Nod: Kletslijst December 2008

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 211)
  • Auteur

Het is rustig hier, iedereen zit te wachten.. spannend allemaal.

Tinkeling, het schiet al op voor jou, ik hoop dat je ook daadwerkelijk ongi wordt en snel verder kunt.

Loes, jij je ei ongeveer??

Ik wacht hier ook nog rustig af, nog geen vreemde gevoelens ;)

Lid

Tinkeling, het schiet al op voor jou, ik hoop dat je ook daadwerkelijk ongi wordt en snel verder kunt.

Het is hier veel vaker rustig ;) Soms hebben we wat drukke daagjes in dit topic, maar over het algemeen gezien is het hier vrij rustig ;)

Jep… Ik heb mn ei nu ongeveer. Sta nu zo ongeveer op knappen :ninja: hahaha dat ik nu eigenlijk wel heeeeel graag bij vriendlief zou willen zijn… maar ik moet vannacht op mn werk slapen :( blehhh haha ;) Gelukkig hebben we de afgelopen dagen vast ff ‘voorwerk’ gedaan hihi dat dus wel, maar nu thuis zijn zou gevoelsmatig idealer zijn ;)

Heb het trouwens vandaag met mn collega/vriendinnetje gehad over kindjes maken/eisprongen. Die zei: ,,oooo maar dan laat je vriendlief vanavond toch ff langskomen” :lol: Haha, nou ik dacht het niet, whahaha. Dan volgende maand maar weer nieuwe kansen als het het niet redt tot aan mn eitje ;)

Spannend ook voor jou zeg!!

Gast

Het schiet nu idd eindelijk op. Heb nu 2 maanden niks gehad…en dat voelt echt als maaaaaanden!!!

Ik wil gewoon verder, en ja dat is nu dichtbij!

Ik zou het zo ontzettend mooi vinden om toch nog zwanger te trouwen, dus daar gaan we gewoon voor!

Iedereen succes verder

Lid

Ik hoop echt dat je zwanger bent als jullie gaan trouwen!

Succes met wachten hoor.

Fara hoe is het met jou meis?

Gast

dank je, en ik hoop dan dat ik jullie allemaal aansteek

Jij ook succes Jess, en 2009 word ONS JAAR

Lid

Fara hoe is het met jou meis?

Gaat wel. Ik baal natuurlijk nog steeds een beetje, maar kijk al weer uit naar mijn nieuwe NOD. Ook al heb ik geen idee wanneer ik die kan verwachten! Ongesteldheid is alweer voorbij dus we kunnen er weer helemaal tegen aan. :blij:

Ik hoop dat we allemaal snel goed nieuws hebben in 2009!

Lid

Jij ook succes Jess, en 2009 word ONS JAAR

Zeker weten!!!

Lid

Gaat wel. Ik baal natuurlijk nog steeds een beetje, maar kijk al weer uit naar mijn nieuwe NOD. Ook al heb ik geen idee wanneer ik die kan verwachten! Ongesteldheid is alweer voorbij dus we kunnen er weer helemaal tegen aan. :blij:

Ik hoop dat we allemaal snel goed nieuws hebben in 2009!

Gelukkig voel je je alweer wat beterder. Balen alleen dat je niet weet wanneer je NOD is. Geef Chris maar de opdracht dat hij twee weken zijn best mag gaan doen ;)

Je hebt trouwens een schattige avatar,wat word ze in ene groot zeg!

Lid

Gelukkig voel je je alweer wat beterder. Balen alleen dat je niet weet wanneer je NOD is. Geef Chris maar de opdracht dat hij twee weken zijn best mag gaan doen ;)

Je hebt trouwens een schattige avatar,wat word ze in ene groot zeg!

Zal hij wel goed vinden! ;)

Thanks voor het compliment. Ze wordt idd groot, volgende week gaat ze al naar school! :mellow:

Gast

Fara, sterkte meis, en succes met de volgende ronde.

Lid

Thanks voor het compliment. Ze wordt idd groot, volgende week gaat ze al naar school! :mellow:

Dat zal wel even wennen zijn voor je zeker?

Lid

Dat zal wel even wennen zijn voor je zeker?

Ik vind het maar niks! Hahahaha, maar dat zal wel over gaan zeker? :unsure:

Lid

Ik vind het maar niks! Hahahaha, maar dat zal wel over gaan zeker? :unsure:

Ik denk het wel hoor ;)

In Belgigaan ze toch al met 2,5 jaar?

Emma gaat pas in 2010 naar school als ze 4 jaar is,dus ik heb nog even de tijd om aan het idee te wennen :blij:

Lid

Ik denk het wel hoor ;)

In Belgigaan ze toch al met 2,5 jaar?

Emma gaat pas in 2010 naar school als ze 4 jaar is,dus ik heb nog even de tijd om aan het idee te wennen :blij:

Ja vanaf 2,5 jaar mogen ze gaan. Ik vind het best wel vroeg, maar ze mocht sowieso maar tot mei (als ze 3 jaar is) op het kdv blijven. Dus als ze toch moet gaan dit schooljaar, vond ik het een beter idee om ze nu te laten gaan dan na de paasvakantie.

Lid

Ja vanaf 2,5 jaar mogen ze gaan. Ik vind het best wel vroeg, maar ze mocht sowieso maar tot mei (als ze 3 jaar is) op het kdv blijven. Dus als ze toch moet gaan dit schooljaar, vond ik het een beter idee om ze nu te laten gaan dan na de paasvakantie.

Dat is idd dan wel het makkelijkste. Het zal haar w.s makkelijker afgaan dan jou :blij:

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 211)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.