Nod: Kletslijst Februari 2008

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 106)
  • Auteur
    Lid

Vandaag is (eindelijk) mijn menstruatie doorgezet,jammer maar helaas.

Mijn NOD is nu uitgaande van deze cyclus (eerst 25,27 en nu 29 dagen)

1 januari: Mirjam (26 jaar) mv Noa 15-09-2004, 9e ronde, 2e kindje-

– 5 februari: Jessica(22jaar) mv danischa 03-09-2005, ronde15 2e kindje

– 10 februari: Liz, 19e ronde voor 1e kindje

– 14 februari: Nicole (25 jaar) mv Nick 21-06-06, ronde 2 voor 2e kindje

– 14 februari: Karin (29 jaar), mama van Maaike 27-03-06, bbz 05-09-07, 3e ronde na bbz

– 14 februari: Olga (24 jaar), poging 12 voor eerste kindje

– 18 februari: Ester, mama van Jonathan 12-08-2005, 9e ronde voor een brusje

– 19 februari: Martine (24 jaar), poging 15 eerste kindje, 4de IUI na miskraam

-25 Februari : Danielle (24 jaar) mama van Damian (22-6-2006) poging 5 voor 2e kindje

-27 februari : Jess (29 jaar) mama van Emma 03-02-2006 ronde 5 voor 2e kindje

Lid

jammer jes maar je hebt nu wel duidelijkheid

succes in de volgende ronden meis

jammer Jess. Nu hopen dat je cyclus wel netjes tussen de 25 en 29 dagen blijft.

Lid

jammer Jess. Nu hopen dat je cyclus wel netjes tussen de 25 en 29 dagen blijft.

Ja dat hoop ik ook.

Anders neem ik gewoon weer contact op met de gyn.

Lid

snap je teleurstelling over je menstruatie, maar idd je hebt nu wel een beetje duidelijkheid over de tijdsduur van je menstruatie. We gaan gewoon duimen dat dat zo blijft. tussen de 25 en 29 dagen is erg netjes toch?

ik hoop dat je nu snel zwanger bent

Ik hoop inderdaad dat mijn cyclus regelmatig word/blijft en ik gauw zwanger ben.

Lid

ik kwam vanacht thuis van het werken

en werd me toch een partij mislijk

toen ik vanmorgen wakker werd ging ik gelijk douce en toen had ik het weer

nou heb ik net gegeten en heb weer het gevoel dta het niet goed valt in me maag

ik had gisteren avond ook watt donker bruine afscheiding waar ik nu geen last meer van heb

ik weet niet goed wat ik er van moet denken

maar heb wel geleerd ondertussen in al die maanden dat ik niet op mijn lichaam moet en kan vertrouwen

de tijd zal het leren zullen w emaar zeggen

Lid

ik kwam vanacht thuis van het werken

en werd me toch een partij mislijk

toen ik vanmorgen wakker werd ging ik gelijk douce en toen had ik het weer

nou heb ik net gegeten en heb weer het gevoel dta het niet goed valt in me maag

ik had gisteren avond ook watt donker bruine afscheiding waar ik nu geen last meer van heb

ik weet niet goed wat ik er van moet denken

maar heb wel geleerd ondertussen in al die maanden dat ik niet op mijn lichaam moet en kan vertrouwen

de tijd zal het leren zullen w emaar zeggen

Spannend meid, ik hoop dat je lichaam je niet in de maling neemt.

Lid

ik weet het echt niet ik hoop het natuurlijk ook niet maar goed

gisteren avond had ik het gevoel toch ongi te zijn geworden dus ging naar de wc en het was echt spier witte dikke afscheiding disdag of woensdag zullen w ehet weten

1 januari: Mirjam (26 jaar) mv Noa 15-09-2004, 9e ronde, 2e kindje-

– 5 februari: Jessica(22jaar) mv danischa 03-09-2005, ronde15 2e kindje

– 10 februari: Liz, 19e ronde voor 1e kindje

– 14 februari: Nicole (25 jaar) mv Nick 21-06-06, ronde 2 voor 2e kindje

– 14 februari: Karin (29 jaar), mama van Maaike 27-03-06, bbz 05-09-07, 3e ronde na bbz

