Nod: Kletslijst Juli 2008

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 127)
  • Auteur
    Gast

Mogge meiden,

Net een test gedaan,want ik had nog geen ongiverschijnselen,maar niet zwanger :( . Pffffffff weer mijn cyclus van slag,en het ging zo goed….

Gelukkig mag ik 8 augutus weer naar de gyn.

Oh meis, balen weer zeg……ik kan alleen maar zeggen…houd de moed erin meid ik denk aan je!

Sterkte 8 augustus…moet geluk brengen ergens 8-8-2008

Lid

He jess wat vervelend :(

Weet even niet hoe of wat…je zit bij de gyn. Was je al bezig met onderzoeken ofzo?

Nee nog geen onderzoeken. Ik loop wel bij de gyn,maar we hadden nog geen onderzoeken gepland. Ik ben in februari voor het laatst geweest en toen moesten we eerst een half jaar zelf proberen en dan mocht ik terugkomen. Ik heb dus geen idee wat ze nu gaan doen.

Oh meis, balen weer zeg……ik kan alleen maar zeggen…houd de moed erin meid ik denk aan je!

Sterkte 8 augustus…moet geluk brengen ergens 8-8-2008

Dank je wel!

Ik houd de moed er wel in hoor, alleen af en toe zakt de moed je even in de schoenen.

Meiden bedankt voor jullie steun!!

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Hopelijk komt het wel gauw,dan kunnen we weer verder.

Nee nog geen onderzoeken. Ik loop wel bij de gyn,maar we hadden nog geen onderzoeken gepland. Ik ben in februari voor het laatst geweest en toen moesten we eerst een half jaar zelf proberen en dan mocht ik terugkomen. Ik heb dus geen idee wat ze nu gaan doen.

Ok nou ik hoop dat ze er nu wat aan gaan doen dan! Succes.

En geen bloed geeft moed he!

Lid

Mogge meiden,

Net een test gedaan,want ik had nog geen ongiverschijnselen,maar niet zwanger :( . Pffffffff weer mijn cyclus van slag,en het ging zo goed….

Gelukkig mag ik 8 augutus weer naar de gyn.

ow jess toch wat kl***

hoe is het nu ben je inmidels al ongi

Lid

Gevonden:

Ik denk dus dat ze in het weekend van 26/27 juli weer terug zal komen :) Nog ff afwachten dus :)

Janien, ben je al terug en vertel…

Jess, hoe is het nu met jou??

Volgende week moet ik ongesteld worden (of nou ja, liever niet natuurlijk ;))

Ik probeer er zo rustig mogelijk mee om te gaan en niet de hele tijd er aan denken want ja, men zegt dat als je er te vee, mee bezig bent….

Het valt mij alleen wel op dat ik net wat meer afscheiding (sorry voor onsmakelijke praat op de ochtend) heb dan normaal rond deze tijd van mijn cylcus… Ik ga nergens van uit, tis pas ronde 1… en er zijn weinig mensen die bij ronde 1 geluk hebben… maar ik vind het allemaal wel heel spannend. Mijn gevoel zegt trouwens dat ik in oktober/november zwanger zal raken.. heel gek maar dat gevoel heb ik. Nou, jah… ik moet het allemaal maar ff zien en vooral afwachten. Ik hoop dat het igg ooit gaat lukken :)

Ik had trouwens in het NOD-lijstje 4 augustus gezet, maar het moet 5 augustus zijn… Dinsdag ‘moet’ ik ongesteld worden, indien ik een ‘lange’ cyslus heb gehad…

– 16 juli: Janien (36 jaar) mama van Marije en Martin. ronde 2, 3e kindje

– 24 juli: Jess (30 jaar) mama van Emma (03-02-2006) ronde 10 voor 2e kindje

– 5 aug: Loes (23 jaar) ronde 1 voor een 1e kindje

– 10 aug: Lenny, 4 jaar bezig voor 1ste kindje. IVF is gestart

– 11 aug: Sanna( 21 jaar) mama van Ise ( 11-08-2006 ) ronde 2

– 17 aug: Samantha (24 jaar) mama van Yoel (2-7-2007) ronde 3, 2e kindje

– ?? aug: Jessica(22jaar) mv danischa 03-09-2005, ronde22 2e kindje(cycles van slag )4 aug afspraak gyn voor IUI)

– ??augustus: Tinkeling {26 jaar},bezig sinds 01-11-2007 {in juli beginnen met ivf}cyclus van slag door operatie!{2-7 ongi geworden

– ?? Liz (29 jaar) ronde 21 voor 1e kindje – 2e ronde IUI als we betere zwemmers hebben

Lid

Spannend hoor Loes, succes met wachten meid!

Sinds gisteravond verlies ik oud bloed,dus mijn ongi komt eraan. Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, omdat ik nu weer geen regelmaat heb. Als het echt goed door is gezet zal ik mij er weer tussen zetten.

