Nod augustus 2008

Dit onderwerp bevat 254 reacties, heeft 28 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Jess 11 jaren, 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 255)
  • Auteur
    Klaver
    Bijdrager

Hahaha ik had het nog niet eens gezien!! Maar je hebt mooi gezongen :)

Ja, speciaal voor jou……….vond je het niet prachtig? :lol: ;)

Anoniem

Jess sterkte morgen meis

Jess
    Lid

Jess sterkte morgen meis

Dank je wel!

Ik hou jullie op de hoogte.

Jess
    Lid

Hey,

Nou hier word het deze maand ook weer niks, verlies weer bloed en het word ook steeds meer,dus het is echt geen innestelingsbloeding geweest. Nu afwachten wanneer het echt doorzet want dan weet ik precies hoe lang deze cyclus is.

Op naar de volgende ronde maar weer :hmmz:

Jesske
    Lid

Hey,

Nou hier word het deze maand ook weer niks, verlies weer bloed en het word ook steeds meer,dus het is echt geen innestelingsbloeding geweest. Nu afwachten wanneer het echt doorzet want dan weet ik precies hoe lang deze cyclus is.

gos meis weer niet

ik had nog wel zo`n goede hoop voor je

ik duim dat deze maand jou maand word meid

succes

eschre
    Sleutelbeheerder

:(

Blijf geloven in wonderen, er zijn er hier al veel gebeurd! :bloemetje:

Jess
    Lid

gos meis weer niet

ik had nog wel zo`n goede hoop voor je

ik duim dat deze maand jou maand word meid

succes

Thanks meid!

:(

Blijf geloven in wonderen, er zijn er hier al veel gebeurd! :bloemetje:

Ik blijf zeker erin geloven,alleen soms dan zakt de moed je even in de schoenen.

Ik ben optimistisch van aard, dus geloof dat het uiteindelijk wel gaat lukken, alleen dat geduld hebben is soms zo moeilijk :closedeyes:

Anoniem

Jess balen meid, maar idd wonderen bestaan!!!

Knuf vanuit hier

Janien
    Lid

Vriendlief zal geen rust krijgen hahahahahaa

:blij: Op naar de volgende ronde!! succes alvast!

loes
    Lid

Jammer Jess, maar wie weet wordt komende ronde wel een hele mooi ronde!!!

Jesske heeft ons laten zien dat wonderen bestaan!! Nog even en jij zult ook de wereld gaan laten zien dat wonderen bestaan!!!! :knuffel:

Jess
    Lid

Jammer Jess, maar wie weet wordt komende ronde wel een hele mooi ronde!!!

Jesske heeft ons laten zien dat wonderen bestaan!! Nog even en jij zult ook de wereld gaan laten zien dat wonderen bestaan!!!! :knuffel:

Ik hoop dat je gelijk hebt!

Het is gister al doorgezet. Dus het bloedverlies dat ik heb gehad was gewoon een voorbode van een menstruatie. Ik had deze keer dus een cyclus van 30 dagen, en mijn eisprong was 10 dagen geleden.

Het vervelende is dus dat mijn eisprong ook niet op vaste dag van mijn cyclus is. De ene keer is hij 12 dagen voor mijn NOD, en nu dus 10 dagen :wacko: ………..

loes
    Lid

Ik hoop dat je gelijk hebt!

Het is gister al doorgezet. Dus het bloedverlies dat ik heb gehad was gewoon een voorbode van een menstruatie. Ik had deze keer dus een cyclus van 30 dagen, en mijn eisprong was 10 dagen geleden.

Het vervelende is dus dat mijn eisprong ook niet op vaste dag van mijn cyclus is. De ene keer is hij 12 dagen voor mijn NOD, en nu dus 10 dagen :wacko: ………..

Heb je wel eens aan ovulatietesten gedacht???? Volgens mij kun je via internet niet al te dure bestellen…

Jess
    Lid

Heb je wel eens aan ovulatietesten gedacht???? Volgens mij kun je via internet niet al te dure bestellen…

Ik heb al meerdere keren ovulatietesten gekocht en zonder resultaat, dus dat is het voor mij niet.

We moeten maar gewoon op goed geluk vrijen en hopen dat het een keer op het juiste moment gaat lukken.

loes
    Lid

Ik heb al meerdere keren ovulatietesten gekocht en zonder resultaat, dus dat is het voor mij niet.

We moeten maar gewoon op goed geluk vrijen en hopen dat het een keer op het juiste moment gaat lukken.

Maar gaf die testen wel aan dat er een ei beschikbaar was??

Jess
    Lid

Maar gaf die testen wel aan dat er een ei beschikbaar was??

Ja, elke cyclus die ik ze gebruikt heb wel,maar geen resultaat :hmmz:

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 255)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.