Morgen Operatie Robbin!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
  • Auteur
    miranda
    Lid

Ik heb vandaag gebeld naar het Sophia en we moeten er morgen om 11 uur zijn.

Hij mag tot 9 uur een fles drinken en tot 11 uur suikerwater wat we hebben gekregen van hun.

Om 12 uur wordt er zalf op een handje en voetje gedaan om te verdoven voor het infuus, dat moet anderhalf uur in werken dus het zal pas half de middag worden als hij geopereerd wordt.

Erg spannend en als ik het mannetje nu zo zie slapen dan denk ik steeds dat het maar goed is dat hij het allemaal niet weet, met deze hitte weer gips is echt niet fijn.

Ik mag zelf mee tot hij slaapt en als hij wakker wordt en ik blijf er ook slapen want als er iets is dan is het voor ons anderhalf uur rijden dus ik blijf lekker bij hem en Marcel gaat gewoon naar huis ’s avonds.

Lindy is vanochtend opgehaald door mijn ouders en die blijft daar logeren tot Robbin weer thuis is, fijn voor ons en zo heeft ze toch een beetje het gevoel van op vakantie zijn.

Ik houd jullie op de hoogte.

Elsje
    Lid

heel veel sterkte morgen fijn dat je erbij kunt blijven. Ziekenhuis is al zo eng voor die kleintjes nu is mama lekker bij hem

miranda
    Lid

De anesthesist wist het niet omdat hij pas nieuw was en hij nog niet wist hoe snel deze dokters werken en aan de orthopeed zijn we het vergeten te vragen. :blush:

Daarna krijgt hij in ieder geval een infuus met morfine en zodra hij aan geeft geen pijn meer te hebben mag hij naar huis. Dat kon 1 nacht zijn maar ook langer want het wordt voor zo’n kleintje een zware ingreep.

Zijn achillepees en al zijn spiertjes worden verlengd en zijn kapsels ingesneden dus heel spannend allemaal.

Myrthe
    Lid

heel veel sterkte morgen!!!

we zullen aan jullie denken en duimen dat alles goed zal verlopen!!!

pff zo klein en dan al zo veel meemaken………

Lynn
    Lid

Spannend zeg. Veel succes met jullie kleine mannetje morgen!

Heel veel sterkte

wendy
    Lid

spannende tijden, ik denk aan jullie voor een goeie afloop.

veel sterkte en tot gauw!

miranda
    Lid

Als het goed is dan zou het met 1 operatie moeten lukken.

Daarna 2 weken zwaar gips, na 2 weken gaan de hechtingen eruit en dan nog 8 weken lichter gips wat hij altijd al had en dan alleen nog maar een spalkje.

Ik vind zijn blote voetjes nu zoooo lief en straks kijken we weer tegen het gips aan en krijg je weer die blikken in de kinderwagen en steeds maar moeten uitleggen wat er is.

Als je dan zegt dat hij een klompvoetje heeft dan zie je de mensen meteen denken dat hij ernstig gehandicapt is wat gelukkig niet waar is.

Als het goed is kunnen we vanaf morgen af gaan tellen en zal het alleen maar beter gaan.

Als het gips er dan eindelijk af is dan ga ik heerlijk babyzwemmen en alles doen wat ik heb moeten missen want hij heeft al behoorlijk wat mee gemaakt in zijn korte leventje en we hebben nog niet veel kunnen genieten.

Wil nog we even zeggen dat hij zich sinds een week op zijn buik draait en ook weer terug, ben toch wel heel trots hoor. :wub:

Ik wil je ook heel veel sterkte wensen met de operatie morgen. ik hoop dat je je ventje snel weer mee naar huis mag nemen!

Knap dat hij zich op zijn buik draait, dat is al vrij snel zeg.

lieke
    Lid

heel veel sterkte morgen.

Emma4
    Lid

Heel veel sterkte morgen. Een dikke knuffel voor Robbin!

Sterkte morgen!!

jobke
    Lid

heel veel sterkte morgen

Klaver
    Bijdrager

Heel veel sterkte morgen!!

heel veeel sterkte met je kleine mannetjes imorgen ik hoop dat alles goed zal verlopen.

Een dikke knuffel voor hem!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.