– 16 juli: Janien (36 jaar) mama van Marije en Martin. ronde 2, 3e kindje

– ?? aug: Jessica(22jaar) mv danischa 03-09-2005, ronde22 2e kindje(cycles van slag )4 aug afspraak gyn voor IUI)

– ??augustus: Tinkeling {26 jaar},bezig sinds 01-11-2007 {in juli beginnen met ivf}cyclus van slag door operatie!{2-7 ongi geworden

– ?? Liz (29 jaar) ronde 21 voor 1e kindje – 2e ronde IUI als we betere zwemmers hebben

Lid

Dag lieve meiden!!

we zijn weer thuis en ik kon niet wachten om te zien hoe het met jullie is! :blij:

Liz: wat een een nare situatie is dit toch, ik hoop dat je na een paar weken er weer tegenaan kan.

Loes: wat een geweldig nieuws dat jullie aan het klussen zijn..heel veel klusplezier!

jessica: ronde 22…dat is een heleboel keren hoop op een klein wondertje….ik wil je dan ook hierbij een hart onder de riem steken..het is je zo gegund.

PS: wat lief van Dees om ons succes te wensen. Dank je wel Dees!

We hebben een hele fijne vakantie gehad..het was er erg warm maar goed te doen. Ik kan jullie vertellen dat we gewoon met ons viertjes zijn teruggekomen…maar we zijn al weer druk aan het klussen in ronde 3!

– 15 aug: Janien (36 jaar) mama van Marije en Martin. ronde 3, 3e kindje

Zo. nu gaan we even bijkomen…. ;)

Lid

hoi hoi welkom thuis janien

bedankt meis heel lief van je

jij heel veel succes in ronde 3

Lid

Jess, balen dat je weer ongi gaat worden :(

Janien, idd het is echt geweldig dat we begonnen zijn!!!

Jammer dat jullie met zn 4tjes en niet 5jes terug gekomen, maar gewoon flink blijven oefenen h!!

Hier nog steeds meer afscheiding dan normaal rond deze tijd van mn cyclus!!! Ik heb het gelukkig erg druk met mn werk dat ik er niet de hele tijd mee bezig ben hihi, maar als ik op de wc zit denk ik er standaard ff aan :) Normaal gesproken krijg ik op dag 17 een heel klein beetje kleur van binnen (sorry, voor het detail ;)) Nu zijn we dag 17 en nog niets te bekennen, maar het is ook pas 20 over 2 :) We wachten rustig af ;)

– 15 aug: Janien (36 jaar) mama van Marije en Martin. ronde 3, 3e kindje

Gast

Janien, jammer hoor had zo gehoopt dat jullie met 5 terug kwamen!

Succes verder

Loes, ook suces spannend he!

Lid

Thnx Tinkeling

Vriendlief heeft voor het eerst de kattenbak verschoont :) Want tjsa, mocht ik zwanger zijn :P hihi

Lief van hem h!! Ik vroeg het hem en hij zij 1 keer k u t kat (hij heeft werkelijk helemaal niets met de kat, mede omdat de kat er van houd om ons huis onder te plassen :blush:) maar ging verder zonder mopperen naar de kattenbak :joepie: Normaal doe ik het altijd, dat was ook een eis van hem als ik dan echt een kat wilde, maar toen heb ik al wel een voorbehoud gemaakt van dat ik het braaf altijd op tijd zou doen, behalve als ik ooit zwanger zou raken of het vermoeden er was dat ik zwanger kon zijn :)

Lid

Janien wat jammer dat jullie niet met ze vijfjes zijn teruggekomen. Veel succes in de volgende ronde.

Loes lief dat je vriendje zo behulpzaam is ;)

Mijn ongi wil nog niet doorzetten :hmmz:

Lid

Ja lief h! :wub: Ik moet wel ff kijken hoe lang hij dat vol gaat houden, want hij heeft werkelijk NIETS met onze kat ;)

Hebben jullie eigenlijk als jullie gewoon ongesteld worden ook een paar dagen voor dat je dat wordt zichtbare blauwe aders op jullie borsten? Ik heb er eigenlijk nooit zo opgelet en zie nu ineens op mijn linkerborst flink wat van die aders :blink: en op mn rechter een enkele… Heb er eigenlijk nooit zo opgelet bij mij zelf….

Soooooo spannend :)

Jess, ik wil je geen valse hoop geven, maar je bent nu al wel 5 dagen overtijd… Misschien er nog even een testje tegenaan gooien??? :unsure:

Sleutelbeheerder

Hebben jullie eigenlijk als jullie gewoon ongesteld worden ook een paar dagen voor dat je dat wordt zichtbare blauwe aders op jullie borsten? Ik heb er eigenlijk nooit zo opgelet en zie nu ineens op mijn linkerborst flink wat van die aders :blink: en op mn rechter een enkele… Heb er eigenlijk nooit zo opgelet bij mij zelf….

Soooooo spannend :)

Ik wil jou ook geen valse hoop geven, maar bij mij was het een teken van zwangerschap…

Lid

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb het als ik ongesteld moet worden. Het kan dus twee kanten op gaan.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 127)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.