Morgen Operatie Robbin!

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur

Heel veel sterkte toegwenst

ook nog veel sterkte toegewenst van deze kant

brit22
    Lid

Ik heb vandaag gebeld naar het Sophia en we moeten er morgen om 11 uur zijn.

Hij mag tot 9 uur een fles drinken en tot 11 uur suikerwater wat we hebben gekregen van hun.

Om 12 uur wordt er zalf op een handje en voetje gedaan om te verdoven voor het infuus, dat moet anderhalf uur in werken dus het zal pas half de middag worden als hij geopereerd wordt.

Erg spannend en als ik het mannetje nu zo zie slapen dan denk ik steeds dat het maar goed is dat hij het allemaal niet weet, met deze hitte weer gips is echt niet fijn.

Ik mag zelf mee tot hij slaapt en als hij wakker wordt en ik blijf er ook slapen want als er iets is dan is het voor ons anderhalf uur rijden dus ik blijf lekker bij hem en Marcel gaat gewoon naar huis ’s avonds.

Lindy is vanochtend opgehaald door mijn ouders en die blijft daar logeren tot Robbin weer thuis is, fijn voor ons en zo heeft ze toch een beetje het gevoel van op vakantie zijn.

Ik houd jullie op de hoogte.

wens jullie veel sterkte

Ik ben heel benieuwd of alles goed is gegaan met de operatie, dus Marcel als je iets meer weet…ik denk niet dan Miranda in ziekenhuis internet heeft.

Jeda
    Lid

Wat knap van hem dat hij zich al omdraait!

Beterschap voor de kleine man!

Emma4
    Lid

Hoe is het geweest? Heeft je kleine man niet teveel pijn?

wendy
    Lid

hoe is het daar?

miranda
    Lid

Nou mensen Allereerst wil ik jullie ook namens Miranda en mij bedanken voor het medeleven.

Nu vandaag was het dus zover dat Robbin geoppeerd werd. We moesten erom 11 uur zijn en hij zou dan rond 13.00 uur ongeveer geoppeerd worden maar dat werd al eerder dus hij mocht rond half een naar de operatiekamer toe. hij huilde heel veel op het moment dat ze het infuusje in brachten ook al hadden ze speciaale zalf gesmerd zodat hij geen pijn kon hebben tydens het prikken maar ja dat had een uur inwerk tyd nodig en ze hadden het er net om 12 uur erop gesmeerd. :blush::angry: dus dat was wat minder. al met al zijn ze er tot en met 3 uur met hem bezig geweest en de operatie is gelukt en zoals het ernu uitziet heeft hij geen verder operaties meer nodig aan zijn voetje. maar dat is nog even afwachten verder hoe alles verloopt. Robbin heeft op dit moment nog heel veel pijn hij huilt veel van de pijn maar hij krygt al beghoorlijk wat pijnstillers binnen . Tydens de operatie heeft hij ook nog een ruggeprikje gehad zodat zijn beentjes voor ongeveer 24 uur zijn verdooft.verder krygt hij nog morfine via het infuus en paracetamol. Dus het is even afwachten hoe dat gaat hij mocht om 5 uur al weer drinken en dat bleef erin zodat hij om 7 ur weer zijn eigen flesjemocht hebben. Nou mensen nogmaals bedankt voor het medeleven en ik ga zo lekker slapen . Miranda blijft bij Robbin en ik rij iedere dag heen en weer. Als ik meer weet over Robbin laat ik het jullie allemaal weten .

Groetjes Marcel

wendy
    Lid

fijn dat het goed verlopen is.

hopelijk hersteld hij goed en is hij snel weer thuis.

bedankt om ons op de hoogte te houden.

Emma4
    Lid

Wat fijn dat alles goed verlopen is, en dat hij waarschijnlijk niet meer geopereerd moet worden.

Hopelijk is hij snel van de pijn vanaf. Want dat is zo zielig voor zo’n kindje

miranda
    Lid

Zo, ik ben weer even thuis. Marcel blijft nu bij Robbin want ik trek het even niet meer dus nu even een nacht in mijn eigen bed.

Het gaat nog steeds niet naar behoren met Robbin, de morfine wordt steeds afgebouwd maar dat gaat helaas niet.

Vandaag was het weer gezakt om 11 uur van 1,0 naar 0,5 maar 3 uur later gilde hij weer van de pijn dus toch weer terug naar 1,0 en 4 keer een zetpil paracetemol van 120 mg.

Morgen krijgt hij nieuw gips en we hopen dat het daarna beter zal gaan want zijn hele voetje en teentjes zijn erg gezwollen maar het is nog roze dus het zit niet te strak. Als hij ander gips heeft gaan we weer proberen naar 0,5 te gaan en als het lukt morgenavond zonder morfine en dan zou hij dinsdag naar huis mogen maar ben bang dat dat niet gaat lukken.

Het is verschrikkelijk om je ventje zo te zien, zo klein en zoveel pijn en ook zoveel medicijnen. Ze blijven ook steeds zeggen dat we niet moeten vergeten dat het heel erg zwaar is en pijnlijk zo’n operatie maar dit hadden ze ook weer niet verwacht.

Bedankt voor alle reacties, fijn om te weten dat er aan ons gedacht wordt.

We houden jullie op de hoogte.

Miranda.

wendy
    Lid

rust maar is goed in je eigen bed.

en natuurlijk is zo een operatie zwaar voor zo een kleintje.

hopelijk heeft hij snel minder pijn en komt hij gauw thuis.

sterkte.

Myrthe
    Lid

jeetje zeg arme robbin (en jullie natuurlijk) geef hem een dikke knuffel van ons en we hopen dat hij snel geen pijn meer zal hebben en weer lekker naar huis toe mag!!!!

we hopen ook dat nog een operatie niet nodig is.

heel veel beterschap

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.