen voorzichtig gedoe meer :rolleyes::joepie: Ik ben echt zo onwijs blij, we gaan straks echt beginnen om te proberen deze onwijs grote wens in vervulling te laten komen, echt ik loop te stralen en te glimlachen… :rolleyes: :joepie:

Lid

Leuk zeg,welkom!

Bijdrager

Wat leuk zeg!!

En… Als alles goed is/blijft… DAN MAG IK VANAF AUGUSTUS OOK IN HET RIJTJE!!!! Ik ben echt zo onwijs blij!!!!! :joepie: Misschien is het nog veel te vroeg om het hier te melden, maar ik heb het in mn omgeving nu eerst nog met alleen 1 vriendinnetje er over en ik moest het gewoon eigenlijk aan de halve wereld (eerst nog vrij anoniem hihi) kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blush:

Dit is iets wat ik echt al jaren wil, maar vriendlief vond het eerst steeds nog te vroeg, zichzelf nog te jong en wist nog 100 redenen bedenken om er nog niet aan te willen/durven beginnen (zie ook mijn klaagtopic van laatst over tentamens, maar waar later nog meer klaaggezang in geuit werd ;)), maar nu, na een heel goed gesprek…. mag ik eindelijk naar een datum toeleven… vanaf 1 augustus geen voorzichtig gedoe meer :rolleyes::joepie: Ik ben echt zo onwijs blij, we gaan straks echt beginnen om te proberen deze onwijs grote wens in vervulling te laten komen, echt ik loop te stralen en te glimlachen… :rolleyes::joepie:

Wat ontzettend leuk meid!! Kan me voorstellen dat je helemaal loopt te stralen :joepie::joepie: Succes en hopelijk

ben je gauw zwanger :)

Lid

bedankt voor jullie lieve reacties!!

groetjes loes die bijna licht geeft van het stralen haha

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 96)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.