Nod: Kletslijst April 2008

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 163)
  • Auteur
    Lid

hoeft niet meschien is het hcg gehalte nog wat aan de lagen kant

ik blijf voor je duimen meis

wat betreft mij

ik heb eigelijk niet echt gehoopt op iets deze maand zo zonder clomid

maar dit ben ik dus niet gewend

normaal echt binnen enkele uuren een ongi naar dat nu dus niet

Lid

@ Karin gaat het een beetje?

@ jess balen dat je een negatieve test hebt maar geen bloed geeft moed meid blijf voor je duimen

@ jessica spannend… ga ook voor jou duimen

Jess en Jessica jullie maken het spannend!!! En zoals Colle al zegt, geen bloed geeft moed!!!

Jessica wanneer ga je testen???

HIer gaat het wel, heb sinds vandaag echt rood bloedverlies. Net ook een vleeskleurig stolseltje (sorry voor de onsmakelijke details) Maar dat was erg klein en kon er niet veel van maken.

Hoop dat op de echo as dinsdag te zien is dat alles weg is. Of dat er toch nog een mooi klein moppie zit met met een kloppend hartje, maar dat kan niet. Hoop steeds dat hij het gewoon niet goed heeft gezien en dat de bloeding gewoon dat blaasje was wat bij de eierstok zat. Stom he, dat je zo kunt denken. Weet echt wel dat dit niet goed is, maar soms hoop ik toch op een wonder.

Gelukkig zijn ze op mijn werk erg begripvol en meelevend, ik mocht net zoveel tijd nemen om dit te verwerken als ik dacht dat ik nodig had. Nu gaat het dus wel, maar weet niet hoe ik reageer als dinsdag echt de gyn zegt dat alles weg is en ik echt niet meer zwanger ben.

Lid

@Karin wil je heel veel sterkte wensen voor dinsdag… kan me heel goed voorstellen dat je hoop houd dat het goed zit denk dat iedereen dat in jouw situatie heeft. ik hoop het ook voor je!

Lid

Ik kan mij je gevoel wel voorstellen. Je hoopt toch dat de dokter het verkeerd heeft gezien. Heel veel sterkte dinsdag!

Lid

– 25 april : Jess (29 jaar) mama van Emma 03-02-2006 ronde 7 voor 2e kindje

– 03 mei : Liz (29 jaar) ronde 20 voor 1e kindje – 1e IUI met clomid

– 04 mei : Olga (25 jaar), poging 15 voor eerste kindje

– 05 mei : Urs {25 jaar},poging 16 eerste kindje, beginnen met 1e ivf

– 26 mei : Jessica(22jaar) mv danischa 03-09-2005, ronde19 2e kindje

??? : Karin (29 jaar) mama van Maaike (27-03-06) sinds juni ’07 bezig voor een 2e kindje.

meiden ben vandaag ongi geworden wij gaan door naar ronden 19

Lid

Jammer Jessica :(

Hier nog steeds niets :boos: . Ik heb liever dat het nu wel komt,want ik weet toch dat ik niet zwanger ben.

Lid

kan het me voorstelln jess

hoop dat je snel duidelijkheid hebt

Lid

@ jess

hoe ist meis heb je al duidelijkheid ????????

jess, hoe is he tmet je, weet je al meer.????

Jessica balen dat je ongi bent geworden.

Hoe is het met de andere meiden???

Ik ga zo naar het ZH naar de gyn. Ben benieuwd of ik gelijk groen licht krijg. Ik vloei nog wel steeds, maar niet veel.

Lid

Karin sterkte meid ik denk aan je en duim voor je!!!!!!

Lid

sterkte karin

Lid

Sterkte Maaike!

Hier nog niks. Zit wel onder de puistjes, dus dat betekend dat mijn ongie eraan komt. Ik baal een beetje dat mijn cyclus nu weer onregelmatig is. Zo weet ik ook niet wat mijn vruchtbaarste dag is.Misschien deze maand maar niet tellen, en het op zijn beloop laten.

Lid

hebje er voor de zekerheid nog een testje tegen aan gegooit meschien wel slim :unsure:

kom net bij de gyn weg en het is nu officieel een complete miskraam. ALs het vloeien over, mogen we er gelijk weer voor gaan, we hoeven niet eerst een menstruatie af te wachten.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 163)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.