Nod: Kletslijst Januari 2008

7 berichten aan het bekijken - 241 tot 247 (van in totaal 247)
  • Auteur
    Lid

Ik heb net de gyn gebeld, en ben “iets” wijzer geworden.

Ik heb een mooie eisprong gehad, dus dat is positief.

Alleen over het bloedverlies kon ze me geen duidelijkheid geven. Het is normaal dat iemand een paar dagen voor de NOD wat bloedverlies kan hebben,dus dat is niet raar.

Dat de zwangerschapstest negatief is, zegt nog niks. Ik zou zwanger kunnen zijn,maar mijn menstruatie kan ook nog komen. Het is dus gewoon afwachten wat er nu gebeurd.

Als ik nu niet zwanger ben,dan moeten we het eerst zelf een half jaar proberen en mocht ik dan nog niet zwanger zijn dan kan ik weer langs komen.

Ik vond het in elk geval wel fijn om te horen dat ik een eisprong heb gehad.

Lid

Ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden.Maar het is inderdaad om gek van te worden :hmmz: . Zo is mijn cyclus ook niet echt regelmatig :hmmz: .

Lid

1 januari: Mirjam (26 jaar) mv Noa 15-09-2004, 9e ronde, 2e kindje-

– 5 februari: Jessica(22jaar) mv danischa 03-09-2005, ronde15 2e kindje

– 10 februari: Liz, 19e ronde voor 1e kindje

– 14 februari: Nicole (25 jaar) mv Nick 21-06-06, ronde 2 voor 2e kindje

– 14 februari: Karin (29 jaar), mama van Maaike 27-03-06, bbz 05-09-07, 3e ronde na bbz

– 14 februari: Olga (24 jaar), poging 12 voor eerste kindje

– 18 februari: Ester, mama van Jonathan 12-08-2005, 9e ronde voor een brusje

– 19 februari: Martine (24 jaar), poging 15 eerste kindje, 4de IUI na miskraam

-25 Februari : Danielle (24 jaar) mama van Damian (22-6-2006) poging 5 voor 2e kindje

– – februari : Jess (29 jaar) mama van Emma 03-02-2006 ronde 5 voor 2e kindje

Ik heb mijn NOD datum maar even op niks gezet. Eerst maar weer eens afwachten :closedeyes:

Lid

het is idd balen dat je geen houvast hebt aan je dagen dat je het zou moeten worden

maar gelukig was je eisprong goed is wel een goed teken

maar meis haal er niet te veel hoop uit anders valt het dubel zo hard tegen

Lid

maar meis haal er niet te veel hoop uit anders valt het dubel zo hard tegen

Doe ik ook niet hoor, ga er niet vanuit dat ik zwanger ben.

Lid

O wat balen!!Echt niet leuk dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Hoelang ga je nu afwachten, stel dat het niet doorzet?

Lid

O wat balen!!Echt niet leuk dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Hoelang ga je nu afwachten, stel dat het niet doorzet?

Tot het weekend denk ik.

Maar ik ben aardig chagerijnig,dus wie weet….komt het er toch aan :blij:

7 berichten aan het bekijken - 241 tot 247 (van in totaal 247)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.