Nod: Kletslijst December 2008

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 211)
  • Auteur
    Lid

Dat is balen (en dat is zacht uitgedrukt) Urs :(

Lid

Jeetje Urs wat k*t seg.

Kunnen onze vrouwenlijven dan eens nooit normaal doen? *zucht*

Veel sterkte meis.

Deze nog maar eens naar voor.

– 26 nov: Tinkeling {26 jaar},bezig sinds 01-11-2007,1e ivf poging gehad (mislukt) pff

– 18 of 23 december-mariska 20 jaar mama van keano -5-04-2008 ronde 6 voor 2de kindje

– 22 december (zou toch zo’n leuk verjaardagscadeau zijn!) Fara, mama van Talle 09-05- 2006, ronde 8

– 23 december Loes (24 jaar) ronde 7 voor een 1e kindje

– 27 december Jess (30 jaar) ronde 16, mama van Emma (03-02-06)

Gast

Tja ik baal enorm,maar ja wil niet bij de pakken neer gaan zitten.

nou moet ik zeggen dat ik sinds een uur een raar gevoel in me buikje heb…dus hoop het maar, misschien is het dan nog op tijd :blush:

Gast

neeeeee helemaal niks….pff wat moet ik nou, wat ik kan nou doen om het te laten komen???

Lid

neeeeee helemaal niks….pff wat moet ik nou, wat ik kan nou doen om het te laten komen???

Wat vervelend Urs. :(

Als ik mijn regels moet krijgen, zet het wel eens door nadat ik seks gehad heb… :unsure:

Gast

Ja normaal werkt dat bij mij ook, maar ook nu dus niet pfff

Ik denk dat ik maandag maar weer ffies de gyn bel en vraag hoe nu verder!

Lid

Wat ontzettend frusterend Tinkeling… Hoop echt voor je dat je ongi snel komt en dat je snel dan mag starten met de terugplaatsing!!

Hier deze ronde igg geen zwangerschap: heb mn ei alweer gehad.. nog voor dag 8 dus helaas pindakaas: nog twee weken wachten op mn ongi en dan weer nieuwe rondes nieuwe kansen. De 16e ga ik naar de feriliteitsarts, das nog voor mn nod, hoop dat die mij verder kan helpen want ik baahaaal een beetje.

Lid

Ja normaal werkt dat bij mij ook, maar ook nu dus niet pfff

Ik denk dat ik maandag maar weer ffies de gyn bel en vraag hoe nu verder!

Bel idd maar,want dit is erg frustrerend.

Hier deze ronde igg geen zwangerschap: heb mn ei alweer gehad.. nog voor dag 8 dus helaas pindakaas: nog twee weken wachten op mn ongi en dan weer nieuwe rondes nieuwe kansen. De 16e ga ik naar de feriliteitsarts, das nog voor mn nod, hoop dat die mij verder kan helpen want ik baahaaal een beetje.

Balen Loes :(

Bijdrager

Balen Loes :( Het is trouwens fertiliteitsarts ;)

Lid

Balen Loes :( Het is trouwens fertiliteitsarts ;)

oeps, nou jah jullie wisten al dat ik niet de snuggerste ben ;)

Bijdrager

oeps, nou jah jullie wisten al dat ik niet de snuggerste ben ;)

Hahaha nou als je rechten studeert heb je toch wel een goed stel hersens meid ;)

Maar goed, vooruit…….je kan niet overal verstand van hebben :closedeyes:

Gast

Nee idd, heb net de gyn maar weer gebeld en tja moet gewoon blijven wachten, mijn cyclus is gewoon goed door de war!

Gast

Ja flink balen, nogsteeds niks gewoon en dat terwijl ik altijd keurig op tijd ben

Lid

Ben jij eigenlijk gewoon of zwaar of heel licht ongi geweest na je ivf poging??

Gast

Ik ben gewoon ongi geweest

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 211)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.