Nod: Kletslijst December 2008

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 211)
  • Auteur
    Bijdrager

Meiden, ik wil jullie allemaal weer even succes wensen!!!

Lid

Succes vandaag Loes!

Lid

Loes hoe was het bij de gyn?

Ik heb de acupuncturist gebeld. Ze is met vakantie en is pas de 30e terug. Ik heb een afspraak gemaakt voor 9 januari.

Lid

Succes voor dan jess! hopen dat het z’n vruchten afwerpt!

Lid

Bedankt meiden!

Ik had het vandaag niet eerder aan tijd om hier ff te komen posten, dus kom ik nu ff vertellen hoe het ging.

Ik moest eerst met een co-assistente mee en die stelde allemaal vragen en noteerde van alles. Daarna moest ik bij de gyn komen, de co-assistent had ondertussen alles wat ze had opgeschreven aan hem verteld, en toen zei hij vrijwel direct dat ik beter naar de afdeling ferriliteit kon gaan ipv gynaecologie. Omdat hij ook ferriliteitsarts was, kon ik dus wel gewoon bij hem blijven.

Hij vond het goed van me dat ik niet akkoord was gegaan met het resetten, omdat het resetten volgens hem geen nut bij mij zou hebben: de cyclus wordt bepaald door de hormonen (dus in de eierstokken) en met resetten reset je alleen het baarmoederslijm en niet de eierstokken, zoals hij dus uitlegde. Bovendien, als hij iemand moest resetten, dan deed hij dat met 6 dagen een pilletje, en niet door iemand 3 maanden aan de pil te zetten.

Ik heb nu een nieuwe afspraak op de ferriliteitsafdeling staan en dinsdag 16 december moet ik met mijn vriend langskomen. De dokter wil mijn cyclus gaan monitoren. Heb direct al bloed moeten laten prikken, zit nu immers op dag 3 van deze cyclus dus… Hij gaat overigs pas volgende cyclus monitoren. Deze cyclus ging niet meer lukken.

De arts kwam heel aardig over. Hij liep ff mee naar de bali van andere afdeling zodat ik eerder een afspraak zou hebben dan wanneer ik er alleen heen zou lopen. Die afdeling heeft het namelijk onwijs druk. Ik mag nu de 16e om 15.00 uur komen, dat terwijl die arts eigenlijk maar tot 15.00 uur werkt, lief h Anders zou ik pas na de kerstvakantie aan de beurt zijn omdat die afdeling in de vakantie sluit. Niet dat ik er om vroeg om eerder aan de beurt te zijn, maar hij had zelf liever dat hij mij voor de vakantie nog zag.

Ik ga inwendige echo’s krijgen om te kijken of er eiblaasjes rijpen…

Ik vind het allemaal erg spannend, maar ben ook blij serieus te worden genomen. Al is het aan de andere kant ook wel eng..

Lid

Jess, goed dat je een afspraak hebt gemaakt!!

Ik hoop echt zo onwijs voor je dat het je zelf helpen!!!

Lid

wat spannend allemaal loes!

wel fijn dat je zo’n lieve meelevende arts had.

succes met alles en dat alles maar goed mag zijn!

Lid

Fijn om te horen dat ze verder gaan kijken en dat je alweer zo snel terecht kan!

Spannend allemaal hoor!

Gast

jess, succes meis hoop dat dat werkt, en je daarna snel zwanger mag zijn.

Loes, goed dat ze je zo serieus nemen en succes dan de 16e

Hier nogsteeds geen ongi….en omdat mijn cyclus zo in de war is, weten ze niet of ik deze maand wel de tp mag, ben er zo verdrietig van pfffff

Maar ja we wachten nog maar af

Lid

Hier nogsteeds geen ongi….en omdat mijn cyclus zo in de war is, weten ze niet of ik deze maand wel de tp mag, ben er zo verdrietig van pfffff

Urs :knuf:

Bijdrager

Loes, wat spannend allemaal meid………fijn dat je zo’n lieve fertiliteitsarts hebt :)

Op naar de 16e dus.

jess, succes meis hoop dat dat werkt, en je daarna snel zwanger mag zijn.

Loes, goed dat ze je zo serieus nemen en succes dan de 16e

Wat balen zeg :( ……..ik hoop dat je ongi alsnog snel komt.

Gast

Ja bedankt, maar tot op heden NIKS :ninja:

Daarom ben ik hier ook niet zoveel momenteel, ben even met andere dingen bezig en een kop als een vergiet pfff

Lid

Ja bedankt, maar tot op heden NIKS :ninja:

Daarom ben ik hier ook niet zoveel momenteel, ben even met andere dingen bezig en een kop als een vergiet pfff

Verdorie nog niks meis :(

Begrijpelijk dat je even geen zin hebt om hier te komen.

Lid

Jeetje Urs, ik kan begrijpen dat je baalt. Ik hoop dat je snel ongesteld bent!

Gast

Thanx meiden,maar nogsteeds helemaal niks…..ik ben bang dat het deze maand niks word :unsure:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 211)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.