Nod: Kletslijst December 2009

Dit onderwerp bevat 45 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Daisy 9 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
  • Auteur
    Linnie
    Lid

ja dat lijkt me ook leuk om het dan met kerst te vertellen

maar ja niet op de zaken vooruit lopen he

heb zelf het gevoel van niet maar dat komt ook omdat ik me heb laten pendelen en daar kwam uit dat ze nog geen zwangerschap bij me konden voelen

maar het wilde niet zeggen dat ik niet zwanger ben omdat het nog een te vroeg stadium is

ik ben eigenlijk niet echt gelovig maar als ze zoiets zeggen zakt de moed toch een beetje weg

stom he….

maar als ze wel een zwangerschap zouden voelen zou ik er ook niet vanuit gaan :wacko:

loes
    Lid

Spannend voor jullie beiden!! Ik gun het jullie beiden heel erg :)

Ik ben denk ik toch echt ongi geworden. Nou ja, echt? Ik heb geen buikpijn, maar het bloedverlies lijkt zich aan te houden. Ik heb als ik geen ei-groei heb gehad, altijd hele milde ongi’s dus denk ik dat ik dus nu wel ongi zal zijn… Lekker vaag h;)

Ik vind het wachten tot aan januari best wel irritant! Zou het liefst willen dat ik nukon gaan slapen en dan ’s ochtends op 14 januari wakker zou worden ;)

Morgen ga ik overigs een copie van mijn dossier ophalen, althans: ik ga morgen eerst ff bellen om te vragen of het al klaar ligt en zo jah, dan haal ik het op. Dan ben ik echt klaar voor de intake en mag ik in principe een winterslaapje gaan houden :lol:

Jullie nog veel succes met wachten!!

Wendy, lees je nog altijd mee? Ik zag dat je net online was, ben wel benieuwd hoe het met je gaat.

wonder
    Lid

Loes, wat duurt wachten lang he!

maar voor je het weet is het zover! Kon ik maar met je mee de tijd in hahahaha, ik moet ook geduld hebben hihi!

laten we samen aftellen haha!

Maar ik snap je frustratie hoor, ik moest ook steeds weer een maand wachten en dat terwijl je er gewoon klaar voor bent!

Gelukkig ben je nu wel ongi geworden!

Nou succes, eerst de drukke feestdagen en voor je het weet is het dan 14-01

Linnie
    Lid

vandaag dag 28 van mijn cyclus

vorige maand 30 dus kan nog

tot nu toe niet ongi maar wel ongi tekenen

gisteren een vroege test gedaan en was negatief

hoop dat mijn ongi nu snel komt dan blijft de cyclus regelmatig

of toch niet natuurlijk :D

loes
    Lid

Spannende dagen komen er dan voor jou weer aan Linnie, want onthoud: te vroeg testen zegt vaak nog niets he!!

Ghghighig dat zegt mevrouw vroeg-test’ster herself ghhighgighg!! Ik snap je nieuwsgierigheid en we testen allemaal wel eens te vroeg, maar er zijn altijd meiden die voor de NOD negatief testen en dan uiteindelijk toch… toch positief gaan testen!! Ik blijf dus nog ff voor je duimen!! Succes nog ff met wachten!!

Nijna, hoe staat het er bij jou voor…. Houd je het nog een beetje met de spanning??

Ik moet nog precies een maand wachten tot aan mn intake gesprek!!

wonder
    Lid

Toch nog spannend dus, ik blijf duimen linnie

Nijna
    Bijdrager

Hier nog geen tekenen van ongesteldheid maar ook nog geen positieve test. Ben moe, heb het stervenskoud, gevoelige borsten en ’s ochtends ietwat misselijk…. wat dat aan gaat zijn de voortekenen wel goed maar eerlijk gezegd durf ik het nog altijd niet te geloven voor ik een positieve test in handen heb.

Morgen sla ik een dagje over met testen, woensdag weer een poging (hoop ik toch!)

loes
    Lid

Oo wat spannend zeg!!!

Wanneer is ook al weer precies je NOD??

Verstandig om een dagje over te gaan slaan met testen en bovenal knap dat je dat kunt :)

Succes!!! Ik hoop op een positieve test voor jou!!

Simone
    Lid

Spannend Nijna, ik hoop het echt voor je, en natuurlijk voor je zusje ;)

Ik vind het heel knap om een dagje te wachten voordat je weer test, ik duim mee !!

wonder
    Lid

Spannend nijna, ik zal blijven duimen voor je

Nijna
    Bijdrager

Nog altijd geen ongi of positieve test. Begin er nu maar rekening mee te houden dat het niet gelukt is. Door al die extra hormonen is mijn lijf de weg wat kwijt vrees ik.

wonder
    Lid

Balen nijna, sterkte en succes nog ff met wachten!

Linnie
    Lid

vandaag maar weer een test gedaan maar negatief

ook nog steeds geen ongi

mijn cyclus is dus goed van slag

volgende ronde maar aan de ovulatie testen

hoop nu eerst snel ongi te worden maar een zwangerschap is uitgesloten

Linnie
    Lid

nog steeds geen ongi hier

ik baal er goed van maar krijg stiekem toch ook weer wat hoop

lees toch ook verhalen van mensen die negatieve testen hebben en toch zwanger zijn

helppppp ik wil duidelijkhied :wacko:

loes
    Lid

WHAAAA!!! Nijna!!! Je zus heeft dr mond voorbij gepraat!!! Ghghighigghi

:joepie:Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! :joepie:

Ik vind het echt super voor je dat je met 1 keer IUI + spuiten zwanger bent geraakt!!!

Ik wil je een hele fijne zwangerschap toewensen!! :)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.