Nod: Kletslijst April 2008

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 163)
  • Auteur
    Lid

:( balen urs

Lid

balen meis maar je hebt nu wel duidelijkheid

Lid

meid ik hoop dat het een innestelingsbloeding is geweest… heb je thuis misschien nog een testje liggen???

Sterkte Urs! Kan me voorstellen dat je niet goed wordt van die onzekerheid!

Lid

misselijk wil niks zeggen ik werd nu pas misselijk sinds vorige week toen ik 7 weken zwanger was en sindsdien elke ochtend en avond goed misselijk. heb je nog een testje gedaan met ochtendurine is het altijd het beste. blijf voor je duimen meid!

Lid

– 28 maart: Urs {25 jaar},poging 16 eerste kindje, beginnen met 1e ivf

– 05 april : Karin (29 jaar), mama van Maaike 27-03-06, bbz 05-09-07, 5e ronde na bbz

– 06 april : Joyce (25 jaar) mama van Dylan ronde 1 voor 2e kindje

– 25 april : Jess (29 jaar) mama van Emma 03-02-2006 ronde 7 voor 2e kindje

– 29 april : Jessica(22jaar) mv danischa 03-09-2005, ronde18 2e kindje

– 02 mei : Olga (25 jaar), poging 15 voor eerste kindje

– 03 mei : Liz (29 jaar) ronde 20 voor 1e kindje – 1e IUI met clomid

Ik heb mijn datum nog een keer aangepast, want hij klopte niet.

Sterkte Urs met deze onzekerheid.

Lid

urs ik hoop echt dat je zwanger bent welke test heb je gebruikt?? toen ik de eerste keer met kruidvat teste kwam er een heel vaag streepje maar de volgende ochtend kreeg ik wel een streepje (niet heel donker maar toch).

met mij gaat het goed sinds een week goed misselijk en afgelopen maandag bij de gyn een kloppend hartje gezien dus gerust gesteld. moet maandag over 2 weken alweer terugkomen omdat ik best wel nieuwe medicijnen gebruik dus sta streng onder controle.

Lid

kan me heel goed voorstellen dat dat een heel lang weekend voor je gaat worden.

spannend!! blijf hier in ieder geval voor je duimen!

Lid

urs ik hoop het zo…

ik ben in mijn zwangerschap van dylan helemaal niet misselijk geweest, misselijk zegt niets………. maar stel dat het je innesteling was, dan duurt het toch nog een paar dagen voor je een positieve test hebt…

Duim voor je meid…

Lid

met mij gaat het goed sinds een week goed misselijk en afgelopen maandag bij de gyn een kloppend hartje gezien dus gerust gesteld. moet maandag over 2 weken alweer terugkomen omdat ik best wel nieuwe medicijnen gebruik dus sta streng onder controle.

Super dat alles goed gaat met de kleine :joepie:

Lid

bedankt voor jullie steun doet me erg goed.

Ik ben van plan om maandag pas weer te gaan testen, anders maak ik mezelf alleen maar gek met al die negatieve dingen

Wat een spanningen allemaal. Ik hoop zo ontzettend voor je dat het een innestelingsbloeding is. Ik ga heeeeeeeeel hard

voor je duimen!

Lief Olga

Lid

Dat is jammer Urs :(

Bijdrager

Idd heel erg jammer!

hey Urs wat balen dat het toch heeft doorgezet.

Hier nog geen ongi, don en vrij wel iets bruinverlies bij afvegen, maar verder niets. Gisteravond 1 druppel helder bloedverlies en dat was het. Vanmorgen getest en echt een heel licht streepje. Weet een streep is een streep, maar hij is echt heel licht en wil me nog niet al te blij maken. Wanneer zou ik het best weer kunnen testen, din of woe ???

Lid

@urs

balen meis maar goed je weet nu wel waar je aan toe bent

@karinenmaaike

jah ze zeggen dat je dan meestal beter na een dag of 2 drie weer kan testen

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 163)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.