Nod: Kletslijst Juli 2008

7 berichten aan het bekijken - 121 tot 127 (van in totaal 127)
  • Auteur
    Lid

Ik wil jou ook geen valse hoop geven, maar bij mij was het een teken van zwangerschap…

Dank je voor je snelle reactie :)

Heb je het ook wel eens gehad als je wel gewoon ongesteld werd??

Ik zou het me niet kunnen voorstellen dat het ineens raak zou zijn. Vele mensen proberen het zo lang :( en dan zou ik zeker zo veel mazzel hebben dat ik in 1 keer geluk zou hebben… dat dan met mijn rare cyclus……..Al zou ik het natuurlijk wel geweldig vinden, maar ook oneerlijk ten opzichte van de mensen die er al zo lang mee bezig zijn…

Lid

Oke, Jess, het kan dus ook als voorteken van ongi worden zijn?? Nou, jah dan zit er niets anders af dan af te wachten.

Ik zal zo ff kijken of het mij lukt om een poll hierover te maken hihi.

Lid

Jess, ik wil je geen valse hoop geven, maar je bent nu al wel 5 dagen overtijd… Misschien er nog even een testje tegenaan gooien??? :unsure:

Ik heb vandaag nog helemaal geen oud bloed verloren :unsure: , maar ik denk dat mijn hele cyclus gewoon weer van slag is. Ik vind het zonde van de test als hij negatief is. Ik moet volgende week toch naar de gyn,dus dan zien we dan wel.

Lid

Daar heb je ook weer gelijk in Jess, maar toen bij mij wel eens mijn ongi weg bleef, en ik een test deed, werd ik het vaak dezelfde dag nog… :unsure: Blijkbaar had ik dan toch in spanning gezeten en had het bij mij het tegengehouden… Misschien ben jij nu helemaal niet gespannen… maar tis slechts een vrijblijvende tip ;)

Jess, zou je ff naar mijn poll-topic in ‘zwanger worden’ willen kijken? Ik krijg die poll er niet in… Ik heb wel de vraag en de opties in het topic geschreven zodat eventueel een welwillende moderator het ff voor mij zou kunnen fiksen :)

Lid

Ik was het vergeten te zeggen :blush: ,maar ik ben gister ongesteld worden (op cyclusdag 36 :hmmz: ). Mijn cyclus is dus weer onregelmatig :( . Ik zet mijzelf deze maand niet in de lijst want ik heb geen idee wanneer mijn NOD is.

Gast

balen weer Jess, nou hoop dat je cyclus snel weer normaal is.

Succes

Lid

Wat rot zeg!! 36 dagen is wel lang. Temperatuur jij eigenlijk?

7 berichten aan het bekijken - 121 tot 127 (van in totaal 127)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.