Nod: Kletslijst Juli 2007

Dit onderwerp bevat 111 reacties, heeft 25 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Klaver 12 jaren, 2 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 112)
  • Auteur
    hoopvol
    Lid

Nee, nog niet.

Ik zit nog met een vraag.

Mijn vorige cyclus was 38 dagen, en daarvoor nam ik nog de pil. Wat moet ik dan nemen die van 28 of van 38? Ik weet eigenlijk ook niet meer of ik wel regelmatig was.

Is wel lastig. Als ik die van 28 neem, dan ben ik nu 1 dag overtijd. Als ik die van 38 neem, dan krijg ik mijn ongi pas volgende week vrijdag, dus nog niet testen.

Ik weet het niet zo goed meer, wat zouden jullie doen?

Jesske
    Lid

je kunt nu testen als je van 28 uit gaat en is die negatief dan kun je van 38 uit gaan

ik heb nu het zelfde probleem als jij alleen heb ik 3 data`s

ben de 1e van juni ongi geworden en de 12e van juni

ik heb nu de 29e getest want had 29 juni als optie om ongi te worden uitgaande van 28 dagen

ik ga nu voor de 9e van juli dus 10e doe ik testen uit gaande van 38 dagen van de 1e en 28 daen van de 12e juni

en ik kan nog testen 17 juli f ik moet dan inmidels als ongi zijn geworden of positieve test

Jesske
    Lid

-9 juli: jessica (21 jaar ,mv danischa 03-09-2005 ,poging 2 >2e kindje

-9 juli :amysmem( 35 jaar,mv dochter 15-04-2005 poging 3<2e kindje)

-16 juli : Antoinette (29 jaar, mv Kaitlyn 24-02-2005 2e kindje)

-22 juli:maartje19(19 jaar,3de ronde na miskraam,1e kindje)

-28juli: Iejoor (31 jaar, mv zoon 09-2004, 2e kindje)

-4 aug mariska(32jaar,mv dylan 7jaar ,2e kindje

-?: Marjolein: (23 jaar, bezig sinds september 2004, 1e kindje)

hoopvol
    Lid

Ik wens je ook veel succes!

Ik denk dat ik vrijdag mijn test gaat doet, of mss na het weekend. Ik hou jullie zeker op de hoogte

Ik blijf duimen voor je Jessica, veel succes!

iejoor
    Lid

Hallo lieve allemaal!

Even een kort berichtje van mij! Ik ben dus zaterdag veel te vroeg ongi geworden en had/heb zo’n enorm boedverlies dat ik er gewoon ziek van ben (koorts en duizelig) Toch ook maar even met de huisarts gebeld… Die denkt dat er wel wat heeft gezeten :huilen001: Nu gewoon rustig aan doen met 6 dagen moet het bloeden gestopt zjn anders moet ik even komen! Wel jammer, maar ik denk maar zo, als de natuur het niet gunt is het vast niet goed geweest…..

Lieve Jessica en hoopvol ik hoop dat het bij ullie raak is!

liefs Iejoor

Jesske
    Lid

ach meid wat erg :huilen001:

ik hoop dat je snel opgeknapt ben en dat je weer met nieuwe volle moed verder kan

naar mijn miskraam be ik gelijk zwanger geraakt van danischa dus wees positief kom op

als je even wan je af wil zeuren we zijn er voor je

Jesske
    Lid

hoi petra

wat pannend ik heb idd its er over gelezen jah goed nieuws hoor dat je toch voor een 2e mag

ik ga super hard voor je duimen dat het toch snel raak is

succes

Jesske
    Lid

goeiemorgen dames

nou ik heb elke keer wat last van ongi dus verwacht dat ik dit weekend ongi ga worden

Iejoor hoe is het nu met je ?

hoopvol
    Lid

Helaas meiden,

Ik heb juist een test gedaan, en die was negatief :huilen001: !

Hoewel ik nog steeds misselijk ben, moe, kan op elk moment huilen. Ik zie op die test het ene moment een heel heel vaag streep, en het ander moment niks!

Ik snap er niks meer van! Moet ik terug opnieuw een test doen, maar dan ’s morgens? of ben ik gewoon niet zwanger, en moet ik geduldig wachten totdat ze er zijn??

En wanneer weer testen?? Mijn cyclus was nu 30 dagen. Mijn vorige was 38. Wat moet ik doen??

Klaver
    Bijdrager

Helaas meiden,

Hoewel ik nog steeds misselijk ben, moe, kan op elk moment huilen. Ik zie op die test het ene moment een heel heel vaag streep, en het ander moment niks!

Ik snap er niks meer van! Moet ik terug opnieuw een test doen, maar dan ’s morgens? of ben ik gewoon niet zwanger, en moet ik geduldig wachten totdat ze er zijn??

En wanneer weer testen?? Mijn cyclus was nu 30 dagen. Mijn vorige was 38. Wat moet ik doen??

Met welk merk heb je getest?? Want dat kan best uitmaken………ik zou anders even met Clear Blue testen (als je

dat nog niet gedaan hebt!) en kijken wat de test dan aangeeft. De CB testen zijn erg gevoelig voor HCG!

Jesske
    Lid

Helaas meiden,

ik zou idd ook gewoon weer een paar dagen wachten en dan weer testen

Ik ben gister ongi geworden.

Tijdens onze vakantie is onze volgende klusperiode. Dus……. ik hoop….. maar ik vrees van niet.

3 augustus hebben we een gesprek bij de gyn voor IUI.

je weet nooit op vakantie ben je meestal met andere dingen bezig hoop voor je dat het positief uit pakt

heel veel succes

hoopvol
    Lid

bedankt meiden!

Ik dacht er over om te wachten. Dus volgend weekend zal ik jullie op de hoogte brengen.

Ik heb clear bl. nog niet gebruikt, ik had een tester bij de hema gekocht. Dus zal ik er een kopen, en die volgende week gebruiken.

Veel succes nog aan iedereen!

hoopvol
    Lid

waar kan ik clear blue kopen? ik had er vorige keer al naar gezocht, maar ik vind het nergens.

hoopvol
    Lid

Hallo,

Ik heb van de morgend toch nog maar is een test gedaan, want ik dacht met ochtendurine is dat beter, en nu is het toch wel hetzelfde als gisteren, een heel vaag streepje!! Ik heb dan gebeld naar mijn ha, en die zei, als er een heel vaag streepje is, dan kan dat postifief zijn, maar voor de zekerheid zullen we een bloed nemen. dus vanavond ga ik iets meer weten he!! Rond 21u mag ik bellen. Dus duimen voor mij he!

Ik ben nog steeds misselijk, en ’s morgens is het ergste!

iejoor
    Lid

Dat zou super zijn, hoopvol!! Laat je het gelijk weten??

Met mij gaat het gelukkig wel weer goed! Het hevige bloeden is gestopt en voel me weer een beetje “mens”…

Wel nog even bij de huisarts gevragd hoe/wat verder, maar we hebben gewoon groen licht :eusa_dance: dus we klussen gewoon verder! Het zou erg lekker zijn als het deze maand raak is… ben ik op de vakantie volgende maand tenminste niet ongi! Mijn volgende NOD is dus 28-07 en we gaan 27-07 weg…..

Dus veel werk aan de winkel!!

groetjes en tot snel!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 112)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.