Nod augustus 2008

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 255)
  • Auteur
    Lid

meis ik kan het me voorstellen anders gewoon weer terug konact op nemen met je gyn hoor

net zo lang vol blijven houden tot ze je gaan helpen

Ik heb gebeld,en mag morgen om 12:15 komen!

Ik ben gisteravond dan eindelijk echt ongesteld geworden. Eindelijk: best wel raar om het woord eindelijk te gebruiken want ik had nu dan weer een cyclus van 21 dagen, maar het is eindelijk omdat ik verdorie vanaf mijn ei steeds al een klein beetje rose verloor….

Ik voel helemaal geen terleurstelling, ben blij dat ik nu duidelijkheid heb want die onzekerheid vind ik echt drie maal niks ;)

Ik weet ook precies wat je bedoeld (nou ja, niet helemaal natuurlijk omdat ik korter dan jij bezig bent…maar toch), ik heb dat afgelopen cyclus ook gehad. Ik hoop echt dat het bij jou anders uit gaat pakken dan bij mij :knuffel:

Bah wat rottig die onzekerheid. Ik vind dat Jesske gelijk heeft: misschien toch maar ff contact opnemen met je gyn???

Wat balen Loes :hmmz:

Maar je hebt wel een hele korte cyclus zeg :blink:

Lid

Mooi dat je gebeld hebt en morgen al mag komen!! :jippie:

Ja ik heb een cyclus van tussen de 19 en 24 dagen :unsure:

Ik heb eens met mn huisarts over mijn cyclus gesproken en als ik na een half jaar niet zwanger ben, mocht ik bij hem langskomen :)

Lid

Dat wist ik idd,maar 21 dagen is wel kort,heb dat eigenlijk nog nooit gehoord. Wel fijn dat je eventueel na een half jaar al mag komen als je nog niet zwanger bent.

Ik ben ook blij dat ik mag komen en dat er zo snel plek is!

Sleutelbeheerder

Ik heb eens met mn huisarts over mijn cyclus gesproken en als ik na een half jaar niet zwanger ben, mocht ik bij hem langskomen :)

Fijn dat je na een half jaar al komen mag :)

Lid

Ik heb een hele lieve huisarts :)

Bijdrager

Als je cyclus nu 21 dagen was, is de kans groot dat je geen eisprong hebt gehad :unsure:

Het kan dus zijn doordat jouw cyclus zo schommelt, dat je niet iedere maand een eisprong hebt en dat

zou jammer zijn want dan heb je toch gemiste kansen :(

Wel fijn dat je na een half jaar al mag komen :)

Lid

Ja das idd vervelend dat ik niet elke maand een goed ei heb. Ik had ook al vrij snel (binnen 8 dagen na ongi) een temperatuurverhoging, dus mijn vermoedens klopten: soms springt er bij mij te snel een ei waardoor ie niet goed heeft kunnen rijpen.

Daarom wilde ik ook zooooo graag al beginnen met klussen… Ik wil zo graag mama worden en als je naar mijn cyclus kijkt, is de kans best aanwezig dat het niet bij de eerste ronde al raak zou gaan zijn ;) En dat was het dus ook niet… Maar ik heb goede hoop dat ik deze cyclus weer een goed ei heb :) Vaak is het bij mij zo dat ik een korte (21 of korter) cyclus heb en dan weer een lange (23 of 24 dagen) dus deze maand ga ik weer voor een goed ei!!!

Wel fijn dat je na een half jaar al mag komen :)

Ik ga er voor dat ik binnen het half jaar zwanger ben hhihi maar het voelt wel veilig dat ik dan al wel mag komen :) mocht het niet binnen die tijd raak zijn :)

Lid

Hopelijk is je cyclus deze maand langer en kan je ei goed groeien!

Lid

gelukig meid fijn dat je al zo snel terecht kon

gewoon er op staan dat je nu je clomid krijgt of verdere onderzoeken hoor meis

loes fijn dat je duidelijkheid hebt meid

Bijdrager

Ik ga er voor dat ik binnen het half jaar zwanger ben hhihi maar het voelt wel veilig dat ik dan al wel mag komen :) mocht het niet binnen die tijd raak zijn :)

Nou, volgende maand dan maar goed je best doen he Loes ;)

Lid

Jess, fijn dat je morgen al mag gaan naar de gyn

Lid

Nou, volgende maand dan maar goed je best doen he Loes ;)

Ik zal mn best doen :ninja::blush::joepie:

Vriendlief zal geen rust krijgen hahahahahaa

Lid

gelukig meid fijn dat je al zo snel terecht kon

gewoon er op staan dat je nu je clomid krijgt of verdere onderzoeken hoor meis

Ik wil in elk geval duidelijkheid wat het zou kunnen zijn en waardoor het komt.

Jess, fijn dat je morgen al mag gaan naar de gyn

Ik ben er ook heel blij mee dat ik zo snel naar de gyn kan.

Bijdrager

Ik zal mn best doen :ninja::blush::joepie:

Vriendlief zal geen rust krijgen hahahahahaa

Hahahhaa………..kijk eens in je topic over je huis (bij onderwerp relatie)? ;)

Lid

Hahahhaa………..kijk eens in je topic over je huis (bij onderwerp relatie)? ;)

Hahaha ik had het nog niet eens gezien!! Maar je hebt mooi gezongen :)

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 255)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.