NOD: kletslijst januari 2015

Dit onderwerp bevat 83 reacties, heeft 10 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar beertjenicky 4 jaren, 8 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 84)
  • Auteur
    smurfie
    Lid

Ivm. PCOS schijn ik geen ovutesten te kunnen doen heb ik begrepen… weet ook niet precies waarom…

Maar heb n behoorlijk aantal zwangerschapskwaaltjes… dus nog eventjes FLINK geduld!! :)

Mijn ladder aan testen…

ZA middag en ma avond geklust

post-3519-0-65892700-1421149251_thumb.jp

Chantal
    Moderator

Ik zou zeggen maandagochtend? piek gehad dus waarschijnlijk tussen dan en morgen je ei?

smurfie
    Lid

Ook mijn idee, chantal…

Spannend weer beer! Nog 2 weken wachten dus… :)

Spannend smurfie!

Ik zou ook zeggen dat je maandag de piek hebt gehad beertjenicky.

geen idee of ik mn ei al gevoeld heb tot nu toe niet volgens mij. Qua slijm kan ik er ook niet veel van maken. Tis al een paar dagen waterig en vandaag juist wat romig wit. (Sorry voorede details) tsja.. Wat moetje daar nou mee? Als ik kijk op de mama app dan zeggen ze dat je ovulatie begint met waterig slijm. Dus geen idee.

Klussen vandaag en morgen nog maar even door. Baat het niet schaad het niet ;)

smurfie
    Lid

Volgens mij moet het een kruising zijn tussen doorzichtig en wit en dan ook nog aardig rekbaar zijn.. ;)

Dan zit je de dag vOOr je NOD volgens mij.. :)

Wanneer verwacht jij ‘m ook alweer, Danien?

eschre
    Sleutelbeheerder

Ivm. PCOS schijn ik geen ovutesten te kunnen doen heb ik begrepen… weet ook niet precies waarom…

Met PCOS blijft je LH hoog, dan zijn al je testen positief.

Je zou het beste (maar dat is wel weer meer gedoe) ook je ochtendtemperatuur nog bij kunnen houden. Als je eisprong daadwerkelijk geweest is, gaat je ochtendtemperatuur een halve graad omhoog, om pas weer te zakken als je menstruatie komt.

De 27e is mijn nod dus ook volgens de mijn kalender app zou van mijn ei moeten zijn.

smurfie
    Lid

Met PCOS blijft je LH hoog, dan zijn al je testen positief.

Je zou het beste (maar dat is wel weer meer gedoe) ook je ochtendtemperatuur nog bij kunnen houden. Als je eisprong daadwerkelijk geweest is, gaat je ochtendtemperatuur een halve graad omhoog, om pas weer te zakken als je menstruatie komt.

Dank voor de uitleg!! :)

En temperaturen heb ik lang gedaan, maar vind ik nutteloos aangezien je pas achteraf weet hoe of wat!!

smurfie
    Lid

Maar klopt trouwens niet hoor, dat al je testen positief zijn!

Niet bij mij in ieder geval!! :D

eschre
    Sleutelbeheerder

Dank voor de uitleg!! :)

En temperaturen heb ik lang gedaan, maar vind ik nutteloos aangezien je pas achteraf weet hoe of wat!!

Ja da’s waar. Ik gebruik de ovulatietesten natuurlijk ook andersom…om niet zwanger te worden….en dan is het wel een handige combinatie.

Spannend smurfie!

Ik zou ook zeggen dat je maandag de piek hebt gehad beertjenicky.

geen idee of ik mn ei al gevoeld heb tot nu toe niet volgens mij. Qua slijm kan ik er ook niet veel van maken. Tis al een paar dagen waterig en vandaag juist wat romig wit. (Sorry voorede details) tsja.. Wat moetje daar nou mee? Als ik kijk op de mama app dan zeggen ze dat je ovulatie begint met waterig slijm. Dus geen idee.

Klussen vandaag en morgen nog maar even door. Baat het niet schaad het niet ;)

De aanloop naar je ovulatie wordt je slijm wit en steeds rekbaarder, dan wordt het helder als rauw eiwit en kun je er lange draden van trekken. Daarna gaat het weer om in wit slijm en wordt het stugger, plakkeriger…

Laat heb ik nu ook gemerkt

Dinsdag begon het steeds rekbaarder te worden, zondag was het semi helder en ,aanslag compleet helder.

En dinsdagavond weer wit en meteen ook stugger….

Maandag ook intense diepe buikpijn gehad en trok naar de rug toe…

Ei?

Maar ja voel elke dag wel steken etc…

Na ja ik ga uit van maandag dan maar met uitloop naar woensdag. Dus ergens 26-28 jan nod

Pfff behoorlijk verkouden geworden en geïrriteerde keel…

Bijna elke cyclus rond ei wel iets wat er is…

Ik wil es een keer geen neusspray etc moeten nemen, maar ontkom er ws niet aan…

Bah…

Heb vandaag wel flink last in de buikstreek. Voel harde buikpijn, diepliggend…

Dinsdagavond hele avond misselijk, gisteren met vlagen, vandaag ook weer meer misselijk

Kan gewoon nog niet mbt innesteling etc zijn…

Benieuwd wat dit is.

Hoe is het hier met iedereen?

Ik zit gezellig op het wachtbankje. Geen idee wat ik er van moet verwachten dus we zien het wel. :)

Dat heb ik ook sanien, heb eerder ook idee dat er weer niks is…

Ben beetje aan het kwakkelen met gezondheid…m

Na ja moet nog ff geduldig wachten helaas 10 dagen nog

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 84)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.