Nod: Kletslijst Juni 2008

Dit onderwerp bevat 220 reacties, heeft 23 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Anoniem 11 jaren, 3 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 221)
  • Auteur

Olga van harte gefeliciteerd!!! Dat bruin/rozig bloed kan van de innesteling komen hoor. Probeer er een beetje van te genieten.

Ben dus zaterdag flink ongi geworden, en niet zo zuinig ook. Loop gewoon helemaal leeg en heb ontzettende buikpijn. Leef op ibuprofen, anders loop ik krom van de pijn. Lijkt wel of nu pas de boel goed los komt en ik nu een miskraam heb ipv vorige keer. Toen had ik zeg maar een gewone menstruatie en nu is er niets aan te houden. Zal er wel bijhoren zo, de eerste keer weer na een mk.

– 08 juni : Janien (36 jaar) mama van Marije en Martin. ronde 1, 3e kindje

– 15 juni: Tinkeling {25 jaar},bezig sinds 01-11-2007 {in juli beginnen met ivf}

– 21 juni: Jessica(22jaar) mv danischa 03-09-2005, ronde20 2e kindje

– 24 juni : Roli , bezig vanaf januari

– 26 juni : Jess (30 jaar) mama van Emma (03-02-2006) ronde 9 voor 2e kindje

– 28 juni: Karin (29 jaar) mama van Maaike (27-03-06) sinds juni ’07 bezig voor een 2e kindje

– ?? juli :sanna(21 jaar) mama van ise ( 11-08-2006 ) ronde 1

– ?? Liz (29 jaar) ronde 21 voor 1e kindje – 2e ronde IUI als we betere zwemmers hebben

Mirjam001
    Bijdrager

gefeliciteerd olga!!

Janien
    Lid

Heb vandaag een test gedaan en….nagatief!

Ik wil te snel, ik weet het..mijn NOD is pas op 8 juni en ik kan vanaf 6 juni een thuistest doen…maar ik dacht, nou ja…jullie raden het al… :blush:

Over 4 dagen ga ik dus weer een test doen..en dan zien we wel.

Olga24
    Lid

Ik heb misschien toch een miskraam gehad.

Gister de huisarts gebeld, want ik maak me zorgen dat ik 6 dagen heeeel weinig bloed/bruin verlies en dat ik al die dagen ook een klein beetje gevoel heb dat ik ongi moet worden. Niet heftig ofzo, maar met vlagen komt dat.

Nu adviseerde de huisarts om bloed te laten prikken, nu en over een paar dagen om te zien om mijn HCG toeneemt of afneemt.

Daaraan kunnen ze zien of het goed is of niet. Maar ik maak me toch erg zorgen.

Vrijdag moet ik nog de 2e keer bloed prikken en dan maandag de uitslag.

Afwachten..pfffff

Liefs Olga

loes
    Lid

Jeetje Olga, das niet positief nieuws…

Het lijkt me voor jou heel zwaar om nu in die stress te zitten: eindelijk na al die maanden een + test..

Ik hoop met heel mijn hart dat je maandag heel goed nieuws te horen gaat krijgen, daar ga ik voor duimen…

sjoiske
    Lid

olga… ik hoop dat alles goed is… spannenede dagen nu….

Klaver
    Bijdrager

Ik heb misschien toch een miskraam gehad.

Gister de huisarts gebeld, want ik maak me zorgen dat ik 6 dagen heeeel weinig bloed/bruin verlies en dat ik al die dagen ook een klein beetje gevoel heb dat ik ongi moet worden. Niet heftig ofzo, maar met vlagen komt dat.

Nu adviseerde de huisarts om bloed te laten prikken, nu en over een paar dagen om te zien om mijn HCG toeneemt of afneemt.

Daaraan kunnen ze zien of het goed is of niet. Maar ik maak me toch erg zorgen.

Vrijdag moet ik nog de 2e keer bloed prikken en dan maandag de uitslag.

Afwachten..pfffff

Liefs Olga

Ohw jeetje meid, dat is schrikken!! :(:( Wat zul jij in spanning zitten nu, ik ga heel hard duimen op

positief nieuws maandag.

Sterkte hoor.

Olga24
    Lid

Bedankt allemaal, heel lief van jullie.

Ik kan echt niks nu. Alleen maar afwachten.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Olga

Olga24
    Lid

Het was afgelopen woensdag t/m vrijdag rood, alleen bij afvegen. Bij vlagen heeeel licht menstruatiebuikpijn.

Afgelopen zaterdag t/m maandag bruin, alleen bij afvegen. Bij vlagen heel licht menstruatiebuikpijn

Dinsdag niets.

Vandaag 1 keer iets rood bij afvegen.

Ik had afgelopen vrijdag mijn NOD.

Ik heb wel iets gevoelige borsten en tepels, maar volgens de huisarts kan je tot een tijd na een miskraam ook

nog zwangerschapskwalen hebben.

Liefs Olga

Mirjam001
    Bijdrager

oh wat lijkt me dat erg om in die onzekerheid te zitten, wil je veel sterkte wensen en ik ga mee duimen dat je toch een goede uitslag krijgt maandag!!

Anoniem

Veel sterkte Olga! Ik hoop voor je dat het snel maandag is.

Jess
    Lid

Olga wat erg :(

Ik hoop echt dat het goed is en goed blijft gaan. Sterkte meid!

Olga24
    Lid

JOEPIEIEIEIEIE!!!!

Geen miskraam, ik mocht vandaag met spoed bloed prikken en spoed de uitslag.

Nu kan ik pas echt genieten…….WAT BEN IK BLIJ!!!!

Ik was pas naar de gyneacoloog geweest, toen ik nog niet zwanger was. Hij vertelde me dat ik geen ovulatietesten,

niet temperaturen en mijn hoofd proberen op wat anders te zetten. De maand erop was ik zwanger!!!!

Ik hoop dat iedereen mij heeeeeel snel volgt met goed nieuws!

Liefs Olga

colle
    Lid

Dat is zeker goed nieuws meid, geniet ervan!!!!!

Jess
    Lid

Wat een geweldig nieuws :joepie: :joepie:

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 221)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.