nagels

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

ben ik nou echt de enige die nooit mooie nette nagels heeft ? altijd ongelijk : de een lang , de ander kort…ik zou ze best eens mooi gelakt willen hebben of zo, maar ze zien er niet uit…iemand tips?

Ik weet het niet, maar door de winter met die droge lucht wordt het vast moeilijker om lange nagels te hebben. Ik weet wel iemand met goed verzorgde nagels/handen, zij smeert er echt de hele dag handencreme op, na elk afwasje/wasmand/douchen/wandeling … Dat vet zal goed beschermen.

Ik heb mijn nagels altijd kort, omdat ik een flink deel van mijn leven heel erg op mijn nagels beet, en ik die neiging sneller voel opkomen als mijn nagels wat langer zouden zijn. (Meestal ook wel wondjes van stoten of uitschieten met een mesje, ik ben er dus niet goed in.)

Nagelstyliste :lol:

Ik ga elke 4 weken naar dde nagelstudio en daar laat ik ze altijd doen.

Noit meer he gezeur dat er een afbreekt of wt dan ook I love acryl nagels :D

Klaver
    Bijdrager

Nee geen tips voor je. Op dit moment zijn mijn nagels nog wat kort omdat ik dat met Selena verschonen/aankleden wat handiger en veiliger vindt maar ik laat ze wel weer groeien. Er begint alweer een aardig lang wit randje te komen dus dat gaat de goede kant op. Ik bijt geen nagels dus ze zijn binnen no time weer lang :)

lachje
    Lid

nagellak verstevigd de nagels ook, is een soort bescherm laag al is het een topcoot (kleur loze nagellak)en vijlen in 1 richting (niet een boom door zagen)

colle
    Lid

Hier ook acrylnagels. Mijn zusje zet ze bij mij en ben er erg blij mee!

smurfie
    Lid

Er bestaat ook speciale “verstevigende lak” voor nagels.

Acrylnagels werkt idd. ook prima, maar daar moet je van houden..

Verder: vitamine D-preparaat slikken (in de koude maanden)! Let maar op: als je dit een jaar niet doet, dat je nagels in de zomerperiode veeeeeeeeel sneller groeien!

Felice
    Sleutelbeheerder

zie j e: ik sta niet alleen in mijn nagel probleem. Nagelstyliste is geen oplossing : ik vind de snelkapper al te lang duren ;-)

Een collega op de bieb heeft ook acryl nagels: ik moet zeggen ziet er keurig uit.

Misschien ( bedenk ik me nu ) doe ik dat wel niet omdat ikvind dat het niet bij me past…..Hmmm. dat gaan we dus eens proberen

dropje
    Lid

blanke nagellak van herome verstevigt je nagels. Verder vit D. slikken inderdaad. En je nagels niet te lang willen hebben. 2 a 3 millimeter wit randje is beter te houden dan 5 millimeter.

Ik beet vroeger mijn nagels, en nu vergeet ik ze te knippen. IK heb dus vaak lange nagels naast korte. Die van pinken en ringvingers die breken minder snel af dan die van wijsvingers en duimen. Bij mij komt dat doordat ik te ruw doe met mijn handen hihi.

Ik vind acrylnagels persoonlijk niet zo heel mooi, dus voor mij is dat geen optie.

Taaipoppetje
    Bijdrager

die van herome heb ik dus ook dropje, bevalt wel oke.

Acrylnagels heb ik ook gehad maar groeit zo snel uit en ik vind het best wel prijzig. maar ik vind het wel mooi!

Prijzig is het idd wel maar goed

Hubby rookt en ik doe dit en dat van mij is veel gezonder :lol:

Chantal
    Moderator

Ik heb van mezelf al lange nagels.. Al gaan die van mn duim en wijsvinger sneller scheef groeien als die van de rest van mn vingers :unsure:

Bij mij braken ze altijd af.

Mijn pinken waren altijd erg lang de rest lukte nooit en als dan afbraken dan braken ze af in mijn leven omdat ze zo hard waren.

colle
    Lid

Het is inderdaad prijzig acrylnagels. Het is dat mijn zusje ze gratis zet anders deed ik het niet. Ik ga elke 3 weken.

Chantal
    Moderator

Kvind het wel heel mooi die acrylnagels maar omdat ik zelf al lange nagels heb vind k et zo zonde :P

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.