Nod: Kletslijst December 2008

Dit onderwerp bevat 210 reacties, heeft 20 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Anoniem 10 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 211)
  • Auteur
    Anoniem

fara, balen meis, hopelijk kunnen jullie snel door, want dit is ook niet leuk!

Danielle, welkom en hopelijk mag je ons snel weer zwanger verlaten, succes

Loes, idd maar ja de vraag is nog of het NU wel op tijd komt! Ik ben er wel erg aan toe om weer verder te gaan hoor!

Ik hoop zo dat me wens nog uit mag komen, zwanger en trouwen!

Ook word het steeds moeilijker in mijn omgeving! 2 goede vriendinnen zwanger, behalve ik!!

Ik zit wel is op de bank en wil dan wat gaan doen,maar kan hun niet bellen, want hun kunnen niet mee uit o.i.d

Of iets afspreken gewoon thuis lukt ook al vaak niet! Ik hoop dat wij daar straks aan mee mogen doen!

– 22 december (zou toch zo’n leuk 27ste verjaardagscadeau zijn!) Fara, mama van Talle 09-05- 2006, ronde 8

– ongeveer nu Danielle wacht op menstruatie, of liever niet…..

– 06 januari Tinkeling {26 jaar},bezig sinds 01-11-2007,1e ivf poging gehad (mislukt) pff

– 12 januari Loes (24 jaar) ronde 8 voor een 1e kindje

– 25 januari Jess (30 jaar) ronde 17, mama van Emma (03-02-06)

Sta nu ook in “het” lijstje, spannend, nu maar afwachten wanneer de menstruatie door gaat zetten……….. zit nu op dag 30

@ Fara, Misschien een innestelbloeding????? dus ook een late eisprong????

Ik hoop het voor je!

@ iedereen, succes!!!!

Anoniem

– 22 december (zou toch zo’n leuk 27ste verjaardagscadeau zijn!) Fara, mama van Talle 09-05- 2006, ronde 8

– 06 januari Tinkeling {26 jaar},bezig sinds 01-11-2006,1e ivf poging gehad (mislukt) pff

Had mijn jaartal al eerder aangepast, maar stond weer verkeerd dus maar weer gedaan!

Fara
    Lid

Ik denk dat er iets was meiden, maar dat het in een vroege fase mis gegaan is.

Normaal krijg ik altijd gewoon onmiddellijk de volle lading. Nu weer buikpijn en bloedverlies dus ik reken dit maar weer als dag 1. Geen idee hoe lang mijn cyclus zal zijn na dit.

– 06 januari Tinkeling {26 jaar},bezig sinds 01-11-2006,1e ivf poging gehad (mislukt) pff

– ?? januari Fara (27 jaar), ronde 9, mama van Talle 09-05- 2006

Jess
    Lid

Loes, idd maar ja de vraag is nog of het NU wel op tijd komt! Ik ben er wel erg aan toe om weer verder te gaan hoor!

Ik hoop zo dat me wens nog uit mag komen, zwanger en trouwen!

Ook word het steeds moeilijker in mijn omgeving! 2 goede vriendinnen zwanger, behalve ik!!

Ik zit wel is op de bank en wil dan wat gaan doen,maar kan hun niet bellen, want hun kunnen niet mee uit o.i.d

Of iets afspreken gewoon thuis lukt ook al vaak niet! Ik hoop dat wij daar straks aan mee mogen doen!

Jou wensen gaat echt uitkomen,dat weet ik zeker, en ik hoop ook heel gauw voor jullie!

Ik denk dat er iets was meiden, maar dat het in een vroege fase mis gegaan is.

Normaal krijg ik altijd gewoon onmiddellijk de volle lading. Nu weer buikpijn en bloedverlies dus ik reken dit maar weer als dag 1. Geen idee hoe lang mijn cyclus zal zijn na dit.

– ?? januari Fara (27 jaar), ronde 9, mama van Talle 09-05- 2006

Dat zou heel goed kunnen, ik had dat in oktober ook. Mijn cyclus was toen ook langer dan normaal (35 dagen). En achteraf is het w.s niet goed ingenesteld.

:knuf:

Fara
    Lid

Ik verlies heel veel bloed met stolsels in, precies stukjes lever. (sorry voor het vieze praatje :blush: ) En de buikpijn is ook veel feller als anders. Baal er echt wel van.

Meiden ik hoop echt dat 2009 ons jaar wordt!

eschre
    Sleutelbeheerder

Wat naar voor je :(

Emma4
    Lid

Fara, het zal zeker een vroege miskraam geweest zijn :(

Anoniem

:love: Fara :(

Cindy
    Lid

Fara, van ons hier ook een hele dikke knuffel hoor.

2009 MOET jullie jaar worden meiden!!!!

Ik zie de krantekoppen al: Babyboom op babyforum!!!!

loes
    Lid

Fara, wat ontzettend kl*** zeg :(

Ik hoop dat je dit een plekje kunt geven en straks er weer vollop tegen aan kunt

Cindy, heel graag die krantenkoppen, dan wil ik ook graag mee doen ;)

Jess
    Lid

Fara wat kl*te :(

Wat vervelend voor je Fara.

Hoop dat je het een plekje kunt geven!

In ieder geval Sterkte

Anoniem

fara wat erg meis, hopelijk heb je het snel een plekje kunnen geven!

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 211)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.