– 14 februari: Olga (24 jaar), poging 12 voor eerste kindje

– 19 februari: Martine (24 jaar), poging 15 eerste kindje, 4de IUI na miskraam

-25 Februari : Danielle (24 jaar) mama van Damian (22-6-2006) poging 5 voor 2e kindje

-27 februari : Jess (29 jaar) mama van Emma 03-02-2006 ronde 5 voor 2e kindje

– 16 maart: Ester, mama van Jonathan 12-08-2005, 9e ronde voor een brusje

Ik heb mijn NOD maar vast een maand opgeschoven. Deze maand wordt het toch niets, hubbie is in het buitenland……… Dus volgende maand een nieuwe ronde.

Het is inderdaad onbegrijpelijk, je lichaam kan je zo voor de gek houden, alleen omdat je iets heel graag wil. Ook ik had elke maand “zwangerschapsverschijnselen”, behalve toen ik zwanger was………

Lid

Jessica, spannend zeg. Ik hoop ook echt dat je lichaam je niet in de maling neemt want soms doet die dat toch he.

Ik snap dat trouwens niet, je geest kan zoveel invloed hebben op het lichaam. Onbegrijpelijk gewoon soms.

Ik zag dat je NOD dinsdag is, ga je dan ook meteen testen als je niet ongi bent???

nee wij hebben hier 4 dagen vasteavond en moet dus dinsdag ook nog werken

en woensdag moeten wij poetsen bij me moeder en dan wil ik ook nog niet testen dus het word waarscheinlijk donderdag

ik heb al 2 testen ligen of ik het vol hou zo lang nog even te wachten dat moet nog blijken

Dat kan idd. Voor ik zwanger werd van Gwen dacht ik ook iedere maand dat het raak kon zijn, vaak werd ik dan niet ongesteld. Dan toch maar een test doen en als die dan weer negatief was, werd ik de volgende dag gewoon ongesteld. ;)

ik had dat de eerste zoveel maanden ook heel erg maar naar die vroege mk eigelijk niet meer zo ik denk dat ik nu op en punt aan het belanden ben dat ik stiekum een beetje hoop aan het verliezen ben dat het snel zou gaan gebeuren

maar tegen de tijd dat het weer test tijd is hoop ik het natuurlijk toch weer wel

even iets tussendoor.

Mijn schoonzusje is zwanger donderdag precies 20 weken.

Gisteren hebben we te horen gekregen dat ze een meisje vewacht.

Hoe gelukkig ik ook voor ze ben bekruipt me ook wel een gevoel van jaloezie hebben jullie dat ook wel eens ?

Lid

even iets tussendoor.

Hoe gelukkig ik ook voor ze ben bekruipt me ook wel een gevoel van jaloezie hebben jullie dat ook wel eens ?

Ik herken dat wel hoor :blush:

Zaterdag vierde we de verjaardag van Emma en toen waren er vier vrouwen die zwanger zijn. Toen werd ik wel “jaloers”,maar het is geen kwade jaloezie hoor, maar had graag de vijfde zwangere willen zijn ;)

Ik vind dat een goeie tip als ik het op me zelf betrek.

Ik mag niet klagen dacht ik zo want ik heb al een gezonde jongen terwijl er nog

zoveel mensen zijn die er zo lang over doen en misschien helemaal niets krijgen.

Ik hoop het gewoon oor iedereen en ik blijf duimen voor jullie allemaal

Lid

even iets tussendoor.

ik herken het ook hoor, wij waren aan het proberen om voor de tweede keer zwanger te worden, en mijn schoonzus was twee maanden voor mij zwanger… toen ik het telefoontje kreeg van mijn broer, waarin hij zei: hey hallo Tante cindy… sprongen de tranen in mijn ogen en had ik het even moeilijk om helemaal enthousiast voor hen te zijn…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 106)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.