Nod: Kletslijst Januari 2007

Dit onderwerp bevat 90 reacties, heeft 11 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Melgertje 12 jaren, 8 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 91)
  • Auteur

Oh jeetje wat jammer dat het toch helemaal is doorgezet. En lijkt me frustrerend dat je een maand moet overslaan. Dus ik leef met je mee.

Die scan heeft te maken omdat je al lang aan het proberen bent??

Ik hoop voor een goede uitslag en zal voor je duimen!

Liefs van Melgertje

Daar is die scan idd voor. Ze gaan kijken of mijn eileiders wel goed toegangelijk zijn.

Okay. Nou hopelijk komt er goed nieuws uit. Maar je moet dus 10 dagen wachten??

Duurt het dan weer lang voordat je de uitslag krijgt??

Ik hoop voor goed nieuws!

Hier nog niets te bekennen, wel ongesteldheidkriebels in mijn buik als je begrijpt wat ik bedoel -_-

Ik heb vorig jaar ook een test gehad omdat ik steeds enorme steken in mijn buik had. Zijn ze met een camera naar binnen gegaan. Daar was ik al enorm zenuwachtig voor ik zat ik de wachtkamer met een brok in mijn keel omdat ik zo bang was dat ze zouden zeggen dat ik onvruchtbaar zou zijn ofzo. Je ligt dan ook op zo’n tafel met je kinderwens met allemaal posters om je heen van baby’s en zwangere vrouwen.

Ik kreeg trouwens meteen de uitslag terwijl ik nog in het ziekenhuis was.

Ik leef dus met je mee! Heel veel succes.

Liefs van Melgertje

lianda
    Lid

/3 januari: Melgertje (23 jaar, bezig sinds augustus 2006, 1e kindje)

15 januari: Fiona (27, mv Damian 26-08-2005, poging 4, 2e kindje)

17 januari : Antoinette (28 jaar, mv Kaitlyn 24-02-2005, vanaf aug ’05 bezig 2e kindje

18 januari : Ilona: (27 jaar, mv Rick 14-10-2005, poging 6, 2e kindje)

22 januari :jessica(21 jaar,mv danischa 03-09-2005, poging 1, 2e kindje)

23 januari: lianda (27jaar,mv giovanni 01-10-2001 en jimmy 20-12-2004 poging 2, 3e kindje)

26 januari : dana (20 jaar, mv brandon 14-01-2006, poging 3, 2de kindje)

26 januari:maartje19 (mariska)19 jaar poging 3 ,1e kindje

07 februari: Marjolein: (23 jaar, bezig sinds september 2004, 1e kindje) (mag deze maand niet zwanger worden)

Lieve meiden,

ik heb echt mega pijn in mijn onderbuik :( . Maar het is niet ongesteldheidspijn. Het doet ook pijn met plassen.

En het doet pijn als ik net ga zitten of op sta en bukken doet ook een beetje pijn. Het is niet zo dat ik verga van de pijn of zo maar het is ook zeker niet prettig.

Misschien is het wel een blaasonsteking (maar ik hoef niet heel vaak te plassen ofzo….) Zo het kunnen dat ik daarom niet ongesteld word?

Wat denken jullie?

Moest net even flink :huilen001: . Kan gewoon niet zo goed tegen onzekerheid en nou komt dit ook erbij. Ben gewoon erg emotioneel de afgelopen dagen en mijn man wordt ook gek van me……. :(

Liefs van Melgertje

Als het morgen nog zo is maar even urine opvangen en naar de dok.

lianda
    Lid

ik heb ook in nov een blaas ontsteking gehad waarbij ik geen pijn had bij het plassen en ook niet veel hoefde te plassen.

ik wil je geen valse hoop geven hoor want wie weet ben je wel gewoon zwanger.

wanneer zou je ongi dan moeten komen?

ben je inmiddels dan overtijd?

ik heb ook in nov een blaas ontsteking gehad waarbij ik geen pijn had bij het plassen en ook niet veel hoefde te plassen.

ik wil je geen valse hoop geven hoor want wie weet ben je wel gewoon zwanger.

wanneer zou je ongi dan moeten komen?

ben je inmiddels dan overtijd?

Bedankt voor je berichtje!

