Nachtmis

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Taaipoppetje
    Bijdrager

Ik ben niet gelovig. Maar ben wel al een aantal keer met de nachtmis naar de kerk geweest. Mijn schoonmoeder is gelovig en ze vind het fijn als er iemand met haar mee gaat. Sinds dat ik kinderen heb ben ik niet meer meegeweest.. niet handig om dat tijdstip met je kleine kids.

Ondanks dat ik niet gelovig ben, vind ik het wel een mooi iets.

zijn er forummers die naar de nachtmis gaan?

Pallas
    Bijdrager

Als het dit jaar uitkomt, ga ik ook weer. Bij ons buiten de vesting wordt de mis altijd bij het oorlogsmonument in de open lucht gehouden. Er is dan een orkest die zorgt voor muzikale begeleiding tijdens het zingen. Erg mooi vind ik dat.

Carool
    Lid

Wij gaan altijd, kids mee vanaf 3 jaar

Dit jaar mag mijn oudste ook voorzingen tijdens de mis dus natuurlijk moeten we dan kijken (zit in schoolkoor)

Hier is het al om 19u30 dus is goed te doen met de kids

Taaipoppetje
    Bijdrager

Als het dit jaar uitkomt, ga ik ook weer. Bij ons buiten de vesting wordt de mis altijd bij het oorlogsmonument in de open lucht gehouden. Er is dan een orkest die zorgt voor muzikale begeleiding tijdens het zingen. Erg mooi vind ik dat.

Klinkt inderdaad erg mooi. Ik hoop dat het droog is voor al die mensen, want in Naarden regent het erg hard :lol:

Wij gaan altijd, kids mee vanaf 3 jaar

Dit jaar mag mijn oudste ook voorzingen tijdens de mis dus natuurlijk moeten we dan kijken (zit in schoolkoor)

Hier is het al om 19u30 dus is goed te doen met de kids

Wat leuk Carool! Om half 8 is inderdaad goed te doen voor de kids. Wij gingen dan naar echt die van de nacht.

Wat leuk dat je oudste mag zingen, wat vind ie ervan? :)

Carool
    Lid

Zenuwen :blink: haha

Ze oefenen sinds vorige week elke donderdag op school, en hij zingt 4x per jaar al in de kerk

Maar nu mag ie echt vooraan zingen, alleen. Maar gaat goedkomen hoor ;)

Taaipoppetje
    Bijdrager

ahhh, wat leuk! en natuurlijk is het spannend. na afloop is ie vast heel trots op zichzelf! :blij:

Klaver
    Bijdrager

Ries en ik zijn katholiek maar we gaan nooit naar de nachtmis, het lijkt me wel mooi om een keer naar toe te gaan, maar ieder jaar komt er steeds weer niets van….nu met Selena erbij wordt het nog moeilijker.

Taaipoppetje
    Bijdrager

Ries en ik zijn katholiek maar we gaan nooit naar de nachtmis, het lijkt me wel mooi om een keer naar toe te gaan, maar ieder jaar komt er steeds weer niets van….nu met Selena erbij wordt het nog moeilijker.

misschien leuk als 1 van jullie keer met de oudste 2 gaan ofzo? met selena is wat lastig.. andere kant.. misschien slaapt ze wel.

Carool
    Lid

Wij laten Vince bij opa (die komt alleen in kerk als het echt moet :lol: )

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.