Mommy Make Over

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    K@@T
    Lid

mommy make over

Misschien vraag je je wel eens af: wat kost een kind nou eigenlijk financieel behalve heel veel te kort aan slaapuren voor meestal de moeders.
    Soms zie ik bedragen voorbij komen van  € 100.000 tot dat een kind 18 jaar is.
    Op de site van de Nibud staat: één kind kost gemiddeld 17% van het besteedbaar inkomen, twee kinderen gemiddeld 26%,

drie kinderen 33% en vier kinderen 40%.
    Er zijn rekentools waardoor je kan uit rekenen wat het in jouw geval gaat kosten.

Alle kosten mee berekend?

Beste Nibud ik vraag me af of jullie de volgende kosten wel hebben meegenomen?
    Sinds ik kinderen heb is mijn laminaatvloer verwoest en moet ik gauw een nieuwe vloer.
    Mijn prachtige roest vrij stalen gasfornuis is behandeld door een tiener met een schuurspons.
    De loodgieter moest komen omdat de peuter des huize toen een stuk speelgoed erin had gegooid.

Even gelijk afrekenen € 75,-
    Zo kan ik nog wel even door gaan met schades in ons huis welke zijn veroorzaakt door de kinderen.
    Hey we houden evengoed veel van ze hoor.

Metamorfose

Menig kind zorgt er ook voor dat mama’s lichaam een metamorfose ondergaat.
    Dat ondergaan we met liefde maar niet elke moeder is er blij mee als het haar is overkomen.

Dat haar borsten ineens niet vooruit staan maar hangend op haar toch al iet wat slappere buik.
    Ja ik weet dat er genoeg moeders zijn die nog steeds het perfecte lichaam hebben maar ik ben niet de gelukkige daarvan.

Dit bracht me naar de site van de Bergman Clinics en ik zocht op wat het zou kosten op mijn borsten te laten liften.

De kosten variëren tussen de €5960 en de € 6710.
    Door chronisch slaap te kort heb ik oogleden die voor mijn mooie groene kijkers beginnen te hangen deze zou ik wel willen laten corrigeren.

Kosten zijn € 1250,-
    Dag vakantie naar een mooi zonnig land, mama wilt een make over.

Mommy Make Over

Ineens valt mijn oog op de site van de Bergman Clinics op een Mommy Make Over.
    Serieus de kliniek heeft een pakket voor ons moeders!
    Met een overnachting zijn de kosten vanaf € 7500,-
      Zou het mogelijk zijn een weekje te blijven? Even Mommy Me-time?

Deze prijs is gebaseerd op een kleine buikwand correctie met borstvergroting met ronde protheses (gelukkig zijn ze rond want vierkant is ook weer zo wat).

Ik citeer even wat op de site staat over de Mommy Make Over:

Na zwangerschap en het geven van borstvoeding is het lichaam van veel moeders veranderd: borsten zijn vaak slapper dan voorheen, er zijn vetophopingen op de buik ontstaan en de buikwand is verslapt. Hoewel een verslapte buik en hangende borsten niet meer te herstellen zijn door dieet en sport alleen, is het wel mogelijk weer terug in vorm te komen. Speciaal voor vrouwen met deze klachten is de Mommy Make-Over ontstaan.

De Mommy Make-Over omvat zowel een borstcorrectie als buikwandcorrectie (soms ook liposuctie). De plastisch chirurg bepaalt samen met u wat voor uw lichaam de meest geschikte ingreep is. Zo zal de ene moeder kiezen voor een borstvergroting met buikwandcorrectie, terwijl de andere moeder meer baat heeft bij een borstlift met buikwandcorrectie

Ik had geen idee voor ik aan deze blog begon dat er echt zo een pakket bestaat. Daarom deel ik deze “tip” graag met jullie.
    Sinds er twee tieners in ons huis lopen is mijn haarkleur ineens veranderd met grijze plukken.

Zou het Nibud ook de kosten hebben mee berekend voor het vaker naar de kapper gaan om deze grijze plukken weg te werken? Kosten per keer € 60,-
    Wij moeders (en ook de vaders) verdienen wat mij betreft vaker een ontspanningsmomentje, dit kan zijn door een massage,

sauna of waar je dan ook heel ontspannen van wordt.
    Ik heb besloten om dat de komende tijd meer te doen!

Zowel mijn lichaam als mijn geest verdienen dat en dan laat ik die borst correctie nog wel even wachten.

Je krijgt er zoveel voor terug

Het is een cliché maar toch: je kinderen je krijgt er zoveel voor terug. Te snel nieuwe meubels en kleur op de muren, haarkleur in mijn geval,

een degelijke gezinsauto in plaats van de stoere tweezitter maar bovenal héél veel liefde, geluk, plezier en dat is met niks anders in de wereld te vergelijken vind ik.

Mijn zoon en cadeaukinderen hebben mij compleet gemaakt en de mooiste titel die je niet kan halen op de universiteit: een moeder

Groet Kaat

Benieuwd naar meer krabbels van mijn hand?
    Op
    http://kaatkrabbelt.nl/ en https://www.facebook.com/kaatkrabbelt/ laat ik je meekijken in
    mijn leven.

Foto’s: van Pixabay (behalve die van mijn ogen)

Felice
    Sleutelbeheerder

Hahaha, je wijst me op kosten die ik helemaal vergeten was..verdrongen waarschijnlijk: klei in de video…., totaal verruiineerde badlakens, waar me gepicknicd was…

en die Momy make-over, waarom zit die niet gewoon gratis in de ziektekostenverzekering????

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.