Ik ben na het stoppen van de pil na drie maanden eindelijk ongesteld geworden. Na die eerste ongesteldheid werd ik 5,5 week daarna ongesteld (waarbij ik 16 dagen daarvoor mijn eisprong heb gevoeld). Nu heb ik naar mijn gevoel 16 december mijn eisprong gevoeld en dacht ik dus dat 2 januari (weer 5,5 week tussen de vorige ongesteldheid) mijn NOD was. Maar ja zeker weten doe ik het nog niet omdat ik dus nog geen regelmatige cyclus heb. 25 december heb ik roze en een beetje beige afscheiding gehad. Dat kan dus de innesteling zijn geweest of misschien wel mijn eisprong. Als het de innestelling was ben ik nu dus 1,5 week overtijd, als het de eisprong was 1 dag………..

Maar ja testjes van matcare waren dus negatief dus ook al dacht ik zelf heel duidelijk te voelen dat 16 december mijn eisprong was probeer ik mezelf er toch op voor te bereiden dan ik niet zwanger ben.

Maar ja ik hoop natuurlijk van wel :blush:

Liefs van Melgertje

Klaver
    Bijdrager

flink gekluds hier. heb nu me eisprong gehad. nu afwachten dus

Spannend weer meid, wanneer is je NOD??

Jesske
    Lid

ow wat spannend nou ik ga hopen hoor ik hbe gisteren me eisprong gehad volgens mij dus klopt niet veel van bij mij denk ik wacht af wel lekker geklust vanavond ook nog maar atans id al nacht haha zo dus :lol: maar werkt dat dan eigelik nog als je je eisprong al heb gehad jah toch <_ < nou jah goed hebben we in elk geval weer een leuke nacht achter de rug whahahah ben melig joh B):wacko::D :P

Klaver
    Bijdrager

maar werkt dat dan eigelik nog als je je eisprong al heb gehad jah toch <_ <

Volgens mij wel, maar ik dacht dat je meer kans maakte om zwanger te raken als je

je eisprong al gehad hebt en dus eigenlijk ligt te wachten op een zaadcel :D

ik had gister ook mijn eisprong heb ook flink geklust nu een keer om de dag hopen dat het nu een keer raak is ook voor de andere mensen die bezig zijn :)

Fiona
Lid

3 januari: Melgertje (23 jaar, bezig sinds augustus 2006, 1e kindje)

17 januari : Antoinette (28 jaar, mv Kaitlyn 24-02-2005, vanaf aug ’05 bezig 2e kindje

18 januari : Ilona: (27 jaar, mv Rick 14-10-2005, poging 6, 2e kindje)

22 januari :jessica(21 jaar,mv danischa 03-09-2005, poging 1, 2e kindje)

23 januari: lianda (27jaar,mv giovanni 01-10-2001 en jimmy 20-12-2004 poging 2, 3e kindje)

26 januari : dana (20 jaar, mv brandon 14-01-2006, poging 3, 2de kindje)

26 januari:maartje19 (mariska)19 jaar poging 3 ,1e kindje

07 februari: Marjolein: (23 jaar, bezig sinds september 2004, 1e kindje) (mag deze maand niet zwanger worden)

Hier nog steeds geen nieuws! Nog steeds niet ongesteld!

Voor maandag ga ik een afspraak maken met de dokter en vragen naar bloedonderzoek…..

Liefs van Melgertje

ilona
Lid

Jammer melgertje dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt.

Ik hoop voor je dat het bloedonderzoek uitwijst dat je zwanger zou zijn en anders dat de ongi maar heel snel mag komen, dan heb je teminste zekerheid. Maar ik hoop nog steeds dat je toch zwanger bent.

Voor mij begint het nou spannend te worden donderdag is mijn nod ik hoop dat ie uitblijft en dat ik dan vrijdag of zaterdag mag gaan testen.

Klaver
Bijdrager

Ik hoop voor je dat het bloedonderzoek uitwijst dat je zwanger zou zijn en anders dat de ongi maar heel snel mag komen, dan heb je teminste zekerheid. Maar ik hoop nog steeds dat je toch zwanger bent.

Voor mij begint het nou spannend te worden donderdag is mijn nod ik hoop dat ie uitblijft en dat ik dan vrijdag of zaterdag mag gaan testen.

Ohhhhhhhhhhh spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop echt dat je zwanger bent meid :):) :)

Spannend hoor! Ik hoop voor je dat het uitblijft, maar ik hoop nog harder dat je dan ook lekker snel positief mag testen hihi :D

Liefs van Melgertje

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 91)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.