Nod: Kletslijst Januari 2008

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 247)
  • Auteur
    Lid

:( balen jess…

Lid

nou ik moest zeggen die hoop brengt je wel eens tot waanzin zeg maar

dus het is meer ge gevoel wat het weer op brengt en de teleurstelling die het waarscheinlijk weer met zich mee brengt

begrijp je me nog

Bijdrager

Hier toch nog steeds bloedverlies, dus mijn menstruatie komt er wel aan :( .

Op naar de volgende ronde

Balen zeg!! :(

Jeetje inderdaad balen jess ik zal voor je blijven duimen

Lid

jess: :huilen3:

Lid

wat jammer jesss ik had zulke goede hoop voor je :(

Ik ook.

Een positief ding is dat ik nu toch weer een zelfstandige eisprong heb een een regelmatige cyclus en dat had ik echt niet verwacht.

Lid

Ik ook.

Een positief ding is dat ik nu toch weer een zelfstandige eisprong heb een een regelmatige cyclus en dat had ik echt niet verwacht.

dat is waar!!!! nu gaat het echt lukken!!!

Lid

Denk overigens niet dat het raak is, want ik heb steeds zin in ‘raar’ eten. (heb gisteren chipolata’s gebakken en op brood gedaan met een laag mayo! :blink: )

:blink: en daarom denk je dat het NIET raak is??? ik zou het tegenovergestelde denken, of je moest altijd zin hebben in die dingen ;)

Bijdrager

Denk overigens niet dat het raak is, want ik heb steeds zin in ‘raar’ eten. (heb gisteren chipolata’s gebakken en op brood gedaan met een laag mayo! :blink: )

Hahaha mmmmmmm lekker hoor :P Is dat niet juist een teken dat het wel raak zou kunnen zijn?? :mellow:

Lid

ik hoop dat, omdat je nu ineens zin hebt in die chipo’s, dat het nu wel raak is!!!!

spannend hoor!!!

:vingers::vingers: :vingers:

Lid

Nog bedankt voor al jullie geduim meiden :wub:

(Vr)eetbuien zijn normaal voordat ik ongesteld wordt. Ga ik altijd rare dingen van eten. :blush: Al ben ik nog nooit aan de chipolata’s begonnen… Mijn lijf doet altijd zo raar dat er geen pijl op te trekken was. Het zou fijn zijn als je gewoon kwaaltjes kreeg als je zwanger was en nergens last van zou hebben als het niet raak was! :hmmz: Nou ja, woensdag maar even afwachten…

Hier is het voor mij ook duidelijk als ik ongesteld ga worden, dan krijg ik lekkere trek en kan mij dan minder goed bedwingen om ze te laten staan.

Ik hoop dat het toch raak is Astrid!

Lid

jess: is je ongi nu echt doorgebroken??

Ja helaas wel..

Lid

Ja helaas wel..

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :huilen3:

Lid

ow meis wat kl*te

:(

Jess wat balen dat je toch ongi bent geworden.

Astrid, klinkt wel goed hoor, die rare trek ineens. Ben benieuwd woensdag.

Hier maandag mijn NOD, maar heb al de hele week zulke zere borsten en het wordt alleen maar erger. Had ik de laatste keren voor mijn ongi helemaal niet.

We zullen dus afwachten, verder geen kwaaltjes.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 247)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.