Nod augustus 2008

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 255)
  • Auteur
    Lid

balen Jess, ik had het ook, dus de moed niet opgeven :knuffel:

Lid

Wat rot zeg!! 36 dagen is wel lang. Temperatuur jij eigenlijk?

Dat heb ik gedaan,maar nu niet meer. Bij mij kon ik er geen wijs uit worden.

balen Jess, ik had het ook, dus de moed niet opgeven :knuffel:

Doe ik niet hoor, het zal uiteindelijk wel goed komen ;)

Lid

volgende week weer een zwemmers test!

gyn heeft nu echt bevestigd dat we met de kwaliteit zwemmers

die we hebben alleen verder kunnen met ICSI.

wat we al dachten dus :(

heb veel gelezen op freya en er was een dame die vertelde dat haar hubbies zwemmers

vaker waren getest en dat de kwaliteit beter was naarmate het later op de ochtend werd afgenomen

heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

wij moeten het eigenlijk altijd voor 9u afgeven…

Gast

Hoi Liz,

Balen van die zwemmers en ik kan je helaas ook niks erover vertellen.

Ik wil jullie wel heel veel succes wensen met ICSI……weet je al wanneer jullie zullen beginnen???

Lid

Zouden ze daar in het ziekenhuis geen antwoord op weten???

Lid

Ik ga ongi worden, helaas pindakaas heb ik dus ook met ongi blauwe aders op mn borsten lopen, want ik heb al wat krampjes en merk echt dat het spoedig kan losbarsten :( Maar goed, dit was pas ronde 1 :) (En de eerste keer dat we geklust hadden was het of net op tijd nog voor mn ei of net na mn ei dus vol frisse moed naar ronde 2! Ik laat wel weten wanneer het echt goed doorbreekt, dan kan ik mn nieuwe nod in het schema zetten.

Gast

Tja altijd weer balen Loes, maar goed ronde 1 :blush: het had wel heel mooi geweest

Nou ja kijken of het doorzet.

En ja het kan ook wel waar zijn, maar goed je voelt het al aankomen zeg je!!

Succes meid…..en uhh veel klusplezier

Lid

Tinkeling, voor jou/ jullie komt DE DAG ook dichterbij…. spannende tijd voor jullie. Veel geluk gewenst hoor!!! Dat laatste natuurlijk voor iedereen die zwanger wil worden ;)

Lid

volgende week weer een zwemmers test!

gyn heeft nu echt bevestigd dat we met de kwaliteit zwemmers

die we hebben alleen verder kunnen met ICSI.

wat we al dachten dus :(

heb veel gelezen op freya en er was een dame die vertelde dat haar hubbies zwemmers

vaker waren getest en dat de kwaliteit beter was naarmate het later op de ochtend werd afgenomen

heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

wij moeten het eigenlijk altijd voor 9u afgeven…

Spannend allemaal meis.

Ik ga ongi worden, helaas pindakaas heb ik dus ook met ongi blauwe aders op mn borsten lopen, want ik heb al wat krampjes en merk echt dat het spoedig kan losbarsten :( Maar goed, dit was pas ronde 1 :) (En de eerste keer dat we geklust hadden was het of net op tijd nog voor mn ei of net na mn ei dus vol frisse moed naar ronde 2! Ik laat wel weten wanneer het echt goed doorbreekt, dan kan ik mn nieuwe nod in het schema zetten.

Jammer Loes :(

Gast

Hier vandaag ook ongi geworden, maar ik baal niet :joepie: {klinkt dat dubbel he}

Sleutelbeheerder

Hier vandaag ook ongi geworden, maar ik baal niet :joepie: {klinkt dat dubbel he}

Dat had ik ook een keer, toen ik ging starten met de inseminaties. Was ook direct de enige keer dat ik blij was ongi te worden ;)

Loes, jammer zeg, het was leuk geweest, de eerste keer. Maar geef de moed nog niet helemaal op, ongikrampen kunnen ook bij zwangerschap horen…

Lid

Nu we in ronde 3 zijn beland zijn we toch wat lakser aan het worden wat berteft de ovulatieperiode. Eens in de 3 of 4 dagen hebben we seks en dat vinden we op dit moment ook wel best.

Nog aan het bijkomen van de vakantie, alle wasjes en andere toeters en bellen doen we het, wat dat betreft nu even rustig aan….we zien wel wanneer het zover is…

Lid

Hihi, fijn hoor dat je ongesteld bent geworden!! Hihi!!! Op naar een tijd waarin je heeeeel heeeel heeeeeel lang niet ongi gaat worden hihi!!

Loes, jammer zeg, het was leuk geweest, de eerste keer. Maar geef de moed nog niet helemaal op, ongikrampen kunnen ook bij zwangerschap horen…

Ik ben van plan om de moed het eerst komende jaar nog niet op te geven hoor!!! :D Ik vind het wel heel spannend of de ongi nou wel of niet gaat doorzetten. Helaas heb ik wel ervaring met een ongi die lijkt niet door te zetten en dan uiteindelijk toch keihard doorzet :( Maar goed, als ik dinsdag nog niet ongi ben, wacht ik hopelijk nog 1 dagje en dan woensdag een test. Maar waarschijnlijk ben ik dan allang ongi geworden ;)

En ach, voorlopig heeft dat klussen ook wel wat hoor!! hihi

Nu we in ronde 3 zijn beland zijn we toch wat lakser aan het worden wat berteft de ovulatieperiode. Eens in de 3 of 4 dagen hebben we seks en dat vinden we op dit moment ook wel best.

Nog aan het bijkomen van de vakantie, alle wasjes en andere toeters en bellen doen we het, wat dat betreft nu even rustig aan….we zien wel wanneer het zover is…

Ik denk ook dat je het lekker relaxt aan moet doen hoor!! Zaadjes kunnen lang genoeg blijven leven toch?? Ik denk dat als je gespannen gaan vrijen op de momenten dat het ”MOET” is het ook direct een stuk minder leuk denk ik!!

Hopelijk is het snel zo ver!! Voor jou, voor mij en voor iedereen die graag zwanger wil raken!!!! :joepie:

Nou, hier word het weer afwachten vandaag zou ik mijn eisprong gehad moeten hebben….

Had gister wel wat bloedverlies heb ik nog nooit eerder gehad zo. Van een innesteling kan dat toch niet zijn he? Dat duurd toch een paar dagen? :blink:

Lid

Nou, hier word het weer afwachten vandaag zou ik mijn eisprong gehad moeten hebben….

Had gister wel wat bloedverlies heb ik nog nooit eerder gehad zo. Van een innesteling kan dat toch niet zijn he? Dat duurd toch een paar dagen? :blink:

Spannend dat afwachten h Je zou een ovulatiebloedinkje gehad kunnen hebben. Ik heb soms rondom het moment waarvan ik vermoed mijn ei te hebben ook een bloedinkje…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 255)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.