Nod: Kletslijst Mei 2008

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 96)
  • Auteur
    Lid

– 28 april: roli(28 jaar)mv liam en roos, ronden 4, 3e kindje

– 04 mei : Olga (25 jaar), poging 15 voor eerste kindje

– 05 mei : Urs {25 jaar},poging 16 eerste kindje, beginnen met 1e ivf

– 26 mei : Jessica(22jaar) mv danischa 03-09-2005, ronde19 2e kindje

– 03 juni : Jess (30 jaar) mama van Emma (03-02-2006) ronde 8 voor 2e kindje

– ??? : Karin (29 jaar) mama van Maaike (27-03-06) sinds juni ’07 bezig voor een 2e kindje.

– ??? : Liz (29 jaar) ronde 21 voor 1e kindje – 2e ronde IUI als we betere zwemmers hebben

Ik heb mijn datum weer aangepast. Ik ben vannacht ongesteld worden. Mijn cyclus was deze keer 34 dagen. 5 dagen langer dan de drie voorgaande,dus ga bij deze cyclus ook maar uit van 34 dagen.

Lid

Ik heb normaal een cyclus van 33 dagen… Ik zit nu op 37 dagen. Op 33 dagen heb ik getest, maar die was negatief. Gister had ik hl licht bloedverlies en op dag 14 had ik ook bloedverlies. Beetje raar allemaal… Ik heb grotere tepels en ben wel wat misselijk, maar dat laatste kan ook van het griepvirus zijn wat hier rondgaat. Ik denk dat ik vandaag weer even ga testen… Al kan het ook zijn dat ik moet wachten tot de 14e omdat ik misschien toen wel ongesteld ben geweest…

Jammer Jess…. veel succes voor de volgende ronde. Positief blijven he!!!

Lid

Ik vind het inderdaad erg spannend ha ha! (Bij de andere twee zwangerschappen werd ik zwanger van de wind bij wijze van spreken… nu gaat het niet zo snel)

Lid

Ik heb normaal een cyclus van 33 dagen… Ik zit nu op 37 dagen. Op 33 dagen heb ik getest, maar die was negatief. Gister had ik hl licht bloedverlies en op dag 14 had ik ook bloedverlies. Beetje raar allemaal… Ik heb grotere tepels en ben wel wat misselijk, maar dat laatste kan ook van het griepvirus zijn wat hier rondgaat. Ik denk dat ik vandaag weer even ga testen… Al kan het ook zijn dat ik moet wachten tot de 14e omdat ik misschien toen wel ongesteld ben geweest…

Jammer Jess…. veel succes voor de volgende ronde. Positief blijven he!!!

Spannend meid. Succes met testen!

Ik blijf positief hoor ;)

Lid

Ik ben niet zwanger :( Ik denk dat ik moet wachten tot de 14e… Mijn hele cyclus ligt door de war

Lid

Dat is balen Roli :hmmz:

Lid

Ja maar we blijven gewoon doorklussen :joepie:

Lid

– 28 april: roli(28 jaar)mv liam en roos, ronden 4, 3e kindje

– 11 mei : Urs {25 jaar},poging 17 eerste kindje, beginnen met 1e ivf

– 26 mei : Jessica(22jaar) mv danischa 03-09-2005, ronde19 2e kindje

– 31 mei : Olga (25 jaar), poging 16 voor eerste kindje

– 03 juni : Jess (30 jaar) mama van Emma (03-02-2006) ronde 8 voor 2e kindje

– ??? : Karin (29 jaar) mama van Maaike (27-03-06) sinds juni ’07 bezig voor een 2e kindje.

– ??? : Liz (29 jaar) ronde 21 voor 1e kindje – 2e ronde IUI als we betere zwemmers hebben

Helaas, weer niet gelukt.

Volgende week naar Gyn, ik ben er wel een beetje nerveus voor.

Liefs Olga

Lid

:( balen olga

Lid

Wat jammer Olga :(

Lid

Ach…. sterkte bij de gyn. Het komt vast goed joh :knuffel:

Lid

heej meiden wat balen zeg

urs succes met de ivf deze ronden

Lid

Ja Urs, heel veel geluk gewenst! Heb je al een afspraak?

Lid

Gaan je eileiders eruit? Maar misschien een blonde vraag (biologie was niet mijn sterkste vak) maar waar halen ze dan de eitjes vandaan? Of krijg je een donor? Sterkte en veel geluk gewenst. Ik zal voor je duimen!

Lid

Ik las al een deel van je verhaal Urs… bij een andere topic…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 96)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.